Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Oktay motor kraldır. Selçuk abi Boxer'ı çok iyi tanıyor. Şimdiye kadar tek memnun kaldığım servis.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Efe ile boxer ufak bir tur attık beni E GÖRDÜ hemen selam verdi fotoğraf çekinip istanbulda arabalara toz attırdıkki efe METRO manyak çöförlerinin kurbanı oluyordu aman hocam ulusoy plaka ve METRO GÖRÜNCE emniyet şeridine kaçın BOXER köylü modeli motosiklet istanbulda kullanılacak bir model değil çok istop ediyor öyle aran gir çık sonra vites at küçült yülselt 3000 tl motordan fazla bekleme bu yük motoru hondalarla yamahalarla boy ölçüştürme stop sıkıntısı bendede var BAY MOTO yaptını söyledi ama sallamış anlaşılan neyse bir daha gitmeyiz olur biter oda yabancı ayağı çekti 200 tl kitledi samsunluya alacağın olsun Baybars usta zinciri ayarla dedim ayarlamadın stop çöz dedim çözmedin yalandan yağ değiştin faturayı kabarttın bakalım o parayı helaliyle yiyecenmi ayıp yaptınız neyse OKTAY MOTOR ile tanıştım ustamız sağlam motorcu Edirne dönüşü dişliyi alacam tabi dükkanı bulabilirsem :)
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Alp iyi niyetinden dolayı çok teşekkür ederim.
Öncelikle amaç para kazanmak değil, ne iş yaparsak yapalım yaptığımız işi ve insanları sevmekle başlar. Oktay Motor çalışanları adına amacımız en iyi hizmeti ve kaliteyi gelen arkadaşlarımıza aktarmak. Yolun bu tarafa düşerse beklerim :)

rafetgoral,
dönüşte mutlaka bekliyorum yolu şaşırırsan mutlaka beni ara seni en yakın noktada karşılarım. 0530 285 64 64 Selçuk Aslan :wiinkk:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Efe ile boxer ufak bir tur attık beni E GÖRDÜ hemen selam verdi fotoğraf çekinip istanbulda arabalara toz attırdıkki efe METRO manyak çöförlerinin kurbanı oluyordu aman hocam ulusoy plaka ve METRO GÖRÜNCE emniyet şeridine kaçın BOXER köylü modeli motosiklet istanbulda kullanılacak bir model değil çok istop ediyor öyle aran gir çık sonra vites at küçült yülselt 3000 tl motordan fazla bekleme bu yük motoru hondalarla yamahalarla boy ölçüştürme stop sıkıntısı bendede var BAY MOTO yaptını söyledi ama sallamış anlaşılan neyse bir daha gitmeyiz olur biter oda yabancı ayağı çekti 200 tl kitledi samsunluya alacağın olsun Baybars usta zinciri ayarla dedim ayarlamadın stop çöz dedim çözmedin yalandan yağ değiştin faturayı kabarttın bakalım o parayı helaliyle yiyecenmi ayıp yaptınız neyse OKTAY MOTOR ile tanıştım ustamız sağlam motorcu Edirne dönüşü dişliyi alacam tabi dükkanı bulabilirsem :)
Yağ değişimi yapılan km ile alakalı sonuçta, kilometresi geldiyse değiştirilmeli. Değişen parçalara baktım da fatura normal bence zaten kaç kere düşürmüşsünüz motoru. Toplamda 50 lira işçilik yazmış olur o kadar. İstanbulda bu işler ucuz değil. Stop etme varsa subap ayarında veya hava ayarında sorun olabilir. Motor içine veriyo falan demiştiniz o ne ise artık, egzantrik zinciri diş atlattıysa o da sorun yapar zamanlama kayacağından. 150'lik motorla aslında istanbulun altını üzerine getirirsin, E-5'te makas manyağı olursun ama Boxer pek 150'lik gibi giden bir motor değil malesef. Daha çok dağda taşta cross motor gibi gezmek için üretilmiş gibi.
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
ya mengu kardes yukarida da yazmistim senden bi yorum gelmedi özelden de msj atmayı denedim ama becerwmedim galiba. sence yaz kıs (istisnalar hariç) gunde 50 gidiş 50 geliş 100 km yolu 100cc bir cub ile yapabilirmiyim. amacım ekonomi zevk 2. hatta 3. planda. 2000 tl ye sifir snapy var mondialin diger cublar pahali. boxerle cub arasinda kaldim. bugun ayin 15 i hem maaş hep kredi kardi ekste devretti. fikrine gore gidip alacam cub' u.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ya mengu kardes yukarida da yazmistim senden bi yorum gelmedi özelden de msj atmayı denedim ama becerwmedim galiba. sence yaz kıs (istisnalar hariç) gunde 50 gidiş 50 geliş 100 km yolu 100cc bir cub ile yapabilirmiyim. amacım ekonomi zevk 2. hatta 3. planda. 2000 tl ye sifir snapy var mondialin diger cublar pahali. boxerle cub arasinda kaldim. bugun ayin 15 i hem maaş hep kredi kardi ekste devretti. fikrine gore gidip alacam cub' u.
100'lük cub'la 90km sabit hızla Ankara Temelli'den Merkeze geldim 50km tam gaz. Bir sorun yapmıyo o kadar yolda o hızla. Gittiğin yolda yokuş varsa 50-70km arası bir hıza düşer. İnişlerde telafi edersin ama hız kaybını doğal olarak. Tapagaz 2.2 litre yakar 100km'de maksimum, daha fazla yaktığını hiç görmedim. Ortalama 2 litre yakar genelde. Motorcuların gözünden cublar artık düştü ama genelde Cg tipi tercih ediliyor. 5 vitesli olduğundan ve motor hacmini büyütme imkanı olduğundan.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
Açıkçası servisten pek memnun ayrıldımı söyleyemem baybars usta yaptı motoru bana yabancı fiyatı çekti sonuçta samsunlu bi daha niye gelsin buralara deplasmana geldi 190 TL ödedim sırayla yazayım size motorun çekiş gücünde sıkıntı var rampalarda sorun oluyor kadıköyün dik rampalarına çıkmaz oldu

