Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
300 LİRA FAZLA VERİP 4 VİTES 125 LİK HONDA ACE ALMAK DAHA MANTIKLI DİYORUM. 3000 TL BU MOTORA FAZLA..BÜYÜTMEK İÇİN BAYİ İLE TAKASA GİRSEN HAVADA KARADA ALIRLAR.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Kıyaslamaya bak çay demle...

Boxer alibaba da 400 dolarmış. E n'apalım? Çin'e mi iltica edelim?

Not: Ace de Nigéria da 520 $ a satılıyor(100.000 Naira o da yaklaşık 500 dolar yapıyor.)
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
merhabalar uzun zamandır giremiyorum ben de foruma.motorumu piano black rengine boyattım 5.000 i devirdik çok şükür.3 4 kere çanakkale'ye gidip geldim.dişliyle ilgili defalarca deneme yaptım.Şu an arka 36'lı refaha kavuştuk.:) ön körükler jantların boyanması dişli değişimleri tarafımdan yapılmıştır.Bakımlar için de artık servise gitmiyorum Castrol altın serisi yağ kullanıyorum her 1.000 km'de değiştiriyorum.Bana sürekli yardım eden canım ustam Sefa Motor Konya'dan Tahir Usta'ma selam ve dua ile.Fotoğrafları beğenirsiniz umarım selamlar.
[url]http://i.hizliresim.com/PYNP5N.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g4pZkR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/99A2V3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/qmpP4D.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/MP2L6Q.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rmpZR7.jpg[/url]

Hocam körükleri nasıl taktınız
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
@yerileyeksan
36 arka dişli ile ilgili detaylı yorum yapabilir misin? Yüksek hızlarda, çekişte falan nasıl titreşime ve yakıtta etkisi oldu mu?
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
14
Hocam körükleri nasıl taktınız

minsk marka eski bir motor var onun körüklerini satın aldım ön kolları söküp takıyorsunuz çok basit bir tane 14mm bir tane 17mm kombine anahtar yeterli üst kelepçeyi ve alt tablasını söküp kolları çekin aşağı körüğü takıp geri kaldırın tamamdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

@yerileyeksan
36 arka dişli ile ilgili detaylı yorum yapabilir misin? Yüksek hızlarda, çekişte falan nasıl titreşime ve yakıtta etkisi oldu mu?

tabi ki hocam.Titreşim olarak çok iyi 90 ile 100 arasına bi 4.vitesin toparlama sürecinde alt devir titreşimi oluyor toparlayınca 100den sonra titreşim neredeyse kalmıyor.34te de iyiydi ama trafik olunca dur kalklarda debriyajdan bırakırken vuruntu yapıyor o yüzden 36 ideal gibi beni deneyimlememe göre.
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
6
Arka disliyi 38 yaptırdım gayet memnunum. 36 onermediler birincisi yakiti artiriyor fazlasiyla bir digeri de ilk kalkislarda kasma yapıyor ozellikle artci ileyken.. 38 idealdir..
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Arkadaşlar üşenmedim konuyu en baştan buraya kadar okudum :D Şu anda aklımda kalan sorunlar :

1- Titreşim var 70-80 den sonra el ve ayaklarda uzun yolda yoruyor, arka dişli küçülterek titreşimi azaltmanın mümkün olduğu söyleniyor.
2- Ön teker elleri bırakınca yalpa yapıyor, yorumlara göre lastiklerden dolayı, tubeless lastik takınca düzeliyor.
3- İlk kalkışta özellikle soğukta debriyaj sorunu var, debriyaj ayırmıyor diye tabir ediliyor, bunun çözümü için yorumlar ise bir kaç dakika motoru ısıtmak ve debriyajı bir kaç kez basıp çekmek ve debriyaja basarak motoru ayaklarla hareket ettirmek.
4- Gidon somunu boşluğu oluyor ilk başlarda onu sıktırmak gerekiyor yoksa frenlerde vs gidondan tak tak ses gelmesi ile birlikte tehlike arz ediyor.
5- Frenler disk frene göre ve kampana frenli honda cb 125 ace ye göre daha kötü, ani fren yapılamayabilir bu nedenle takip mesafesi iyi ayarlanmalı ve yumuşak sürüş yapılmalı. Lastikler değiştirilerek fren kalitesi artırılması mümkün yurdukoru beyin deneyimi bu yönde (tubeless sava mc 32 kullanıyor).
6- Farın üstünde ki siperlik fara çarpıp ses çıkarıyor. Bunun çözümü de farın üst kısmına sünger vs. yapıştırmak.
7- Kilosu az olanlar için süspansiyon sert gelebiliyor. Ancak yük taşımak için olumlu bir yanı da var bu durumun, süspansiyon yüksek kilolara dayanıklı görüşü hakim.

Tüm bunlara rağmen genel kanı parasına göre motorun iyi olduğu ve tavsiye edildiği.

Açıkçası veni tek düşündüren şey frenler şu anda. Ama yine de boxer alacağım galiba çünkü sürüşüme güveniyorum, yeni öğrenmeme rağmen ehliyet sınavında frensiz kullandım motoru :)

edit: imla
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
4
bajaj boxerımı dün aldım.fazla kullanamadım ama şöyle söyleyeyim gaza dokununca fırlıyor :queen:
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Arkadaşlar üşenmedim konuyu en baştan buraya kadar okudum :D Şu anda aklımda kalan sorunlar :

1- Titreşim var 70-80 den sonra el ve ayaklarda uzun yolda yoruyor, arka dişli küçülterek titreşimi azaltmanın mümkün olduğu söyleniyor.
2- Ön teker elleri bırakınca yalpa yapıyor, yorumlara göre lastiklerden dolayı, tubeless lastik takınca düzeliyor.
3- İlk kalkışta özellikle soğukta debriyaj sorunu var, debriyaj ayırmıyor diye tabir ediliyor, bunun çözümü için yorumlar ise bir kaç dakika motoru ısıtmak ve debriyajı bir kaç kez basıp çekmek ve debriyaja basarak motoru ayaklarla hareket ettirmek.
4- Gidon somunu boşluğu oluyor ilk başlarda onu sıktırmak gerekiyor yoksa frenlerde vs gidondan tak tak ses gelmesi ile birlikte tehlike arz ediyor.
5- Frenler disk frene göre ve kampana frenli honda cb 125 ace ye göre daha kötü, ani fren yapılamayabilir bu nedenle takip mesafesi iyi ayarlanmalı ve yumuşak sürüş yapılmalı. Lastikler değiştirilerek fren kalitesi artırılması mümkün yurdukoru beyin deneyimi bu yönde (tubeless sava mc 32 kullanıyor).
6- Farın üstünde ki siperlik fara çarpıp ses çıkarıyor. Bunun çözümü de farın üst kısmına sünger vs. yapıştırmak.
7- Kilosu az olanlar için süspansiyon sert gelebiliyor. Ancak yük taşımak için olumlu bir yanı da var bu durumun, süspansiyon yüksek kilolara dayanıklı görüşü hakim.

Tüm bunlara rağmen genel kanı parasına göre motorun iyi olduğu ve tavsiye edildiği.

Açıkçası veni tek düşündüren şey frenler şu anda. Ama yine de boxer alacağım galiba çünkü sürüşüme güveniyorum, yeni öğrenmeme rağmen ehliyet sınavında frensiz kullandım motoru :)

edit: imla

Bir ürünü almadan önce onu araştırmak çok doğru bir karar. Ben de sizin gibi tüm sayfaları okuyup öyle almıştım. Çok da faydalı olmuştu.

Tabi alıma karar vermek Türkiye'deki şartları göz önünde bulundurunca başlı başına yetmiyor. Her şeyi kendin düşünmek zorundasın yoksa sıkıntı çeken yine sen oluyorsun. Bu nedenle ben de motosikletimi almadan önce satıcı firmaya faks çekmiştim ve bu faksı burada paylaşmak isterim. Bir arkadaş özelden sormuştu, ona da cevap vermiş oluruz.

89ALOk.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

bajaj boxerımı dün aldım.fazla kullanamadım ama şöyle söyleyeyim gaza dokununca fırlıyor :queen:

Hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

Bildiğiniz gibi BOXER 150 2015 yılı MART ayından itibaren 3.030 tl parkende fiyattan satışa sunuldu. 15 KASIM 2015 tarihinde de bu fiyat 2.730 TL’ye indirildi. Açıkçası 3 farklı tepki geldi;

1. Bu ürünü 3.030 TL’ye almış arkadaşlarımızdan bazıları kendilerini bir anda aldatılmış hissettiler ve tepkilerini dile getirdiler,:pale:
2. Bazı yorumcu arkadaşlar herhalde bu ürün satıştan kalkacak, ya da hiç de bekledikleri gibi satış olmadı. Firma elindeki stokları eritiyor diye yorum yaptılar,
3. Bir grup arkadaşımız da bu fiyattan oldukça memnun kaldılar ve memnuniyetlerini ifade ettiler.

Aslında yapılan sadece kalite ile fiyatı en uygun seviyede bir araya getirmekti. Zira tüm dünyada 5 milyondan fazla satılan bu ürünün temel özellikleri, fiyatı, basitliği, sağlamlığı, dayanıklılığı, yakıt ekonomisi, güç ve torku, sürüş keyfi, ucuz ve bol yedek parça gibi temel faktörler üzerine oturuyordu. Türkiye’de uzun yıllar devam eden çok farklı ve kalitesiz ürün piyasasına fiyat ve performansı ile ciddi bir alternatif oluşturmak amacındaydık. Bugün itibari ile güzel bir ilgi ile karşı karşıya olduğumuzu paylaşmak isterim. Özellikle satışı yapılan her noktadan çok güzel geri dönüşler alıyoruz. Bazı renk stokları da şaşırtıcı bir şekilde bitti. Özellikle bu ürün ile ilgili karar aşamasında olan arkadaşlarım için bunları paylaşmak istedim. Zaten en güzel ve doğru yorumlar her zaman siz değerli kullanıcılardan geliyor.

Selam ve saygılarımı sunuyorum…

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

2015 tarihi 2014 olacak. Yanlış yazılmıştır. Özür dilerim, saygılarımla...

Değerli arkadaşlar;

Bildiğiniz gibi BOXER 150 2015 yılı MART ayından itibaren 3.030 tl parkende fiyattan satışa sunuldu. 15 KASIM 2015 tarihinde de bu fiyat 2.730 TL’ye indirildi. Açıkçası 3 farklı tepki geldi;

1. Bu ürünü 3.030 TL’ye almış arkadaşlarımızdan bazıları kendilerini bir anda aldatılmış hissettiler ve tepkilerini dile getirdiler,:pale:
2. Bazı yorumcu arkadaşlar herhalde bu ürün satıştan kalkacak, ya da hiç de bekledikleri gibi satış olmadı. Firma elindeki stokları eritiyor diye yorum yaptılar,
3. Bir grup arkadaşımız da bu fiyattan oldukça memnun kaldılar ve memnuniyetlerini ifade ettiler.

Aslında yapılan sadece kalite ile fiyatı en uygun seviyede bir araya getirmekti. Zira tüm dünyada 5 milyondan fazla satılan bu ürünün temel özellikleri, fiyatı, basitliği, sağlamlığı, dayanıklılığı, yakıt ekonomisi, güç ve torku, sürüş keyfi, ucuz ve bol yedek parça gibi temel faktörler üzerine oturuyordu. Türkiye’de uzun yıllar devam eden çok farklı ve kalitesiz ürün piyasasına fiyat ve performansı ile ciddi bir alternatif oluşturmak amacındaydık. Bugün itibari ile güzel bir ilgi ile karşı karşıya olduğumuzu paylaşmak isterim. Özellikle satışı yapılan her noktadan çok güzel geri dönüşler alıyoruz. Bazı renk stokları da şaşırtıcı bir şekilde bitti. Özellikle bu ürün ile ilgili karar aşamasında olan arkadaşlarım için bunları paylaşmak istedim. Zaten en güzel ve doğru yorumlar her zaman siz değerli kullanıcılardan geliyor.

Selam ve saygılarımı sunuyorum…
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
4
teşekkür ederim aquarist :) dün motorun aküsü marş motorunu çevirmiyordu. oysa çarşamba günü dolduruldu. akü sorunluymuş. yeni akü gönderilecek. şimdilik jel aküyle gezeceğim 1 sene kadar. çok güzel motor herşeyiyle. jawa gibi :thumleft: bu benim ilk vitesli motorum. daha önce Peugeot 103 vardı lisedeyken. nasip 35 yaşında olacakmış :)
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
minsk marka eski bir motor var onun körüklerini satın aldım ön kolları söküp takıyorsunuz çok basit bir tane 14mm bir tane 17mm kombine anahtar yeterli üst kelepçeyi ve alt tablasını söküp kolları çekin aşağı körüğü takıp geri kaldırın tamamdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------



tabi ki hocam.Titreşim olarak çok iyi 90 ile 100 arasına bi 4.vitesin toparlama sürecinde alt devir titreşimi oluyor toparlayınca 100den sonra titreşim neredeyse kalmıyor.34te de iyiydi ama trafik olunca dur kalklarda debriyajdan bırakırken vuruntu yapıyor o yüzden 36 ideal gibi beni deneyimlememe göre.

Eyv hocam sağolasın
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
Sayın Ekrem ATA bey,

Sezonun açılışıyla beraber fiyatta bir değişiklik olacak mı? Ben şubat ayının sonu gibi İzmirden bir Boxer almayı düşünüyorum. Bir de 2015 modeller satışa sunulmaya başladı mı?
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli fufuktaş; sezon açıldı ve 2015 model fiyatları halihazırda satışta. Fiyatlar için bir yorum yapmak zor. Özellikle olağanüstü kur hareketleri en büyük handikabımız. Direk Alanya'ya kadar bu ürün gidebilmiş mi diye soran arkadaşım var. Etkinlik için İstanbul'dan saat 11.00'de 5 motosiklet ile yola çıkıldı. İsparta'da gece konaklama yapıldı. Ertesi sabah 08.00 de İsparta'dan hareket edildi ve öğle civarında arkadaşlarımız Alanya'da oldular. Selam ve saygılarımla...

Sayın Ekrem ATA bey,

Sezonun açılışıyla beraber fiyatta bir değişiklik olacak mı? Ben şubat ayının sonu gibi İzmirden bir Boxer almayı düşünüyorum. Bir de 2015 modeller satışa sunulmaya başladı mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
17
Selamunaleyküm değerli dostlar 2 kişi 400 km uzun yol yaptım boxer'ımın jıkle si düştü.Nasıl temin edebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst