Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
uçnkaplumbğa .özelden msj attım .aldınız mı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

sizi sezon açılınca pilava götürsem??:thumleft::bounce:
Konya'da denemek isteyen olursa buyursun gelsin. Etli ekmek yeriz :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

o kadar sayfayı okudum ama bu mesajı görmemişim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

2.png

Bu fotoda Boxer'ın 80 km/h hızda 1 lt ile 51 km yol gittiği söyleniyor. Yani benzinin litresi 5 tl'den 1 km'de yaklaşık 10 krş yaktığından bahsetmişler. Bugün benzinin litresi 4,20 tl. Yani bugün bu motoru alsam (rodajı tamamlamış olsam) ve 4. viteste sabit 80 km/h hız yapsam 1 km'de 8,24 kuruş yakıyor demektir.@Yurdakoru ve @uçnkaplumbğa kardeşim. Bu değer için şu an bana ''Doğru, 8,24 krş/km yakıyor'' diyebiliyor musunuz.

Forumu okudum.benzin 4,5-5 tl arasındayken ort 80 km/h hızda 12 kuruş yakıyor diyen olmuş.Ama bajaj o zamanlar ~10 kuruş yakıyor diyordu. Sizce bu değerler doğru mu , yoksa ölçüm yaparken yanlış mı hesap edilmiş.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
tabi ki hocam şu an işyerindeyim daha kaliteli fotosu evde var fakat buradan elimde olanları yükleyeyim fikir verir umarım.
http://hizliresim.com/oYpL29]http://i.hizliresim.com/oYpL29.jpg ...4pN2b][url]http://i.hizliresim.com/g4pN2b.jpg
http://hizliresim.com/ZAprMz]http://i.hizliresim.com/ZAprMz.jpg
http://hizliresim.com/oYpL0q]http://i.hizliresim.com/oYpL0q.jpg
http://hizliresim.com/l0po3p]http://i.hizliresim.com/l0po3p.jpg

hocam mrb. aynları nerden ne kadara aldınız acaba?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
[/COLOR]http://bajaj.com.tr/upload/archive/images/2.png
Bu fotoda Boxer'ın 80 km/h hızda 1 lt ile 51 km yol gittiği söyleniyor. Yani benzinin litresi 5 tl'den 1 km'de yaklaşık 10 krş yaktığından bahsetmişler. Bugün benzinin litresi 4,20 tl. Yani bugün bu motoru alsam (rodajı tamamlamış olsam) ve 4. viteste sabit 80 km/h hız yapsam 1 km'de 8,24 kuruş yakıyor demektir.@Yurdakoru ve @uçnkaplumbğa kardeşim. Bu değer için şu an bana ''Doğru, 8,24 krş/km yakıyor'' diyebiliyor musunuz.

Forumu okudum.benzin 4,5-5 tl arasındayken ort 80 km/h hızda 12 kuruş yakıyor diyen olmuş.Ama bajaj o zamanlar ~10 kuruş yakıyor diyordu. Sizce bu değerler doğru mu , yoksa ölçüm yaparken yanlış mı hesap edilmiş.

Değerler doğru değil,diğer 150'lik motorlar gibi yakıyor.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Şehir içinde düşük devirde yani ortalama 50-60 km/h de 2 litre hatta 2 litrenin biraz altında yakıyor. Yani düşük hızda mükemmel. Ancak maalesef hız arttıkça yani 80-100 arası 2.5- 3 litrelere bile yaklaşıyor tüketim...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Pek yakında benim Boxer son haliyle karşınızda olacak arkadaşlar...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satamıyorlar herhalde ondandır..
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
uçnkaplumbğa .özelden msj attım .aldınız mı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

sizi sezon açılınca pilava götürsem??:thumleft::bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

o kadar sayfayı okudum ama bu mesajı görmemişim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

http://bajaj.com.tr/upload/archive/images/2.png
Bu fotoda Boxer'ın 80 km/h hızda 1 lt ile 51 km yol gittiği söyleniyor. Yani benzinin litresi 5 tl'den 1 km'de yaklaşık 10 krş yaktığından bahsetmişler. Bugün benzinin litresi 4,20 tl. Yani bugün bu motoru alsam (rodajı tamamlamış olsam) ve 4. viteste sabit 80 km/h hız yapsam 1 km'de 8,24 kuruş yakıyor demektir.@Yurdakoru ve @uçnkaplumbğa kardeşim. Bu değer için şu an bana ''Doğru, 8,24 krş/km yakıyor'' diyebiliyor musunuz.

Forumu okudum.benzin 4,5-5 tl arasındayken ort 80 km/h hızda 12 kuruş yakıyor diyen olmuş.Ama bajaj o zamanlar ~10 kuruş yakıyor diyordu. Sizce bu değerler doğru mu , yoksa ölçüm yaparken yanlış mı hesap edilmiş.

Motor henuz rodaj doneminde. En son 247km de depoyu fullemistim. 11.030lt benzin almisti. Su an 755km. de ve ilk bakimini yaptırıyorum bugun. Hala ayni depoyla gidiyorum ve zannedersem 100km. daha gideri var. 80 100 arasi cok yakmasi normal cunku 60 dan sonra motor bağırıyor. Bagiran motor da yakar haliyle.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Motosikleti 4 vitesli yapmışlar.
Bu da ciddi bir tork demek oluyor.
Arkadaşımda Discover var, bindim bisiklet gibi geldi, motor gitmiyor resmen.

Bizimki de 80 den itibaren bağırıyor.
Bu da yakıt sartifiyatını artırıyor.
80 km ile gitsen bile 2 litre yakmıyor.
2-2.5 arası yakıyor.
Ben on disliyi 15 yaptım.
Motor rahatladı ama yakıtı da arttı.

Dede gibi sürmeyecekseniz bu motordan 2 litre yakmasını beklemeyin.
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
80
Ben Boxerımı alınca inşallah bu geziyi yapmayı düşünüyorum.Ben ve arkçım 185 kg ve eşyalarla toplam 250 kg yük binecek motora. sizce kaldırır mı.

gidiş güzergahı şöyle:
BEGprG.jpg

Konya'dan hareket edip Bartın ,Zonguldak ve Bolu'da kamp kurarım.Sonra gezerek İstanbul'a giderim.İstanbul'da 10 gün kadar kalmayı, karış karış gezmeyi istiyoruz. İstanbul'dan sonra gelibolu. oradan da vapurla Çanakkale. Çanakkale'de birkaç gün kalıp Şehitlerimizi ziyaret ettikten sonra yola devam ederiz.


doMYNZ.jpg


Dönüşte ise Ezine , Edremit Ayvalık ve Manisa'ya giderim. Manisadan Uşak sonra Isparta-Barla ziyareti.Orada 1 gece kamp. Ardından Denizli'ye, halamın yanına geçerim.Denizliden sonra Marmaris, Fethiye, kaş ,Antalya şeklinde deniz kıyısından ilerleriz. Ardından Manavgat, Alanya, Anavur şeklinde gezme faslını bitiririm.
Ardından dönüş yoluna Mut, Karaman derken köyüm Çumra-Apa'yı ziyaret edip evime- Konya merkeze varırım.

Yol tahmini 3500 km. Yakıt 450-500 tl. Gezi tahmini 1,5 - 2 ay sürecektir.Sizce yedi içti müze vs ne kadar tutar..
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
4
boxer'ın farı kapanmıyor mu? ben kapatılan bir düğme bulamadım. servis de farı böyle hep yanacak dedi. sonradan far için bir anahtar mı yapsam bilemedim :silent: motor çok güzel. herkese keyifli ve kazasız sürüşler dilerim :thumleft:
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
boxer'ın farı kapanmıyor mu? ben kapatılan bir düğme bulamadım. servis de farı böyle hep yanacak dedi. sonradan far için bir anahtar mı yapsam bilemedim :silent: motor çok güzel. herkese keyifli ve kazasız sürüşler dilerim :thumleft:

Manuel olarak far kapatma ozelligi yok. Ancak guvenligijiz açısından olmaması daha iyi. Motorda görünürluk cok onemli, hele Turkiye trafiginde hayati önem taşıyor. Bu nedenle bwnce isiginiz hep acik kalsin derim.
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
4
teşekkür ederim tavsiyeniz için aquarist. söyledikleriniz doğru bence de. farın açık kalması daha iyi :cat:
 
Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
34
Motor gerçekten çok güzel olmuş. Özellikle lastiklere hayran kaldım. Lastiklerinizin marka, model ve ölçülerini alabilir miyim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst