Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Filteyi Boxer bayisinden alabiliyoruz. Oring için, aynı ölçüde kaliteli bir oring bakacağım sanayide dolaşıp. Sıvı conta gibi çözümleri yakıştıramıyorum, nasıl yetkili bayi anlayışları var çözemedim.

Bulunca burda paylaşır mısın?

Görüntü yu de tuttum ;)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bende o yağ değiştirilirken yeni oring taktılar. 50 kuruşluk yanmaz lastik bir halka o sadece. Sıvı contayı ben de saçma buldum.

Bu arada zinciri her 500 km de kaliteli bir sprey yağla yağlamayı unutmayın. Malum hava yağmurlu.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
resmini ve çapını çekip atmanız mümkünse bir bakabilirim.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Bir sorum olacak inşallah elektrikten anlayan biri vardır. Malum bizim motorun lambaları gaz verdikçe canlanıyor. Ben arka cantaya led döşemeyi düşünüyorum. Park lambasına ledi bağlasam acaba gaz verdikçe ledler de yanar mı?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arka stop lampası ön far gibi gaz verdikce yanmıyor, arka stoplara topcase monte ettiğiniz ledler frene basınca yanar, isterseniz sağ sol sinyali bile bağlasanız topcase oda yanar.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ledler düzensiz akıma karşı hassastır. gaz verdikçe akkor ampül parlaklığı değişiyorsa, ledler 3 ay gibi bir sürede bozulacaktır. denedim, öğrendim :) ledi bağlamadan 120ohm direnci serii bağladım tekrar led taktım. şimdi daha uzun gideceğini umuyorum. 1 ayı yeni geçti. sorun yok.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Acaba nerden buluruz bize tam uyan oringi

seç beğen al. bend bu çapta olanlar var.
DSCF1342.jpg
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
soldan sağa doğru ölçü verim,
kırmızı büyük ve kalın: 5,5 cm.
siyah büyük ince: 5 cm.
kırmızı küçük kalın: 3 cm.
siyah küçük ince: 3,3 cm.
artı eksi 1-2 milim oynama payı olabilir. küçük ebatlarda.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Yurdukoru gardaş 130 luk arka lastiği takınca zincir muhafazayı çıkarıp açıkdamı bıraktın yerine bişey uydurdunmu selamlar
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yurdukoru gardaş 130 luk arka lastiği takınca zincir muhafazayı çıkarıp açıkdamı bıraktın yerine bişey uydurdunmu selamlar

Abi selam, zincir korumayı çıkarınca herhangi bir şey takmadım. Şimdilik bir sıkıntısı yok. Sadece zinciri eskiye göre daha sık yağlıyorum. Zaten o koruma, motoru mondial cub motor gibi gösteriyordu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

VOZZe3.jpg
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
ben dıştan dışa ölçtüm.

6 cm den fazla ölçtüm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

Bu arada motor an itibari ile 2002 km de rodaj bitti hayırlı uğurlu olsun. artık yavaş yavaş otobonda motoru açmaya başlarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst