Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
64
Merhaba degerli arkadaslar. Adim Selim İstanbul Pendikte ikamet etmekeyim. Bu forumun uzun sureden beri gizli takipcisi ve hayraniyim ayrica hepinize ayri ayri tesekkur ediyorum degerli yorumlarinizdan oturu boxer150 de karar kilmamda hepinizin rolu buyuk. Nihayet bugun bana en yakin bayi olan kartal bayisinde inceleme firsatim oldu ve gercekten cok tatmin edici ve dayanikli guzel konforlu bir urun kendisini belli ediyor. Heleki birde daha once kullandigim lifan yari otomatikten sonra konforunu begendim. İnsallah onumuzdeki ay aliyorum kafamdaki tek soru hangi rengi alsam ben siyahtan yanayim esim kirmizidan yana :) hayirlisi artik bakalim. Hepinize ayri ayri tekrardan tesekkur ediyorum tekeriniz duz bassin.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Motor gerçekten çok güzel olmuş. Özellikle lastiklere hayran kaldım. Lastiklerinizin marka, model ve ölçülerini alabilir miyim?

arkadaşlar soruları yanıtlayım hemen.tel jant malesef yok, koltuk ise eski yaptrıdığım koltuğu kullanacağım. lastiklerim sava mc 24 ön 120-90-17, arka 130-80-17...
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
117
Bu farın üstündeki siperlik(rüzgarlık) benimde motorumun farı da yuvarlak üstüne uyar dostlarım ?
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
arkadaşlar soruları yanıtlayım hemen.tel jant malesef yok, koltuk ise eski yaptrıdığım koltuğu kullanacağım. lastiklerim sava mc 24 ön 120-90-17, arka 130-80-17...

tuna abi lastiklerden memnun musun yol tutusu nasıl kuru yas zemınlerde lastık boyutu farklı bırde yankların dısarı tasmasından kaynaklı problem yasadın mı hıc aynı marka ve boyut tavsıye debılır mısın yanı =?
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar çok kararsızım sizden yardım bekliyorum.ikinci el 2500 tl honda fizy 20000 km de mi alsam.yoksa 2700 tl sıfır boxer mi alsam.:(
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
06 Şubat 2015 tarihli akşam gezmesi.

Giresun'un ılık bir kış gecesindeki kaleden manzaralar...





 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
4
cevap için tşk ederim.son bir akıl danışayım.boxer yada discover hangisini tavsiye edersiniz.ya boxer sıfır alıcam yada ikinci el discover alıcam 4000 km de 3000 tl tavsiyeniz.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
Merhaba,

Akü kapaklarını kırmadan nasıl sökebilirim tarif edebilir misiniz? Seleyi sökeceğim ama daha akü kapaklarını çıkartamadım :)
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
lastikler hakkında bilgiyi twona kardeşim çok öncesinde paylaşmıştı.geçmiş sayfaları karıştırırsanız görürsünüz ufuk bey
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
lastikler hakkında bilgiyi twona kardeşim çok öncesinde paylaşmıştı.geçmiş sayfaları karıştırırsanız görürsünüz ufuk bey

131 sayfanın hepsini kelimesi kelimesine okuyamadım. Biraz göz gezdirdim ama göremedim.Sonuçta İyi yönünden düşünün onca sayfayı okuyamayan, okumak istemeyen, zamanı olmayan, imkanı olmayan insanlar için bu bilgiye ulaşabilmeleri bir nevi aracı oldum. Keşke düşünmeden yorum yazmadan önce bir kez düşünseydiniz yinede önceki yorumlarda göremediğim, farkına varamadığım için Kusura bakmayın...
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
131 sayfanın hepsini kelimesi kelimesine okuyamadım. Biraz göz gezdirdim ama göremedim.Sonuçta İyi yönünden düşünün onca sayfayı okuyamayan, okumak istemeyen, zamanı olmayan, imkanı olmayan insanlar için bu bilgiye ulaşabilmeleri bir nevi aracı oldum. Keşke düşünmeden yorum yazmadan önce bir kez düşünseydiniz yinede önceki yorumlarda göremediğim, farkına varamadığım için Kusura bakmayın...

senin mantığınla düşünecek olursak,
ileride bu başlık 200 sayfa olursa 131. sayfayı okuyamayan da olacaktır. :)
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
senin mantığınla düşünecek olursak,
ileride bu başlık 200 sayfa olursa 131. sayfayı okuyamayan da olacaktır. :)
Sayfalar, paylaşımlar ne kadar çok olursa o kadar forumda verimli, başarılı olur. Diğer modellerin sayfaları 600. 700. Sayfalarda ve kimse hepsini oku diye birşey demiyor. Herkes birbirine yardımcı olmak adına tekrar aynı paylaşım dahi olsa paylaşım yapıyor. Forumunda var oluş amacı bu zaten devamlı paylaşım yapmak. Hergün televizyonda gazetede internette bile haber baktığın zaman aynı paylaşımın defalarca yapıldığını, 10 gün sonra bile aynı haberin göremeyenler, okuyamayanlar için tekrar yapıldığını görüyoruz. Bir defa paylaşıldıysa bir daha paylaşılmayacak diye bir kural ve kaide diye birşey yok. Bence bu paylaşımlar ile forum güzel. Bence artık lütfen kapatalım bu konuyu herkes hakkını helal etsin :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Sayfalar, paylaşımlar ne kadar çok olursa o kadar forumda verimli, başarılı olur. Diğer modellerin sayfaları 600. 700. Sayfalarda ve kimse hepsini oku diye birşey demiyor. Herkes birbirine yardımcı olmak adına tekrar aynı paylaşım dahi olsa paylaşım yapıyor. Forumunda var oluş amacı bu zaten devamlı paylaşım yapmak. Hergün televizyonda gazetede internette bile haber baktığın zaman aynı paylaşımın defalarca yapıldığını, 10 gün sonra bile aynı haberin göremeyenler, okuyamayanlar için tekrar yapıldığını görüyoruz. Bir defa paylaşıldıysa bir daha paylaşılmayacak diye bir kural ve kaide diye birşey yok. Bence bu paylaşımlar ile forum güzel. Bence artık lütfen kapatalım bu konuyu herkes hakkını helal etsin :)

ben forumda insanlara yardımcı olmayalım demedim zaten.
forumu kullanmayı biliyorsanız konu içinde istediğiniz kelimeyi aratabilirsiniz.
ayrıca istediğiniz kişinin yazdigi tüm mesajlara bakabilirsiniz.
istenilen bilgiye ulaşmak için 130 sayfa okumak gerekmiyor anlayacağın. :)

yukarıdaki işlemler 5 dakika sürmez.
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
ben forumda insanlara yardımcı olmayalım demedim zaten.
forumu kullanmayı biliyorsanız konu içinde istediğiniz kelimeyi aratabilirsiniz.
ayrıca istediğiniz kişinin yazdigi tüm mesajlara bakabilirsiniz.
istenilen bilgiye ulaşmak için 130 sayfa okumak gerekmiyor anlayacağın. :)

yukarıdaki işlemler 5 dakika sürmez.

Aynen bende bunu diyorum... Demekki forumda aratmayı bilmiyorum. Aratmaya çalıştığımda da bulamadım. Aynı zamanda ben daha önceden 131 sayfayı okumadan paylaşıldığını nasıl bilebilirim ki? Bu sebepten resimde gördüğüm lastiği çok beğendim ve PAYLAŞAN KİŞİYE sormak istediğim. Arkadaşımızda Allah razı olsun beni kırmadı ve benim için ve benim gibi insanlar için tekrar paylaşmış oldu. Bu foruma bakan kişiler içinde taş çatlasın senin gibi aratmayı bilen yüzde 40 lık bir kısımdır. Ama benim gibi olan, aratmayı bilmeyen, bulamayan, daha önce paylaşıldığını bilmeyen yüzde 60lık misafir ve yeni kullanıcılar var. Onlar napsın? Afedersiniz ama, siz biliyosunuz diye, tekrar paylaşılmayacak diye birşey yok. Ben ve benim gibi insanların aratmayı bilmediği, daha önce paylaşıldığını bilmediği, aratıp bulamadığı için v.b durumlar için tekrar sormaya HAKKI YOK MU?
Daha önceki mesajımda da belirttim. lütfen hepimiz hakkını helal etsin bu konuyu tatlı bir şekilde kapatalım. saygılarımla...:)
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Merhaba,

Akü kapaklarını kırmadan nasıl sökebilirim tarif edebilir misiniz? Seleyi sökeceğim ama daha akü kapaklarını çıkartamadım :)

tırnaklıydı kardeş direk çekme ya yakarı yada yana dogru itiriyodun hatırleyamadım belki bi bilen yazar yada tırnaklar dikkat ederek aç..
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Seleyi sökmek için akü kapağını sökmeye gerek yok arka sinyalin tam arkasında selenin altında allen anahtar lâ açılıyor akü kapağına gelince anahtar lan alttarafı açtıktan sonra pilastigi iki elinle tut Sol elin tarafını yukarı dogru kaldırarak sana dogru çek sag elini desoladogru kaydır
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
tırnaklıydı kardeş direk çekme ya yakarı yada yana dogru itiriyodun hatırleyamadım belki bi bilen yazar yada tırnaklar dikkat ederek aç..

Seleyi sökmek için akü kapağını sökmeye gerek yok arka sinyalin tam arkasında selenin altında allen anahtar lâ açılıyor akü kapağına gelince anahtar lan alttarafı açtıktan sonra pilastigi iki elinle tut Sol elin tarafını yukarı dogru kaldırarak sana dogru çek sag elini desoladogru kaydır



Çok teşekkürler cevaplar için
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Az önce gelen mesajla bajajın uygulamasını indirdim. İçindeki e-bültende Boxercı arkadaşlarla yapılan röportajlar (uçankaplumbağa) ve diğer bazı arkadaşların resimlerini gördüm. Merak edenler için Tuik verileri vs de var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst