Bu konuda Uçankaplumbağa haklı. Genelde her motorun depo kapağı yanlardan hava alabilecek şekilde, hokka gibi yapılır. (Yandan tayzikli su sıkmadığınız sürece içine su girmez)
Eğer böyle olmasaydı benzin musluktan akamazdı. Motor da çalışmazdı. Bu yüzden bazen kapağı açıp kapamak gerekebilir(çok uzun süreli yatışlarda) ki benzin akışı tekrar sağlansın.
Yani kısacası bu her motorda olan bir durum. (Motoru devirdiğinizde depodan bir miktar benzin akması da bu sebeptendir)
Eğer böyle olmasaydı benzin musluktan akamazdı. Motor da çalışmazdı. Bu yüzden bazen kapağı açıp kapamak gerekebilir(çok uzun süreli yatışlarda) ki benzin akışı tekrar sağlansın.
Yani kısacası bu her motorda olan bir durum. (Motoru devirdiğinizde depodan bir miktar benzin akması da bu sebeptendir)