Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bu konuda Uçankaplumbağa haklı. Genelde her motorun depo kapağı yanlardan hava alabilecek şekilde, hokka gibi yapılır. (Yandan tayzikli su sıkmadığınız sürece içine su girmez)

Eğer böyle olmasaydı benzin musluktan akamazdı. Motor da çalışmazdı. Bu yüzden bazen kapağı açıp kapamak gerekebilir(çok uzun süreli yatışlarda) ki benzin akışı tekrar sağlansın.

Yani kısacası bu her motorda olan bir durum. (Motoru devirdiğinizde depodan bir miktar benzin akması da bu sebeptendir)
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Arkadaşlar acil bi sorunum var motorum daha 17 kmde 1 saattir uğraşıyorum çalışmıyor terin içindr kaldım ayak marşı jikle denedim
Böf diye tam çalışacak gibi bi ses geldi çalışmadı aküde sorun var zamnedersem bi türlü basmadı 3-4 kere denedim bekleyerek sonra ayak marşı benzin kokusu geliyo bi türlü çalışmadı benzin deposunu aç kapa yaptın yok benzin musluğunu yedeğe aldım yine yok nasıl yapabilirim bilen biri varsa motor daha sıfır ama çalışmıyo

Ekrem beyden de yardım bekliyorum bu konuda @ekremata
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
Arkadaşlar acil bi sorunum var motorum daha 17 kmde 1 saattir uğraşıyorum çalışmıyor terin içindr kaldım ayak marşı jikle denedim
Böf diye tam çalışacak gibi bi ses geldi çalışmadı aküde sorun var zamnedersem bi türlü basmadı 3-4 kere denedim bekleyerek sonra ayak marşı benzin kokusu geliyo bi türlü çalışmadı benzin deposunu aç kapa yaptın yok benzin musluğunu yedeğe aldım yine yok nasıl yapabilirim bilen biri varsa motor daha sıfır ama çalışmıyo

Ekrem beyden de yardım bekliyorum bu konuda @ekremata

Öncelikle arka çanta konusunda yardımlarınız için hepinize teşekkür ediyorum. Bugün gezdim hepsini denedim. En sonunda paraya kıyamayıp 40 tlye 33 lt spada topcase aldım. Şuanlık sağlama benziyor.

Çalışmaması konusundada bende çok şikayetçiyim. İnsan içinde çalışmıyor ayak marşıyla canımız çıkıyor. Aküler çok kötü bu konuda sesimizi duyuralım garantiden en azından yeni akü ile değişim yapılsın.
 
Son düzenleme:

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Öncelikle arka çanta konusunda yardımlarınız için hepinize teşekkür ediyorum. Bugün gezdim hepsini denedim. En sonunda paraya kıyamayıp 40 tlye 33 lt spada topcase aldım. Şuanlık sağlama benziyor.

Çalışmaması konusundada bende çok şikayetçiyim. İnsan içinde çalışmıyor ayak marşıyla canımız çıkıyor. Aküler çok kötü bu konuda sesimizi duyuralım garantiden en azından yeni akü ile değişim yapılsın.


Hocam motpr daha sıfır çalışmaması sinir etti beni 1saattir garajdayım elim ayağım ağrıdı artık
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Fazla gaz verip motoru boğuyor olabilirsin. Aküler belli bir süre geçtikten sonra motora alışıyor.
İlk başta güzel şarj etmek gerekiyor.

Motorun daha sıfır sayılır çok geçmeden hepsi düzelecektir.
Servise gidip aküyü tekrar sarj ettirmeni tavsiye ederim.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Motor kapalı garajda
Çıkartmam sorun zaten rampa var bi öneriniz varsa deneyim 😭

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Şöyle ifade ediyim cıı diyip duruyor hatta onu bile yapmıyor

Ayak marşını denedim ilk günde akü gitmişti çalıştı şimdi bi türlü çalıştıramadım
İnternette benzin musluğunı kapatıp 5kere ayak marşına basılıp jikleyi açıp ayak marşıyla deneyin yazıo
Son sorum bu benzin musluğu ortadayken kapalı dimi kitapçığa da baktım bişey yazmıypr orada

Ayak marşıyla ilgili eksik mi yapıyprum çözemedim
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Motor kapalı garajda
Çıkartmam sorun zaten rampa var bi öneriniz varsa deneyim 😭

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Şöyle ifade ediyim cıı diyip duruyor hatta onu bile yapmıyor

Ayak marşını denedim ilk günde akü gitmişti çalıştı şimdi bi türlü çalıştıramadım
İnternette benzin musluğunı kapatıp 5kere ayak marşına basılıp jikleyi açıp ayak marşıyla deneyin yazıo
Son sorum bu benzin musluğu ortadayken kapalı dimi kitapçığa da baktım bişey yazmıypr orada

Ayak marşıyla ilgili eksik mi yapıyprum çözemedim

Kardeşim aynısını ben de yaşadım ayak marşı ile de olmadı, bir arkadaşım yokuşta vurdurdu çalıştı. Kesin çözüm bu ama aküyü söküp evde sarj da edebilirsin, şarj aleti varsa. Benim motoru vurdurduktan sonra 2 gün yattı yine sonra sorunsuz çalıştı çok acayip :)
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Kardeşim aynısını ben de yaşadım ayak marşı ile de olmadı, bir arkadaşım yokuşta vurdurdu çalıştı. Kesin çözüm bu ama aküyü söküp evde sarj da edebilirsin, şarj aleti varsa. Benim motoru vurdurduktan sonra 2 gün yattı yine sonra sorunsuz çalıştı çok acayip :)

Sağolası hocam motoru çıkarmak sıkıntı zaten rampa var garaj çıkışında bayağı da eğimli ondan sıkıntım internette bi sürü biley okudum yarın deneyeceğim onlar da olmazsa yapıcak bişey yok artık
Ama motor daha 17kmde o komedi zaten 😆 baba akü yok moduna girdik ilk günlerden
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Sağolası hocam motoru çıkarmak sıkıntı zaten rampa var garaj çıkışında bayağı da eğimli ondan sıkıntım internette bi sürü biley okudum yarın deneyeceğim onlar da olmazsa yapıcak bişey yok artık
Ama motor daha 17kmde o komedi zaten 😆 baba akü yok moduna girdik ilk günlerden

Ayak marşı sorun çıkarmaması lazim ama bilemedim.
Benzin musluğu ortadayken kapalıdır.
Benzinin az olma ihtimali var mi peki? :)

1 amperlik akü şarj adaptörleri var. Elektronikçilerde bulursun 10/15 lira. Ondan alıp evde aküyü şarj edebilirsin.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Ayak marşı sorun çıkarmaması lazim ama bilemedim.
Benzin musluğu ortadayken kapalıdır.
Benzinin az olma ihtimali var mi peki? :)

1 amperlik akü şarj adaptörleri var. Elektronikçilerde bulursun 10/15 lira. Ondan alıp evde aküyü şarj edebilirsin.

Benzin var yeni almıştım bu aküden ona eminim de bi çalışmadı
İşin tuhaf yanı 1gün binmedim hiç marşı döndüremiypr
Aküyü nasıl şarj edebilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

Hallettim
Böyle bi sorunla karşılaşırsanız marş kapalı iken 7-8 kere ayak marşını orta sert basıp durun daha sonra ateşleme açık sert çe basın
Bende 2-3 kere çalıştı gaz verince stop etti
Daha sonra çalıştı
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yan çanta demiri taktıran var mı? Hazır yan demirler var çok kullanışlı, cbf ve ybr için, katlanır. Acaba bizimkine uyar mı?
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Gardaş hayırlı akşamlar soft çanta ne demek biraz tarif ede bilirmisin bi zahmet selamlar bende almayı düşünüyorum

Şöyle birşey oluyor abi. Bunlar bez çanta oluyor.

IMG0291A.jpg
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Soft yan çantanın hacmi kaç litre oluyor ve içine neler koyabilirsiniz?

Kask, dizlik vs. koyulabilir mi?

Soft çantada kilit kullanılabilir mi?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Soft yan çantanın hacmi kaç litre oluyor ve içine neler koyabilirsiniz?

Kask, dizlik vs. koyulabilir mi?

Soft çantada kilit kullanılabilir mi?
Yanlamasına açılarak 55-60 lt ye kadar alabiliyor.

1 kask 2 dizlik mont ve daha pek çok şeyi hatta küçük bir çadırı bile alabiliyor. (Sert çantalara kıyasla esnek olduğu için)

Üzerindeki fermuarlara küçük valiz kilidi takarak kullanmıştım

Alırsanız fermuarla genişleyebilen çanta alın. Bagster ya da 4riders kullandım memnun kaldım.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Yanlamasına açılarak 55-60 lt ye kadar alabiliyor.

1 kask 2 dizlik mont ve daha pek çok şeyi hatta küçük bir çadırı bile alabiliyor. (Sert çantalara kıyasla esnek olduğu için)

Üzerindeki fermuarlara küçük valiz kilidi takarak kullanmıştım

Alırsanız fermuarla genişleyebilen çanta alın. Bagster ya da 4riders kullandım memnun kaldım.

Çok iyiymiş. 1 tanesine mi kask, dizlik vs. sığıyor ?

Geçen gün arka çanta bakmaya gitttim 46 lt olanlar çok büyük geldi gözüme bavul gibiydi. Maxem markası shad 40 lt kargo çantanın çıkmasını yapmış kare gibiydi ve sırt dayama da vardı o güzeldi. Ama içine kask ve dizlikler zar zor sığdı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst