- Katılım
- 5 Tem 2013
- Mesajlar
- 857
Selamunaleyküm değerli dostlar 2 kişi 400 km uzun yol yaptım boxer'ımın jıkle si düştü.Nasıl temin edebilirim.
Bayi, servisi vs. aramayı hiç düşündünüz mü? Olmazsa uzaydan temin edebilirsiniz.
Selamunaleyküm değerli dostlar 2 kişi 400 km uzun yol yaptım boxer'ımın jıkle si düştü.Nasıl temin edebilirim.
Bayi, servisi vs. aramayı hiç düşündünüz mü? Olmazsa uzaydan temin edebilirsiniz.
Konya'da denemek isteyen olursa buyursun gelsin. Etli ekmek yeriz![]()
tabi ki hocam şu an işyerindeyim daha kaliteli fotosu evde var fakat buradan elimde olanları yükleyeyim fikir verir umarım.
http://hizliresim.com/oYpL29]http://i.hizliresim.com/oYpL29.jpg ...4pN2b][url]http://i.hizliresim.com/g4pN2b.jpg
http://hizliresim.com/ZAprMz]http://i.hizliresim.com/ZAprMz.jpg
http://hizliresim.com/oYpL0q]http://i.hizliresim.com/oYpL0q.jpg
http://hizliresim.com/l0po3p]http://i.hizliresim.com/l0po3p.jpg
[/COLOR]http://bajaj.com.tr/upload/archive/images/2.png
Bu fotoda Boxer'ın 80 km/h hızda 1 lt ile 51 km yol gittiği söyleniyor. Yani benzinin litresi 5 tl'den 1 km'de yaklaşık 10 krş yaktığından bahsetmişler. Bugün benzinin litresi 4,20 tl. Yani bugün bu motoru alsam (rodajı tamamlamış olsam) ve 4. viteste sabit 80 km/h hız yapsam 1 km'de 8,24 kuruş yakıyor demektir.@Yurdakoru ve @uçnkaplumbğa kardeşim. Bu değer için şu an bana ''Doğru, 8,24 krş/km yakıyor'' diyebiliyor musunuz.
Forumu okudum.benzin 4,5-5 tl arasındayken ort 80 km/h hızda 12 kuruş yakıyor diyen olmuş.Ama bajaj o zamanlar ~10 kuruş yakıyor diyordu. Sizce bu değerler doğru mu , yoksa ölçüm yaparken yanlış mı hesap edilmiş.
Pek yakında benim Boxer son haliyle karşınızda olacak arkadaşlar...:cat:
uçnkaplumbğa .özelden msj attım .aldınız mı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------
sizi sezon açılınca pilava götürsem??:thumleft::bounce:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------
o kadar sayfayı okudum ama bu mesajı görmemişim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
http://bajaj.com.tr/upload/archive/images/2.png
Bu fotoda Boxer'ın 80 km/h hızda 1 lt ile 51 km yol gittiği söyleniyor. Yani benzinin litresi 5 tl'den 1 km'de yaklaşık 10 krş yaktığından bahsetmişler. Bugün benzinin litresi 4,20 tl. Yani bugün bu motoru alsam (rodajı tamamlamış olsam) ve 4. viteste sabit 80 km/h hız yapsam 1 km'de 8,24 kuruş yakıyor demektir.@Yurdakoru ve @uçnkaplumbğa kardeşim. Bu değer için şu an bana ''Doğru, 8,24 krş/km yakıyor'' diyebiliyor musunuz.
Forumu okudum.benzin 4,5-5 tl arasındayken ort 80 km/h hızda 12 kuruş yakıyor diyen olmuş.Ama bajaj o zamanlar ~10 kuruş yakıyor diyordu. Sizce bu değerler doğru mu , yoksa ölçüm yaparken yanlış mı hesap edilmiş.
Pek yakında benim Boxer son haliyle karşınızda olacak arkadaşlar...:cat:
boxer'ın farı kapanmıyor mu? ben kapatılan bir düğme bulamadım. servis de farı böyle hep yanacak dedi. sonradan far için bir anahtar mı yapsam bilemedim :silent: motor çok güzel. herkese keyifli ve kazasız sürüşler dilerim :thumleft:
Pek yakında :cat:
[url]http://s9.postimg.org/48c2x4a5r/20150207_103410.jpg[/url]
[url]http://s9.postimg.org/tfrkb42nj/20150207_103417.jpg[/url]
[url]http://s9.postimg.org/ktjpcs19r/20150207_103432.jpg[/url]
[url]http://s9.postimg.org/9v8fulcof/20150207_103444.jpg[/url]
[url]http://s9.postimg.org/el2ywxt2n/20150207_103452.jpg[/url]
çoklu resim yükle
Pek yakında :cat:
[url]http://s9.postimg.org/48c2x4a5r/20150207_103410.jpg[/url]
[url]http://s9.postimg.org/tfrkb42nj/20150207_103417.jpg[/url]
[url]http://s9.postimg.org/ktjpcs19r/20150207_103432.jpg[/url]
[url]http://s9.postimg.org/9v8fulcof/20150207_103444.jpg[/url]
[url]http://s9.postimg.org/el2ywxt2n/20150207_103452.jpg[/url]
çoklu resim yükle