- Katılım
- 28 Şub 2009
- Mesajlar
- 64
Merhaba degerli arkadaslar. Adim Selim İstanbul Pendikte ikamet etmekeyim. Bu forumun uzun sureden beri gizli takipcisi ve hayraniyim ayrica hepinize ayri ayri tesekkur ediyorum degerli yorumlarinizdan oturu boxer150 de karar kilmamda hepinizin rolu buyuk. Nihayet bugun bana en yakin bayi olan kartal bayisinde inceleme firsatim oldu ve gercekten cok tatmin edici ve dayanikli guzel konforlu bir urun kendisini belli ediyor. Heleki birde daha once kullandigim lifan yari otomatikten sonra konforunu begendim. İnsallah onumuzdeki ay aliyorum kafamdaki tek soru hangi rengi alsam ben siyahtan yanayim esim kirmizidan yana
hayirlisi artik bakalim. Hepinize ayri ayri tekrardan tesekkur ediyorum tekeriniz duz bassin.


