Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
yarım maske gibi olanlar var, onlar gayet güzel normal polar veyahut kumaş değil, farklı bir malzeme
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
124
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
20
Başka bir motor alıcağımızdan acil satılık boxer. Siyah renk, 970 km de. İstanbul atatürk oto sanayi maslakta. Fiyat 2500. İlgilenenler için cep 0542 436 99 74
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Başka bir motor alıcağımızdan acil satılık boxer. Siyah renk, 970 km de. İstanbul atatürk oto sanayi maslakta. Fiyat 2500. İlgilenenler için cep 0542 436 99 74

Hocam eger scooter dusunurseniz hero pleasure takas teklif edebilirim. Sahibinden de givi cantali pleasure diye aratirsaniz cikar. Tabi motorlarin sifir fiyatlari arasinda nerden baksaniz 800-1000 tl oynadigi icin bir miktar fark istemem gerekir.

Ozetle: uzerine fark alabilecegim bir boxer ariyorum. Linki de ekleyeyim elim degmisken;

http://sahibinden.com/197383988
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar; biraz önce Alp MOR isimli BOXER 150 kullanıcı arkadaşımızın kendi sayfasında paylaşmış olduğu "ANTALYA'NIN BÜYÜLÜ KOYLARINDA 3 HAFTA (2500 KM)" konu başlıklı yazısını okudum. Hakikaten kendisini tebrik ederim. Hem resimler çok güzel, anlatım da o kadar hoş. BOXER 150'nin ruhuna uygun bir seyahat olmuş. Bu güzel yazıyı BOXER kullanıcıları ile paylaşmak istedim. Saygılarımla...

http://www.motorumla.net/antalyanin-buyulu-koylarinda-3-hafta-2500-km/
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Değerli arkadaşlar; biraz önce Alp MOR isimli BOXER 150 kullanıcı arkadaşımızın kendi sayfasında paylaşmış olduğu "ANTALYA'NIN BÜYÜLÜ KOYLARINDA 3 HAFTA (2500 KM)" konu başlıklı yazısını okudum. Hakikaten kendisini tebrik ederim. Hem resimler çok güzel, anlatım da o kadar hoş. BOXER 150'nin ruhuna uygun bir seyahat olmuş. Bu güzel yazıyı BOXER kullanıcıları ile paylaşmak istedim. Saygılarımla...

http://www.motorumla.net/antalyanin-buyulu-koylarinda-3-hafta-2500-km/
Ekrem bey merhabalar bajaj boxer alıcam fakat 2014 modellerde bi indirim olur mu peşin alımlarda bir de tel jant ne zaman gelecek cevaplarsanız sevinirim

@ekrem ata
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Hocam eger scooter dusunurseniz hero pleasure takas teklif edebilirim. Sahibinden de givi cantali pleasure diye aratirsaniz cikar. Tabi motorlarin sifir fiyatlari arasinda nerden baksaniz 800-1000 tl oynadigi icin bir miktar fark istemem gerekir.

Ozetle: uzerine fark alabilecegim bir boxer ariyorum. Linki de ekleyeyim elim degmisken;

http://sahibinden.com/197383988
Birdaha kesinlikle vitesli motor sürmem demiştiniz ne değişti ? :)
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
degerli ygz rumuzlu arkadasim. bayilerde 2014 var ise bir parca indirim yapacaklarını zannederim. Tel jant planlarimizda yok, selam ve saygilarimla. ..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Birdaha kesinlikle vitesli motor sürmem demiştiniz ne değişti ? :)

İzmitteyim, yollari muthis(!). Burda boxera mecburum. Bir kere arka jant cemberi yamuldu garantiden degistirdim ustelik cok dikkat etmeme ragmen.

Ha derseniz ki buyuk teker scooter; eli yuzu duzgun modellere param yok. Kismetse 4-5 ay sonra olacak o yuzden onu da secemiyorum.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Eşşeğe ''altın semer'' de koysan eşşek-eşşek'tir...:mrgreen:
Bir hafta hiç çalıştırmadım.Bahçede örtüsünü açtım jikle ile bir defada çalıştı.Ertsi hafta aynı işlemi ayak marşı ile denedim yine tek seferde çalıştı.vitesin boşa düşmesi de yok.o zaten teknik sorun vites hazırlama yayı problemi.Benim aldığımdan beri aküm zayıfmış onu serviste söylediler,çünkü bazan marşa bastığımda hiç tepki olmuyordu servis kontrol etti ve evde aküyü şarj ettim gerçekten o sorun da bitti.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
İzmitteyim, yollari muthis(!). Burda boxera mecburum. Bir kere arka jant cemberi yamuldu garantiden degistirdim ustelik cok dikkat etmeme ragmen.

Ha derseniz ki buyuk teker scooter; eli yuzu duzgun modellere param yok. Kismetse 4-5 ay sonra olacak o yuzden onu da secemiyorum.

Boxer alma sebeplerimden biri de buydu. Şehrin hiç bitmeyen alt yapı çalışmaları ve bol çukurlu taşlı, molozlu, yamalı berbat yollar.

Normal bir motorla girildiğinde dediğiniz gibi ya jantı yamultur, yahut lastik keser, nihayet kısa sürede amortisör patlatır ve daha nice baş ağrısına sebep olur.

Bunca arızalı pislik yollara rağmen çok şükür tek bir sıkıntı çıkarmadı Boxer.

Bir gün yaşadığım şehrin yolları tamamen düzeltilir de ( ki pek mümkün görünmüyor) Antalya gibi, Konya gibi olursa o zaman elden çıkarırım ama şu an bizim yollarda ya traktör lazım ya da Boxer :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
bugün 10 bin bakımına gittim. Rabbim daha çok km katetmeyi nasip etsin.

Subap ayarı yapıldı.
Genel kontroller yapıldı.
Yağ filtresi ve yağ değişti.
Hava filtresi bakımı yapıldı.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
bugün 10 bin bakımına gittim. Rabbim daha çok km katetmeyi nasip etsin.

Subap ayarı yapıldı.
Genel kontroller yapıldı.
Yağ filtresi ve yağ değişti.
Hava filtresi bakımı yapıldı.

Amin, kazasız belasız 10 bin gör inşallah.

Bu rodajı nasıl bitirdiniz ya, Allah belasını versin tıngır mıngır gitmekten iyice bezdim. Kitapçıkta 44 yazıyo sanırım 4. vites için. Bu şekilde 2.000km biter mi ya. Bu şekilde kullanarak 450km zor yaptım şu ana kadar. Arada o kadar sıkıcı oluyor ki gaza bir kez asılıyorum 80-90 a çıkıyor, oh be buymuş diyorum sonra hemen gazı tekrar kıs. Acaba arka tekeri kaldırıp olduğu yerde 2.000km. mi yaptırsam :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Amin, kazasız belasız 10 bin gör inşallah.

Bu rodajı nasıl bitirdiniz ya, Allah belasını versin tıngır mıngır gitmekten iyice bezdim. Kitapçıkta 44 yazıyo sanırım 4. vites için. Bu şekilde 2.000km biter mi ya. Bu şekilde kullanarak 450km zor yaptım şu ana kadar. Arada o kadar sıkıcı oluyor ki gaza bir kez asılıyorum 80-90 a çıkıyor, oh be buymuş diyorum sonra hemen gazı tekrar kıs. Acaba arka tekeri kaldırıp olduğu yerde 2.000km. mi yaptırsam :)

ben ilk bin km boyunca sürekli vites değiştirerek 60 km hızı geçmedim. bin km sonra ise 90 ı geçmedim çoğu zaman.
ondan sonra Allah ne verdiyse.

bizim motorda rodaj çok da önemli değil bence.
hindistan'daki insanları düşünürsek ve bizim motorun taş gibi olduğun düşünürsek rodajda rahat davranabiliriz bence.
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
6
Arkadaslar bu titresim problemini cozebilen varmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

Boxer kullanıcısiyim ve bir baska sikayetim motoru ilk calistirdigimda soguk durumdayken ilk vitese gecisi deprem etkisinde yani cok ani bi sarsilma yapiyor nedeni ne olabilir. .

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

degerli ygz rumuzlu arkadasim. bayilerde 2014 var ise bir parca indirim yapacaklarını zannederim. Tel jant planlarimizda yok, selam ve saygilarimla. ..
Ekrem bey merhabalar boxer kullanıcısiyim ve genel anlamda motordan memnunun iki tane sikayetim var. Birincisi titresim ve digeri ilk calistirmadaki ilk vitese gecisi cok sarsilma yapıyor nedeni ne olabilir
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Arkadaslar bu titresim problemini cozebilen varmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

Boxer kullanıcısiyim ve bir baska sikayetim motoru ilk calistirdigimda soguk durumdayken ilk vitese gecisi deprem etkisinde yani cok ani bi sarsilma yapiyor nedeni ne olabilir. .

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------


Ekrem bey merhabalar boxer kullanıcısiyim ve genel anlamda motordan memnunun iki tane sikayetim var. Birincisi titresim ve digeri ilk calistirmadaki ilk vitese gecisi cok sarsilma yapıyor nedeni ne olabilir

bir iki dakika motorun ısınmasını bekle.
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
6
Motoru jigle acik sekilde iki uc dkkadan fazla isitmadan asla binmem. Binmeme ragmen yapmakta
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
İlk çalıştırmada 1. vitese geçişteki sarsıntı gayet normal.

Elciklerdeki titreşimden uzun yolda ben de muzdaribim...

Bu konuda gidon topuzu eklemek ya da gidonun içini silikon ya da lastik benzeri bir maddeyle doldurmak veyahut gidonu esnek aluminyum gidonla değiştirmek gibi uygulamalar var.

Yurt dışı forumlarında gidonun içine eritilmiş kurşun, silikon hatta kum doldurduklarından bahsetmişler.

Bir de barsnake" adı altında gidon içine sokulan özel üretim lastik fitillerle titreşimi % 80 azalttiklarini okudum.
 
Katılım
24 Ocak 2015
Mesajlar
6
Bu şikayetlerimi dile getirmek icin istanbul 50.yildaki bajaj servisine gittim. Sagolsun mehmet bey motoru test edip fazlasiyla ilgilendiler. Test sonucunda motorun henuz tam manasiyla acilmadigini söyleyerek arka dislisini dusurmekten bahsetti ve bu uygulamayı bi kac boxerda denediklerini ve güzel sonuç aldiklarini soyledi. Hafta ici benim boxerimada bunu yapicaklar ve vibrasyona sebep olan bi kac somunu elden gecirecekler. Ilgilerinden dolayi tsk ederim. En azindan suan bisy yapılmasada güleryüzlü ve ilgili bi servis olduguna kanaat getirdim.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Bu şikayetlerimi dile getirmek icin istanbul 50.yildaki bajaj servisine gittim. Sagolsun mehmet bey motoru test edip fazlasiyla ilgilendiler. Test sonucunda motorun henuz tam manasiyla acilmadigini söyleyerek arka dislisini dusurmekten bahsetti ve bu uygulamayı bi kac boxerda denediklerini ve güzel sonuç aldiklarini soyledi. Hafta ici benim boxerimada bunu yapicaklar ve vibrasyona sebep olan bi kac somunu elden gecirecekler. Ilgilerinden dolayi tsk ederim. En azindan suan bisy yapılmasada güleryüzlü ve ilgili bi servis olduguna kanaat getirdim.

ön dişliyi büyüt bence. bir de zinciri bozmakla uğraşma boşuna.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst