- Katılım
- 17 Kas 2014
- Mesajlar
- 97
Beyler, motoru belli bir süre kullandıktan sonra (ortalama 1 saat) bende aşırı bir boyun ağrısı oluşuyor. Sırt bölgesi de baya yoruluyor. Sizde de bu oluyor mu? Acaba ayarlanması gereken bir şeyler mi var? Gerçi bende boyun fıtık başlangıcı var ama motor sürerken bu kadar ağrı olmasa gerek diye düşünüyorum. Yurtdışlarına motoruyla giden arkadaşlarım var, en ufak şikayetleri yok. Acaba bu biraz da motorla mı alakalı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------
Merhaba, vitessiz motordan nasıl zevk alınır hiç bilmem. Bence motor dediğin vitesli olmalı. Eğer motoru daha fazla köy yollarında, bozuk yollarda kullanacaksanız bence gayet iyi bir seçim olur. Ancak yolunuzun büyük bir kısmı asfalt olacaksa ve sürekli 80km üzeri hızla gitmeniz gerekecekse bu motoru tavsiye etmem. Ya da çok sık 200km. uzaklıkta yerlere seyahat düzenleyecekseniz yorabilir. Çünkü 80km hız için sürekli yüksek devirde gitmen gerekecek ve bu da ister istemez hem sizi hem de motoru yoracaktır. Bu arada ben de Giresun'dayım. Köy,kasaba,ilçe,nahiye ne bulursam gidiyorum, çok da zevkli oluyor bu yollarda boxer sürmek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------
abiler ilk 30 sayfayı okudum motorun artılarını eksilerini iyice düşündüm bende şuanda mondial znu 125 nostalji modeli var yaklaşık 1000 km yaptım bu motorla ilk kez kendi vitesli motorumu alacağım daha önceden 50-60 km civarı vitesli motor kullanmışlığım var ve trabzonluyum buranın yollarıda malum toz toprak benim için uygun olur diye düşünüyorum bu motorla başlamak ve en az dört beş sene kullanmayı planlıyorum önerileriniz nelerdir almalı mıyım sizce
Merhaba, vitessiz motordan nasıl zevk alınır hiç bilmem. Bence motor dediğin vitesli olmalı. Eğer motoru daha fazla köy yollarında, bozuk yollarda kullanacaksanız bence gayet iyi bir seçim olur. Ancak yolunuzun büyük bir kısmı asfalt olacaksa ve sürekli 80km üzeri hızla gitmeniz gerekecekse bu motoru tavsiye etmem. Ya da çok sık 200km. uzaklıkta yerlere seyahat düzenleyecekseniz yorabilir. Çünkü 80km hız için sürekli yüksek devirde gitmen gerekecek ve bu da ister istemez hem sizi hem de motoru yoracaktır. Bu arada ben de Giresun'dayım. Köy,kasaba,ilçe,nahiye ne bulursam gidiyorum, çok da zevkli oluyor bu yollarda boxer sürmek.