Direksiyon : 29 TL
YAĞ : 35 tl
yağ filitresi : 5 tl
ön cam siperlik : 16 TL
Far çerçevesi : 39 TL
Kaynak iki adet : 10 TL
iŞÇİLİK : 50 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

BAY-MOTO Kadıköy İstanbul bakalım yarın tekrar getirecem çözerse sorunu buradan yazarım sizlere

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

HOCAM miclen alacan bu havalar için çünkü benimkisi IRC onlarda kayıyor ayrıca hızlı kullanmican motoru malesef hız motoru değil bunlar affetmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

İstanbulda motosiklet sürmek müthiş ama bajaj ile hayır çünkü burada sürekli bir serilik hakim boxer buna uygun değil daha seri atik motor lazım açıkçası boxer ile çıktım yolculuk sonucu boxer sevmemeye başladım yarın edirneye geçiyorum oradan dönüşte samsuna motoru satıp başka marka alacağım

"kullandıkça sevmemeye başladım" kelimerin beni ifade etmiş, ben sizden önce davrandım ve sattım, övgüsünü hak edecek hiç bir yanı yok, sadece şişrilmiş balon, onuda reklamlarını iyi yaparak başardılar, halkımıza bu motorlar layık görülüyor demekki.
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
mengu kardeş teşekkür ederim. yorumundan anladığım 100 cc bi cub benim işimi rahat görür. rampada yaktığım 2.2 ltreti inişte boşa atarak telafi ederim artık. :) Allah kaza bela vermesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya şimdi motor 400 km iken ben gidip samsun bajaj servisinde zaten 5000 lik bakım yaptırmıştım burayı dikkatenize çekmenizi isterim yağı falan değişmişti ben batum ziyareti yaptım geldim istanbula geldim sonra

BAY MOTO kadıköy getirdiğimde ben az yamuk gidon ile taa kastamonundan istanbula geldim bunuda dikkatinize almanızı isterim

Şimdi sen para kazanmak için servisçilik yaparsan adamda çıkar bunu beğenmedim der kimse babasının oğlu değil OKTAY MOTOR neden sevdim ben oraya gittiğimde bir baba bir oğul geldi çocuk pulsar almak istiyordu ancak ehliyeti yoktu Oktay bey kendisi şimdi motoru alırsa polisin 2000 tl cezası olduğunu söyledi yoksa adam para kazanmak için gider motoru satardı değil mi benden ondan dolayı Oktay MOTOR tek geçiyorum ki Efe öve öve bitiremedi

Şimdi senin eline daha gelmeyecek bir müşteri gelse sen ne yaparsın Baybars Bay Moto gibi herşeyi sıfırdan değişir faturayımı kabartırsın yoksa bu adam Taa Taş köprü Kastamonudan İstanbula gelmiş bu gidonla gidip fatura kabarık olsun diye gidip gidonumu değşirsin yani Baybars Bay Moto eline geçen fırsatı tepmemiş işini yapıp motorun herşeyini değişmiş ha bak sana bişi söylim ben hep unuturum kiliti ve kilitle motoru çalıştırırım samsun Bajaj Hüseyin usta kendisi gelir yapar ve hatta para almaz Allahtan İstanbulda değiliz Baybars Bay MOTO olsa kesin zincir koruması eğildi diye onuda değişir sonuçta arkadaş olaya ticari bakıyor nasıl olsa daha gelmicek ki gelmiş işte düşmüş sağlam ticari beyne sahip ancak ustalığı hiç okadar iyi değil ben arkadaşa tüm problemleri çöz dedim ama zinciri ve stop olayını çözmemiş zaten kendiside yapmıyor çevresinde bulunan eş dost akrabaları moturn yağını değişiyor ne bilim çırağı yapıyor.

Bak ben bunun üstüne 10 TL bahşiş attım sonuçta ben Samsunluyum hemşerişm bizim burada böyle zaten demişsin ki istanbulda herşey pahallı şimdi standart fiyatı olan malzemeye baybars Bay MOTO KAR PAYIMI KOYMUŞ OLUYOR BU YANLIŞ çok yanlış

Hocam şimdi edirneden döndüm dün sizin oradan çıkınca geceyi çorluda dinlenme tesinde geçirdim sonra bu sabah Edirne yoluna düştüm Lüleburgaza uğradım hatta çok güzel oldu Edirne çok güzel Sınır kapılarında fotoüraf çektirdim roman bir köye karağaça gittim hatta Edirnede kalacaktım ancak Yer bulamayınca aslında odalar çok pahallıydı bende gerisin geri İstanbula döndüm Silivri Metro tesilerinde kalıyorum şu an Avrupa yakasındayım size uğrayacak ve sipariş ettiğim dişlileri alacağım sağolun ilginiz için

Bu arada boxer ile çıktım gezide 3000 km geçtim tüm gezi bitince genel km söylicem
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
38
Merhaba arkadaşlar. 1 yıldır forumu sinsi sinsi uzaktan takip ediyorum :) 1 yıl önce motoran vento scooterla girdiğim motor dünyasında bir an önce vitesliye geçme isteğiyle 90 model bir minsk edindim ve artık boxer zamanı geldi :) balıkesir ergünler motordan bugün alımı yaptım birkaç gün sonra da servisten teslim alacağım. Arkadaşlar bazı sorunlardan bahsetmiş, debriyaja basılıyken ve vitesteyken motosiklet sürüklenmiyor gibi. Bunu kontrol ettim sıkıntı yok. Bunun dışında motoru teslim almadan şunları da mutlaka kontrol et dediğiniz noktalar var mı? Hemen hemen tüm yorumları okudum ve bu kadar nitelikli ve objektif yorum yazdığınız için hepinize teşekkürler. Siz olmasanız çinliden çinli beğeniyor olacaktım :) Bu arada 125 cc'lik minsk motorum boşa çıkmıştır ve gayet temiz ve aktif kullanımda kalmıştır sürekli. Plaka ruhsat falan yok ama parçalarını kullanırım veya öyle binerim diyen olursa Çanakkaleye yolu düşen alıp götürebilir :)
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Merhaba arkadaşlar. 1 yıldır forumu sinsi sinsi uzaktan takip ediyorum :) 1 yıl önce motoran vento scooterla girdiğim motor dünyasında bir an önce vitesliye geçme isteğiyle 90 model bir minsk edindim ve artık boxer zamanı geldi :) balıkesir ergünler motordan bugün alımı yaptım birkaç gün sonra da servisten teslim alacağım. Arkadaşlar bazı sorunlardan bahsetmiş, debriyaja basılıyken ve vitesteyken motosiklet sürüklenmiyor gibi. Bunu kontrol ettim sıkıntı yok. Bunun dışında motoru teslim almadan şunları da mutlaka kontrol et dediğiniz noktalar var mı? Hemen hemen tüm yorumları okudum ve bu kadar nitelikli ve objektif yorum yazdığınız için hepinize teşekkürler. Siz olmasanız çinliden çinli beğeniyor olacaktım :) Bu arada 125 cc'lik minsk motorum boşa çıkmıştır ve gayet temiz ve aktif kullanımda kalmıştır sürekli. Plaka ruhsat falan yok ama parçalarını kullanırım veya öyle binerim diyen olursa Çanakkaleye yolu düşen alıp götürebilir :)

Far ayarı akü birde debriyaj ayarı far genelde yukarıya bakıyor
Aküyüde düzgün şarj etmiyorlar genelde
Debriyaj ise motoru ilk vitese takarlen zank diye bi öne gidiyo onu diyor arkadaşlar

Hayırlı olsun
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
38
Far ayarı akü birde debriyaj ayarı far genelde yukarıya bakıyor
Aküyüde düzgün şarj etmiyorlar genelde
Debriyaj ise motoru ilk vitese takarlen zank diye bi öne gidiyo onu diyor arkadaşlar

Hayırlı olsun

Far aklımdaydı ama unutmuşum. İyi oldu hatırlattığın, not aldım teşekkür ederim. bir sorum da şu. Motoru koyabileceğim kapalı bir alan yok. Yağmur çok sık yağmaz ama az da değil. Bir branda ayarlamam şart mı sizce, paslanma sorunu yaşayan arkadaşlar var mı?
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

Türkiye’nin motosikleti olma yolunda hızla yoluna devam eden ve kullanıcıların çok maksatlı kullanım talebini başarı ile yerine getiren BOXER 150 modelimizin beyaz renkleri de sevk edilmeye başlamıştır.
Kısa zamanda çok sevilen ve sağlamlığı, sorunsuzluğu ve uygun fiyatı ile dikkat çeken BOXER 150 modelimizin beyaz renginin de çok sevileceğini değerlendiriyoruz.

Şimdiden sektöre hayırlı olmasını diliyoruz.

Saygılarımızla…

ngBBr0.jpg
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Değerli arkadaşlar;

Türkiye’nin motosikleti olma yolunda hızla yoluna devam eden ve kullanıcıların çok maksatlı kullanım talebini başarı ile yerine getiren BOXER 150 modelimizin beyaz renkleri de sevk edilmeye başlamıştır.
Kısa zamanda çok sevilen ve sağlamlığı, sorunsuzluğu ve uygun fiyatı ile dikkat çeken BOXER 150 modelimizin beyaz renginin de çok sevileceğini değerlendiriyoruz.

Şimdiden sektöre hayırlı olmasını diliyoruz.

Saygılarımızla…

http://i.hizliresim.com/ngBBr0.jpg

Ekrem Bey, beyaz rengin yanında bir de tel jant opsiyonu getirseniz birçok kişinin isteği de yerine gelmiş olacak.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Önde disk fren olsaydı daha da iyi olurdu. En ucuz çin malı motosiklette bile var.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Herkese selamlar arkadaslar.istanbul anadolu yakasindayim atasehirde. Motorun 5000 km bakimi icin hangi servisi tavsiye edersiniz. Ilk bakim icin kadikoydeki Bay Motoya gitmistim. Hic memnun kalmadim kimseyede tavsiye etmem. Siz hangi servisi tavsiye edersiniz.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
22
Değerli arkadaşlar;

Türkiye’nin motosikleti olma yolunda hızla yoluna devam eden ve kullanıcıların çok maksatlı kullanım talebini başarı ile yerine getiren BOXER 150 modelimizin beyaz renkleri de sevk edilmeye başlamıştır.
Kısa zamanda çok sevilen ve sağlamlığı, sorunsuzluğu ve uygun fiyatı ile dikkat çeken BOXER 150 modelimizin beyaz renginin de çok sevileceğini değerlendiriyoruz.

Şimdiden sektöre hayırlı olmasını diliyoruz.

Saygılarımızla…

http://i.hizliresim.com/ngBBr0.jpg

Hayırlı olsun Ekrem bey...kim ne derse desin boxer sayesinde belediye otobüsünden kurtuldum.Çok mutluyum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst