Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Küçük teker yokuş yukarı çıkarken daha iyi çıkar, büyük teker de düz yolda daha avantajlı.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Arkadaşlar, Boxerın aynalarını değiştiren oldumu hiç? Sanırım bizim aynalar ters diş. Bpxera göre yuvarlak ve uzun kollu arkayı rahat görebileceğim ayna arıyorum tavsiyesi olan varmıdır? Yada Discoverın aynaları Boxer uygunmudur acaba?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Akü kapağını nasıl açıyorduk. Geçen zorladım biraz ama kırılacak diye açamadım.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Arkadaşlar aküyü çıkarıp takarak video çekebilecek var mı? Mesela inzell in yağ değişim videosu gibi faydalı videolar çok işe yarar.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
29
sol taraftaki kapağı anahtarı kullanarak açın, aküyü bir lastik kemerle emniyete almışlar, sağ yanından çentikten çıkartın, akü yuvasına silme geçtiği için sağlı-sollu oynatarak yuvasından çıkarın. kutup başlarını yıldız tornavida yardımıyla sökün, hepsi bu :) yerine takarken aynı işlemleri tersine yapın, en son kapağı takarken önce anahtar yuvasına denk gelecek şekilde düzeltin, sağ yandaki çentiğe oturtun, sonra sol taraftaki pimi deliğe bastırarak denk getirin , anahtarı çevirip kapatın.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arka çamurluğu gövde renginde (kırmızı) boyamayı düşünüyorum. Zira mat plastik olan arka çamurluk, sanki motoru biraz eksik gösteriyor. Acaba o mat plastiğin üzerine sprey boya tutar mı arkadaşlar?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Proje bitmek üzere. İşte Bajaj Boxer Scrambler...

1613920_638922796251586_925652054920977787_nf9c6a.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
tam bitmeden fotoğraf eklemek istemedim. hava çok soğuk boluda o yüzden pek ilgilenemiyorum motorla. kumandaların altına kalın siyah elektrik bantına benzeyen bir bant çektim ve o şekilde sıktım taş gibi oldu. geriye egzoz, aynalar ve birkaç küçük ayrıntı kaldı. yakın bir zamanda biter inş...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
tam bitmeden fotoğraf eklemek istemedim. hava çok soğuk boluda o yüzden pek ilgilenemiyorum motorla. kumandaların altına kalın siyah elektrik bantına benzeyen bir bant çektim ve o şekilde sıktım taş gibi oldu. geriye egzoz, aynalar ve birkaç küçük ayrıntı kaldı. yakın bir zamanda biter inş...

selam gidonu özelmi yaptırdın yoksa hazır bir ürünmü

bende 1-2 ay sonra bi scramble olayına girebilirim, birde lastikler asfaltta tutuşu nasıl ön tekerlerde arka lastik ebatında,yol tutuşu çekişi çok etkiledimi
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
O zaman vazgeçtim. Ön çamurluk da plastik ya belki arkaya da uygulanabilir diye düşünmüştüm.

@twona: Çok güzel görünüyor. O ferrari kırmızısı baya kaliteli ve parlak duruyor. Orjinal boyasından iyi olduğu kesin. (Üzerindeki orjinal boya maalesef çizilmelere çok müsait.)

abi arka plastik çamurluk baya esnek, titreşimi de hesaba katarsak boya dökülür hemen.
bir de plastiği boyamak ve bu boyayı tutturmak daha zahmetli zaten.
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80

kırmızılı . nasıl bi zevkin var be tuna. bildiğin ruj rengi
projen güzel ama önceki boya daha iiydi

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------

Arka çamurluğu gövde renginde (kırmızı) boyamayı düşünüyorum. Zira mat plastik olan arka çamurluk, sanki motoru biraz eksik gösteriyor. Acaba o mat plastiğin üzerine sprey boya tutar mı arkadaşlar?

yurdukoru abi, çamurluğu boyarsın da biraz masraflı olur. oto boya tekniğini kullan. önce kru bezle iyice temizle. ardından çok ince bi zımparayla zımparala. bu aşamadan sonra geri dönüş yok. sonrasında 1 kat astar boya- inceltmeden. Ardından 1 kat tinerle inceltilmiş boya, kuruyunca bir kat daha geç ama 2. kata fazla uğraşmadan hızlıca yap, çünkü boya tinerli plduğundan alttaki boyayı geri kaldırabilir. Bu da kurusun. En son vernik at saydam.bu boyanı korur ve uzun ömürlü olmasını sağlar. çok da güzel parlar. 0 araç gibi.

ama bilmiyosan hiç karışma. onun ayarını oto boyacılar bilir. yanlış yaparsan boya kalkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------

06282013094618gallery4.jpg






Arkadaşlar, yurdukoru abim, uçank. ,twona . siyah renkli boxerın zincir muhafazasını ve jantları siyaha boyasak , bu resimdeki modeldeki gibi. nasıl olur sizce. Blok ve silindire dokunmasak ,orası kalsa. bi cvp yazarsanız seviniriz. önceden de sordum ama forum uçank ve twonaya tapulu heralde. kendi içinizde paslaşıyorsunuz. yurdukoru abim müstesna, o soru ve sorunlarımızı çözmek iççin uğraşıyo. sonrada vay gidon oynuyo ne yapacam diye sorarsan cevabını bildiğim halde yazmam tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:51 ----------

dnd88p.jpg


bir de o turuncu yayı siyaha boyasam yakışır mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------

bir de bajaj yapıştırma logosunu nerden buluruz 10*10 cm ölçülerinde. veya yaptırılabilir mi özel olrak


4LozEG.jpg





son olarak şunu buldum nette.bajaj logoyu volkswagenden özenmiş sanki



ZLBXgV.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bence zincir korumayı boyamak yerine 20-25 liraya mat siyah renkli zincir koruma almak daha mantıklı. Sonuçta bunların hepsi aynı tip koruma. Eminim birebir uyar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst