Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Beyler trafik sigortası plaka alınmadan da yapılıyor sanırım. Plaka işlemlerini yeni yılda yapacağım ama sigortaya zam gelir mi acaba yeni yılda. Şimdi sigortayı yaptırıp yeni yılda trafiğe çıkarsam daha mantıklı olur degil mi?

Evet plaka almadan önce yaptırıyorsunuz. Plakayı çıkarttıktan sonra tekrar sigortacıya gidip sigortayı plaka üzerine değiştiriyorsunuz. Sorsanız onlar da söyler zaten.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Orjinal Ön camı Siyah renge daha yakışıyor. Aslında ön siperlik camını biraz daha yüksek yapsalarmış motorun imaji bile daha değişik olurdu. Asubayah nikli arkadaş sanırım cbf siperliği monte etmiş fena durmuyordu.

Valla ilk motorumdan mı bilmiyorum ama ben bu canavarı çok sevdim. Hatta bugün belgeleri almaya servise gittim orada discovery ve pulsar vardı. Şöyle bir baktım bana çok hafif geldi. Boxerin bir ağırlığı var bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Bugün itibariyle sigortamızı yaptırmış bulunuyorum. Aşağıya aldigim fiyatlara ilişkin bir resim atıyorum. Belki sigorta yaptıracak arkadaşlar için yardımcı olur. Ben anadoludan yaptırdım ama anlamadıgım ergoyu herkes çok metediyordu uygun diye. Adamlar uçuk fiyat çektiler.

 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Axa genelde en ucuzu oluyor ama yine de bu sigorta işi yaşa ve ikamet edilen ile göre değişiyor galiba ki ben plaka+ruhsat+sigorta+takipçi masrafı dahil 330 liraya yaptırmıştım motoru alırken. Sigorta sadece 40 lira görünüyor. (Axadan )

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Valla ilk motorumdan mı bilmiyorum ama ben bu canavarı çok sevdim. Hatta bugün belgeleri almaya servise gittim orada discovery ve pulsar vardı. Şöyle bir baktım bana çok hafif geldi. Boxerin bir ağırlığı var bence.

Kesinlikle katılıyorum, Boxer'ın kendine has bir ağırlığı ve sağlamlık hissi var. Herşeyden önemlisi tarzı klasik ve zor yolların motoru. Lastikleri değiştireldir daha bir güzel görünmeye başladı gözüme.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Axa genelde en ucuzu oluyor ama yine de bu sigorta işi yaşa ve ikamet edilen ile göre değişiyor galiba ki ben plaka+ruhsat+sigorta+takipçi masrafı dahil 330 liraya yaptırmıştım motoru alırken. Sigorta sadece 40 lira görünüyor. (Axadan )

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------



Evet, bunlardan başka zannedersem yaşla birlikte A2 ehliyet alma tarihi ve ilk motor sigortası olması fiyatı ciddi etkileyen faktörler. Sigortacı birdahaki sene herhangi bir kaza yaşamazsan 80-90 TL'ye düşer bu dedi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Evet, bunlardan başka zannedersem yaşla birlikte A2 ehliyet alma tarihi ve ilk motor sigortası olması fiyatı ciddi etkileyen faktörler. Sigortacı birdahaki sene herhangi bir kaza yaşamazsan 80-90 TL'ye düşer bu dedi.


Külliyen yalan. Ben 3. Sigortamı yaptırdım. 2 yıl kazasızlığım var motorda. Buna rağmen sigorta fiyatı her yıl 10-15 tl artıyor. 7 firmadanda fiyat aldım.halk sigortadan Geçen ay 121tl ye yaptırdım son sigortayı.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bende bajaj boxer almayı düşünüyorum yarın inceleyip test sürüşü yapabileceğim bir yer arıyacağım. titreşim olayı için rodajı doğru düzgün yapıp motul'un en kalite yağını koyarak azaltacağımı düşünüyorum. peglere,elciklere ve aynaların bağlantı kısımlarına jel sıkarak vucud'ta hissedilen titreşimi de azaltırım. ayrıca üzerinde fazladan ne varsa sökücem hafifletebildiğim kadar hafifleticem ve seleyi traşlayıp gidonu yükselticem. tel jant getirtip takıcam. motorun rengi sadece metalik siyah ve kromaj parçalardan olucak şekilde dizayn edicem. sizce nasıl fikir arkadaşlar ? beni düşündüren sadece motorun sağlığı.. yağ eksiltmesi falan var mı ? 2.viteste yokuş inerken boşa atma gibi durumlarla karşılaşan oldu mu ? soğukken ilk çalışması nasıl ? bilgi verenlere şimdiden çok teşekkürler.. takipteyim
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
bende bajaj boxer almayı düşünüyorum yarın inceleyip test sürüşü yapabileceğim bir yer arıyacağım. titreşim olayı için rodajı doğru düzgün yapıp motul'un en kalite yağını koyarak azaltacağımı düşünüyorum. peglere,elciklere ve aynaların bağlantı kısımlarına jel sıkarak vucud'ta hissedilen titreşimi de azaltırım. ayrıca üzerinde fazladan ne varsa sökücem hafifletebildiğim kadar hafifleticem ve seleyi traşlayıp gidonu yükselticem. tel jant getirtip takıcam. motorun rengi sadece metalik siyah ve kromaj parçalardan olucak şekilde dizayn edicem. sizce nasıl fikir arkadaşlar ? beni düşündüren sadece motorun sağlığı.. yağ eksiltmesi falan var mı ? 2.viteste yokuş inerken boşa atma gibi durumlarla karşılaşan oldu mu ? soğukken ilk çalışması nasıl ? bilgi verenlere şimdiden çok teşekkürler.. takipteyim
Eşşeğe ''altın semer'' de koysan eşşek-eşşek'tir...:mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
8
arkadaşlar önce kullandığınız yağı değiştirin debriyajla ilgili söylüyorum motul 5100 tavsiyemdir birde motoru çalıştırdıktan sonra birkaç kez maneti sıkıp bırakın vitese alınca fırlama veya stop problemi olmaz
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
bende bajaj boxer almayı düşünüyorum yarın inceleyip test sürüşü yapabileceğim bir yer arıyacağım. titreşim olayı için rodajı doğru düzgün yapıp motul'un en kalite yağını koyarak azaltacağımı düşünüyorum. peglere,elciklere ve aynaların bağlantı kısımlarına jel sıkarak vucud'ta hissedilen titreşimi de azaltırım. ayrıca üzerinde fazladan ne varsa sökücem hafifletebildiğim kadar hafifleticem ve seleyi traşlayıp gidonu yükselticem. tel jant getirtip takıcam. motorun rengi sadece metalik siyah ve kromaj parçalardan olucak şekilde dizayn edicem. sizce nasıl fikir arkadaşlar ? beni düşündüren sadece motorun sağlığı.. yağ eksiltmesi falan var mı ? 2.viteste yokuş inerken boşa atma gibi durumlarla karşılaşan oldu mu ? soğukken ilk çalışması nasıl ? bilgi verenlere şimdiden çok teşekkürler.. takipteyim

motor kendine gelene kadar ufak tefek stop etmeler falan olacaktır. bunlar sorun değil.
yağ eksiltme, 2. viteste boşa atma gibi bir sorun yok.
benim motosikletim 10 bine yaklaştı. şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
motosikletim 10 bin km de sayılan sıkıntıların hiç birisi bende şuanda mevcut değil ama titreşim olayına açıklık getirirsek 4 vitesli bir motorda tapa gaz gidince 100 den sonra özellikle arkada oturan kişinin ayağını uyuşturuyor böbrek taşına birebir oluyor fazla hızlı gitmeden cevremizdeki güzellikleri göre göre gidilecek bir motosiklet :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
çok teşekkürler uçan kaplumbağa, tech_n9ne.. en kısa zamanda geleceğim aranıza..
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
cbf 150 ve boxer 150 ikisi arasında karar veremiyorum.

cbf 150 boxer'dan daha konforlu. boxer'la iki hafta süren 5 bin kilometre uzun yol yaptım,
bim'den aldığım 1.5 liralık hava yastığıyla konforun doruklarını yaşadım. :cherry::queen::bounce:
onun haricinde küfür eder gibi 6 bin liraya o motosiklet alınmaz.
paranı israf etme gel boxer al.

2.750 nerde 5.800 nerede. gerçekten türkiye'deki motosiklet piyasası çok insafsız.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar selamlar.Gruba yeni katılıyorum;ben bir scooter kullanıcısıydım.(Kymco like 200İ)İki yılda 4 bin km kadar kullandım ve sattım. 2 yıl sonra,16/12/2014 te İzmir, Karşıyaka Motoshop'un Çankaya şubesinden Boxer aldım.Vitesli motor kullanmadığımdan Üçyola teslimini rica ettim.Sağolsunlar,kabul ettiler.Motoru almaya gittiğimde,motoru kamyonete yüklemişlerdi.Motoru direksiyondan bastı. motor çalıştı. Eve gelindi,motoru indirip marşa bastı.fakat motor çalışmadı.Ayaktan baya bir uğraştı,zorlada olsa çalıştı.50m ilerdeki evimin önüne geldi,kaldırıma çıkartırken motor yine stop etti.bahçeye iterek indirdi,ben tekrar çalıştırmasını istedim,ayakla uğraşıp anca çalıştırdı,15 dakika çalıştır,bu sulu akü,kendini toparlasın dedi ve yetkili (sanırım patron) gitti.O kamyonetle uzaklaşırken motor stop etti.Ben çalıştıramadım,zaten akşam olmuştu. Ertesi gün yine çalışmadı,telefon ettim motorun hergün 5 dakika çalışması gerekir dediler.Benim kalbimde stent var,yaş 54,çalıştıracağım,gezeceğim hevesiyle motor elbiselerimi,korumalarımı,kasklarımı,eldivenimi vs giyinip ayak marşına bas Allah bas,kanter içinde kalıyorum,ama motordan tık yok.Hayde eve gidiyorum,terin suyun içinde,duşa giriyorum.O elbiselerle motora oturup,geri inince insanlara mahcup olduğum gibi,ter içinde ,motoru bahçeye geri kilitleyip,hop duşa giriyorum.Öteki motorda 15 gün çalıştırmasam bile el marşıyla bir kerede,en çok ikincide çalışırdı.Bunda ayakla bile çok zor.Telefonla servisi aradım,akü kendini ancak toplar dediler.Ama çalışmıyor.Bende yeni tanıştığım özel motor servisi olan(Vip Motor Emre Taylan) arkadaşa rica ettim, arkadaş sağolsun-ilk kez yanyana geldik,çünkü internetten tanıştık-geldi ayak marşıyla iki bastı,baktım motor çalıştı,hayret ettim,tamam acemiyiz ama okadarda değil yani.Fakat tekrar aç kapalarda motor çalışmada zorlanınca iki tur filan attı,dediki bunun aküsü zayıf,servise bildir dedi. Neyse telefon görüşmelerinden sonra bana dedilerki motoru Karşıyaka'ya (Çankaya değil,orası satış yeri,k.yaka daha uzak)getir dediler.Ben zaten o trafiğe çıkamam dedim,(çalışma sorunu olmayaydı ara yollarda alıştırmalar yapacaktım).Ayrıca motor çalışmıyor ki getireyim dedim.Bir iki gün aradıktan sonra ;o tarflarda işimiz olunca ustayı yollarız dediler.2 gün sonra yine aradım, bugün size uğrayacaklar denildi.akşama doğru aynı kamyonetle usta veya şoför geldi. Uğraşa uğraşa ayak ile çalıştırdı.Dediki abi ben bişeyler atıştırayım,15-20 dakika bunu elleme çalışsın akü dolsun dedi.O gitti tam 14 dakika sonra motor kendiliğinden stop etti. Çocuk geldi,telefonla servisi aradı,önce götürmek istemedi,bir daha aradı,sonra götürmeye karar verdiler.Motoru götürdüler,biz size haber vereceğiz dediler.3gün sonra ben aradım ne oldu diye.Motorun birşeyi yok gel al dediler.Ben vapur iskelesine kadar getirin bari vapura atalım,sonra Allah kerim dedim,olmaz işimiz yoğun birini bul dediler.Bende Emreye rica ettim,sağolsun ben arabayla oda motorla eve geldik.Ha orada el marşıyla çalıştı,artık ne yapıldıysa?Ertesi gün marştan zorla çalıştı,iki,üç tur attım(nihayet!) ama yolda stop ettirerek. Bu defa ayakla çalıştırarak,tabiki ben su içinde. Birgün üşendim çalıştırmayınca ertesi gün motordan yine tık yok.Ben yine birkaç gün perişan vaziyette çalıştıramadım.Yoldan geçenlerin yardımıyla filan.En sonunda internetten de methini duyduğum Bajaj resmi servisçisi Bahri ustayı telefonla arayıp durumu izah ettim. arabasıyla geldi ,(bir gece akşamı bizim damat geldiydi o da deneyip nasıl olduysa ayakla çalıştırdıydı).Ertesi sabah Bahri usta ,arabasıyla geldi çalıştırdı az biraz kullandı,dediki,bu aküden.Sulu akülerde bazen böyle oluyor biz buna kuru akü takalım dedi.Hatta fiyat aldım, aradan üç gün filan geçti aradım,rahatsızım iki gün içinde gelirim dedi. Aradan bir hafta geçti,motor hala yatıyor. 2 Ocak’ta sağolsun Ekrem Ata beyin kandil kutlama mesajını aldım fakat telefon numarası olmadığı için görüşemedim.Bende talebimi buradan yapmaya ve sizlerle paylaşmaya karar verdim.
a) Motor değiştirme hakkım var mı veya buna gerek varmı?
b) Kuru akü takılsın mı,yoksa sulu akünün yenisi ile mi değişmesi gerekiyor.
c) Akü değişimi için benden ücret talebi yapılacak mı?
d) Değişim sonucunda el marşı ile beni yormadan (malum kalp damarlarım stentli) çalışacak mı.(Hergün çalıştırma zorunluluğu olmadan.)
e) Bu değişimi kim ve nasıl yapacak? 5 lik akü imiş 7 lik filan takılsa daha iyi olur mu? :)
Ekrem ata beyden ricam beni bigilendirir misiniz? Tel 0505 682 29 49
Arkadaşlar biliyorum fazla uzattım,fakat anca açıkladım,kusura bakmayın.Bu bir şikayet için değil,yardım talebi,bir ricadır. İlgileneceklere şimdiden teşekkür ederim. Adnan TAYLAN
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Arkadaşlar selamlar.Gruba yeni katılıyorum;ben bir scooter kullanıcısıydım.(Kymco like 200İ)İki yılda 4 bin km kadar kullandım ve sattım. 2 yıl sonra,16/12/2014 te İzmir, Karşıyaka Motoshop'un Çankaya şubesinden Boxer aldım.Vitesli motor kullanmadığımdan Üçyola teslimini rica ettim.Sağolsunlar,kabul ettiler.Motoru almaya gittiğimde,motoru kamyonete yüklemişlerdi.Motoru direksiyondan bastı. motor çalıştı. Eve gelindi,motoru indirip marşa bastı.fakat motor çalışmadı.Ayaktan baya bir uğraştı,zorlada olsa çalıştı.50m ilerdeki evimin önüne geldi,kaldırıma çıkartırken motor yine stop etti.bahçeye iterek indirdi,ben tekrar çalıştırmasını istedim,ayakla uğraşıp anca çalıştırdı,15 dakika çalıştır,bu sulu akü,kendini toparlasın dedi ve yetkili (sanırım patron) gitti.O kamyonetle uzaklaşırken motor stop etti.Ben çalıştıramadım,zaten akşam olmuştu. Ertesi gün yine çalışmadı,telefon ettim motorun hergün 5 dakika çalışması gerekir dediler.Benim kalbimde stent var,yaş 54,çalıştıracağım,gezeceğim hevesiyle motor elbiselerimi,korumalarımı,kasklarımı,eldivenimi vs giyinip ayak marşına bas Allah bas,kanter içinde kalıyorum,ama motordan tık yok.Hayde eve gidiyorum,terin suyun içinde,duşa giriyorum.O elbiselerle motora oturup,geri inince insanlara mahcup olduğum gibi,ter içinde ,motoru bahçeye geri kilitleyip,hop duşa giriyorum.Öteki motorda 15 gün çalıştırmasam bile el marşıyla bir kerede,en çok ikincide çalışırdı.Bunda ayakla bile çok zor.Telefonla servisi aradım,akü kendini ancak toplar dediler.Ama çalışmıyor.Bende yeni tanıştığım özel motor servisi olan(Vip Motor Emre Taylan) arkadaşa rica ettim, arkadaş sağolsun-ilk kez yanyana geldik,çünkü internetten tanıştık-geldi ayak marşıyla iki bastı,baktım motor çalıştı,hayret ettim,tamam acemiyiz ama okadarda değil yani.Fakat tekrar aç kapalarda motor çalışmada zorlanınca iki tur filan attı,dediki bunun aküsü zayıf,servise bildir dedi. Neyse telefon görüşmelerinden sonra bana dedilerki motoru Karşıyaka'ya (Çankaya değil,orası satış yeri,k.yaka daha uzak)getir dediler.Ben zaten o trafiğe çıkamam dedim,(çalışma sorunu olmayaydı ara yollarda alıştırmalar yapacaktım).Ayrıca motor çalışmıyor ki getireyim dedim.Bir iki gün aradıktan sonra ;o tarflarda işimiz olunca ustayı yollarız dediler.2 gün sonra yine aradım, bugün size uğrayacaklar denildi.akşama doğru aynı kamyonetle usta veya şoför geldi. Uğraşa uğraşa ayak ile çalıştırdı.Dediki abi ben bişeyler atıştırayım,15-20 dakika bunu elleme çalışsın akü dolsun dedi.O gitti tam 14 dakika sonra motor kendiliğinden stop etti. Çocuk geldi,telefonla servisi aradı,önce götürmek istemedi,bir daha aradı,sonra götürmeye karar verdiler.Motoru götürdüler,biz size haber vereceğiz dediler.3gün sonra ben aradım ne oldu diye.Motorun birşeyi yok gel al dediler.Ben vapur iskelesine kadar getirin bari vapura atalım,sonra Allah kerim dedim,olmaz işimiz yoğun birini bul dediler.Bende Emreye rica ettim,sağolsun ben arabayla oda motorla eve geldik.Ha orada el marşıyla çalıştı,artık ne yapıldıysa?Ertesi gün marştan zorla çalıştı,iki,üç tur attım(nihayet!) ama yolda stop ettirerek. Bu defa ayakla çalıştırarak,tabiki ben su içinde. Birgün üşendim çalıştırmayınca ertesi gün motordan yine tık yok.Ben yine birkaç gün perişan vaziyette çalıştıramadım.Yoldan geçenlerin yardımıyla filan.En sonunda internetten de methini duyduğum Bajaj resmi servisçisi Bahri ustayı telefonla arayıp durumu izah ettim. arabasıyla geldi ,(bir gece akşamı bizim damat geldiydi o da deneyip nasıl olduysa ayakla çalıştırdıydı).Ertesi sabah Bahri usta ,arabasıyla geldi çalıştırdı az biraz kullandı,dediki,bu aküden.Sulu akülerde bazen böyle oluyor biz buna kuru akü takalım dedi.Hatta fiyat aldım, aradan üç gün filan geçti aradım,rahatsızım iki gün içinde gelirim dedi. Aradan bir hafta geçti,motor hala yatıyor. 2 Ocak’ta sağolsun Ekrem Ata beyin kandil kutlama mesajını aldım fakat telefon numarası olmadığı için görüşemedim.Bende talebimi buradan yapmaya ve sizlerle paylaşmaya karar verdim.
a) Motor değiştirme hakkım var mı veya buna gerek varmı?
b) Kuru akü takılsın mı,yoksa sulu akünün yenisi ile mi değişmesi gerekiyor.
c) Akü değişimi için benden ücret talebi yapılacak mı?
d) Değişim sonucunda el marşı ile beni yormadan (malum kalp damarlarım stentli) çalışacak mı.(Hergün çalıştırma zorunluluğu olmadan.)
e) Bu değişimi kim ve nasıl yapacak? 5 lik akü imiş 7 lik filan takılsa daha iyi olur mu? :)
Ekrem ata beyden ricam beni bigilendirir misiniz? Tel 0505 682 29 49
Arkadaşlar biliyorum fazla uzattım,fakat anca açıkladım,kusura bakmayın.Bu bir şikayet için değil,yardım talebi,bir ricadır. İlgileneceklere şimdiden teşekkür ederim. Adnan TAYLAN

Adnan Bey, öncelikle yaşamış olduğunuz bu olumsuz durumlardan dolayı geçmiş olsun diliyorum. Yaşamış olduğunuz bunca olumsuzluklara rağmen hala burada metanetinizi korumanızı hayranlıkla karşıladım. Öyle ki bu olaylar benim başıma gelse sanırım motosikleti o satış bayisine götürür, önlerine atar alın bunu yapın adam gibi verin ya da istemiyorum motorunuzu paramı verin der, istediğimi almadan da geri dönmezdim. O ne demekmiş yani, sıfır motosiklet alıyorsun ama araç kapıda çalışmıyor. Bir de aküdenmiş, suluymuş kuruymuş vb… Valla bu açıklamalar çok manidar. Koskoca Bajaj firması bunun aküsünün nasıl olacağını mühendisleriyle eğer belirleyemediyse bunu müşteriye sattıktan sonra belirliyorlarsa çeksinler bütün motorları geri. Böyle bir şey olamaz. 3 lira 5 lira fark etmez. Biz burada kullanıcı olarak bu işin duayeni markalarla kıyaslamalar yapıp Boxer’i önereceğiz ama siz orda sıfır aldığınız motorda sıkıntılar yaşayacaksınız. Arkadaşlar bunun için mi kullandıkları motosikleti tavsiye ediyor, bunun için mi burada yardımcı olmaya çalışıyor.
Her neyse, yaşadığınız sorunların şanssızlığınızla alakalı olduğunu düşünüyorum. Anladığım kadarıyla çoğu bayinin yaptığı gibi motorun adam akıllı testini yapmayıp getirip kapınıza koymuşlar. Paralarını aldılar ya, iş bitti. Ben de sizin gibi motoru Aralık aylarının sonlarında aldım. Almadan da burada arkadaşların yazdıkları 110 sayfa forumu okudum. Herkese teşekkür ederim, çok faydası oldu. Motoru alınca ne gibi sorunlar yaşayabilirim, bunu bilerek gittim ve kendimce bir liste yapıp tüm motoru ustalara kontrol ettirerek aldım. Buna rağmen bazı eksiklikler oldu ama motoru almaya gidince bunları düzeltmelerini istedim, motor istediğim kıvama geldi ve ben ödemesini öyle yaptım. Sizin yaşadıklarına gelince, yaşadıklarınız istenmeyen zor bir durum ancak sizi bu motosikletten soğutmasın. Çözüme ulaşacağınıza inanıyorum. Eğer bu forumu hala takip ediyorsa; ki uzun süredir herhangi bir katılımı olmadı, Ekrem Bey’in konuyu çözüme kavuşturacağına inanıyorum. Aslında bunu size motoru satan bayinin yapması gerekir ama yapmamış. Zannedersem motorunuz teknik bir kadroyla iyice incelenirse bu sorunlar ortadan kalkacaktır. Bir de size tavsiyem eğer bulunduğunuz ortam çok soğuksa jikleyi açıp marşa basmadan önce bir iki kere ayak marşına motor kapalı konumda basın, sonra marşa basarak çalıştırın. Malum soğuk havalarda bir hafta gibi bir sürede motor doğrudan marşla çalışmamazlık yapabiliyor. Ve son olarak şu andan itibaren motora ne yaparlarsa yapsınlar herhangi bir ücret ödemeyin. Çünkü bu sizin değil onların sorunu.
En kısa zamanda probleminizin çözüme kavuşması dileğiyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst