Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Selamlar arkadaşlar.

Bajaj hakkında bir şeyler duydum. Kendi kullanmamız bir arkadaşın rivayet ile aktardığı göre çok nadir de olsa virajda stop etmesi gibi bir durum varmış. Başına bu tip bir olay gelmiş olan var mı?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Boxercılar nerelerdesiniz?

Sava lastikler tam istediğim gibi canavar çıktı.

Soğuklar başladı, termal kıyafetler ve yeni kar lastiklerimle kışın ayrı keyifli. Arkadaki 130 lastikler son hızı ya da yakıtı pek etkilemedi. Önceden maximum 110 yapıyordum yine zorlamadan çıkabiliyorum. Önceki lastikle yokuşlarda patinaja giriyordu artık girmiyor. Keşke bajaj, boxerı bu lastiklerle sürseymiş piyasaya.

Bir de dikkat ettim motor ısınana kadar baya gürültülü çalışıyor. Motor kışın daha mı bağırmaya başladı ne? Eski transalpim gibi ses çıkarıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Boxercılar nerelerdesiniz?

Sava lastikler tam istediğim gibi canavar çıktı.

Soğuklar başladı, termal kıyafetler ve yeni kar lastiklerimle kışın ayrı keyifli. Arkadaki 130 lastikler son hızı ya da yakıtı pek etkilemedi. Önceden maximum 110 yapıyordum yine zorlamadan çıkabiliyorum. Önceki lastikle yokuşlarda patinaja giriyordu artık girmiyor. Keşke bajaj, boxerı bu lastiklerle sürseymiş piyasaya.

Bir de dikkat ettim motor ısınana kadar baya gürültülü çalışıyor. Motor kışın daha mı bağırmaya başladı ne? Eski transalpim gibi ses çıkarıyor.

Abi merhaba,

Lastiklerine çok sevindim. Valla ben yeni almış olmasam hemen alırdım seninkinden. :)
Ayrıca termal içlikleri nerden aldın eğer yeni aldıysan. Konya çok soğuk valla. Ben de ön dişliyi 15 yaptım motor rahatladı. Titreşim azaldı. Ama yakıt arttı. 3 litre yakıyor.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Internetten motomaxdan almıştım geçen sene. Özellikle Neoprenden yapılma ürünleri aldım. Dalgıçların giydiğine benzer bir şey. Çok soğuk havalarda mükemmel koruyor. Özellikle fermuarlı kazağı, eldiveni ve buffı çok iyi, tavsiye ederim. En alta takım halde termal yün içlik giyiyorum, üstüne de neoprenleri. En son da korumalı mont ve pantolon. Biraz lahana gibi oluyorum ama işe yarıyor. En ufak bir soğuk işlemiyor.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motor 5 bine geldi debriyajdaki sorun devam ediyor. Farın altındaki civatalarda paslanmalar başladı.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
ARKADAŞLAR SAVA MODELLERİNİ İNCELEDİM. İNCELEMELERİM SONUNDA SAVA MC 25 BOCART'IN MC 18 GÖRE DÖRT MEVSİM ŞARTLARINA GÖRE DAHA UYGUN OLDUĞUNA KANAAT GETİRDİM. ÖN VE ARKA LASTİĞE 195 TL FİYAT ALDIM. KARGO ÜCRETSİZ. 05309226060 NO LU TELOFONDAN BARIŞ BEY DEN BİLGİ ALABİLİRSİNİZ. FİYAT GERÇEKTEN ÇOK UYGUN. :thumleft:
Sağolsun Anatolia arkadaş yukarıda Barış beyin numarasını vermiş. İsteyen arkadaşlar arayıp istediği lastik hakkında bilgi alsın.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Motor 5 bine geldi debriyajdaki sorun devam ediyor. Farın altındaki civatalarda paslanmalar başladı.

Debryaj sorunun tam nasıl bişeydi ?

Arkadaşlar size bi sorum var? Sorunum şu motosikletle gidiyorum neyse kırmızı ışık yandı vites düşürüyorum. Bu vites düşürmekte tak tak değil altın elbiseli adamın dediği şekilde boşa geliyorum boşa attım ya gaz veriyorum motorun devri yükseliyor fakat hemen düşmüyor şu şekilde mesala bi kere gaza dokundunuz boşta bu arada 5 sn veya daha fazla az değil hıhıhııııııı ötüyor sonra yavaş yavaş düşüyor sizde böyle bi şey varmı ya da vardı sonradan geçti diyeniniz falan.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Üstadım o zaman başka bir sorun olabilir.
Ben genelde çalıştırıp 1 dakika kadar bekliyorum.
Sonra ön freni sıkıp vitese atıyorum.
Bu şekilde sorun olmuyor.
Sen daha iyi bilirsin tabi.
Ben de öyle yapıyorum hatta daha uzun süre ısıtırım ama zerre faydası yok üstad. Dediğin gibi ön freni sıkıp biraz da gazı açaraktan vitese atınca stop etmiyor ama çatırtı üzüyor. Bir gün yolda bırakırsa, hoş olmayacak. Servise 20 gün önce ikinci kez söyledim, fabrikaya iletelim dediler ama ne arayan ne soran oldu.

Debryaj sorunun tam nasıl bişeydi ?

Arkadaşlar size bi sorum var? Sorunum şu motosikletle gidiyorum neyse kırmızı ışık yandı vites düşürüyorum. Bu vites düşürmekte tak tak değil altın elbiseli adamın dediği şekilde boşa geliyorum boşa attım ya gaz veriyorum motorun devri yükseliyor fakat hemen düşmüyor şu şekilde mesala bi kere gaza dokundunuz boşta bu arada 5 sn veya daha fazla az değil hıhıhııııııı ötüyor sonra yavaş yavaş düşüyor sizde böyle bi şey varmı ya da vardı sonradan geçti diyeniniz falan.
Debiyaj balatalarım her zaman plakalara yapımış oluyor. Motorda debriyajı sıkıp ileri geri gidemiyorsun, debriyaj yapışan balataları ayıramadığı için motor olduğu gibi kalıyor. İleri geri ittire kaktıra balata plakalardan kopuyor, bırakır bırakmaz tekrar yapışıyor. Diğer yandan motor boştayken çalıştırıyorsunuz, ısıtıyorsunuz ve vitese takıp gideceksiniz, çaaaat diye bir ses ve motor stop! Stop etmesin diye gazı fazla veriyorsun ama o olay sarsıntılı olarak yine yaşanıyor. Motor viteste, debriyajı sıkıp marşa basıyorsunuz tık yok. Marş motoru, motoru çeviremiyor; öyle bi yapışmış ki. SOnra akü bitiyor, neyse ki ayak marşı var. :) Debriyaj ayarı gayet güzel, yağı tavsiye edilen yağ. Zamanla geçer dedim ama 5 bin oldu halen aynı. Daha motoru almaya gittiğim ilk gün, "bak abi motorun herşeyi hazır" dediklerinde kendi ellerinde stop etti aynısı oldu. Normal bu, düzelir dediler. Hani bozmayayım ayıp olmasın diye inanmış gibi yapıyorum da nesi normal aga... :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Ben de öyle yapıyorum hatta daha uzun süre ısıtırım ama zerre faydası yok üstad. Dediğin gibi ön freni sıkıp biraz da gazı açaraktan vitese atınca stop etmiyor ama çatırtı üzüyor. Bir gün yolda bırakırsa, hoş olmayacak. Servise 20 gün önce ikinci kez söyledim, fabrikaya iletelim dediler ama ne arayan ne soran oldu.

Debriyaj balatalarım her zaman plakalara yapımış oluyor. Motorda debriyajı sıkıp ileri geri gidemiyorsun, debriyaj yapışan balataları ayıramadığı için motor olduğu gibi kalıyor. İleri geri ittire kaktıra balata plakalardan kopuyor, bırakır bırakmaz tekrar yapışıyor. Diğer yandan motor boştayken çalıştırıyorsunuz, ısıtıyorsunuz ve vitese takıp gideceksiniz, çaaaat diye bir ses ve motor stop! Stop etmesin diye gazı fazla veriyorsun ama o olay sarsıntılı olarak yine yaşanıyor. Motor viteste, debriyajı sıkıp marşa basıyorsunuz tık yok. Marş motoru, motoru çeviremiyor; öyle bi yapışmış ki. SOnra akü bitiyor, neyse ki ayak marşı var. :) Debriyaj ayarı gayet güzel, yağı tavsiye edilen yağ. Zamanla geçer dedim ama 5 bin oldu halen aynı. Daha motoru almaya gittiğim ilk gün, "bak abi motorun herşeyi hazır" dediklerinde kendi ellerinde stop etti aynısı oldu. Normal bu, düzelir dediler. Hani bozmayayım ayıp olmasın diye inanmış gibi yapıyorum da nesi normal aga... :)

Bende ileri gitmicek şekilde bi yapışma yok yağım motul 5100 15-50 problem yok ben en az 2 dk ısıtıyorum rolentide sonra debriyaja yavaşça bas bırak gaz ver 3 lüsünü yapurum 3-4 sefer bi 10 sn de bekliyorum rolentide sonra abbas yolcu
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bende de öyle bir sıkıntı yok. Sabah tek marşta alıyor. Biraz ısınınca ( şu sıralar 1dakika kadar) vites yağ gibi 1 e geçiyor zorlanmadan. Yağım, Castrol 20w50 litrelik kapalı yağ bu arada. Aldığımdan beri aynı yağ.

Ancak soğukken benimki de elbette viteste çalışmıyor. Debriyaj tam yağlanmak istiyor.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
İşi bıraktığım için motosikleti satmak istiyorum. 2 aydır kapının önünde yatıyor. şu an 6500 km. de. kaç para eder acaba?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
97
Merhaba arkadaşlar,
Kısmet olursa bu hafta sipariş etmiş olduğum Bajaj Boxer'ım gelmiş olacak. Mavi olmadığı için siyaha karar verdim. Alım kararını vermemde yorum yapan siz arkadaşların ve kış ay başlangıcında meydana gelen fiyat düşüşünün etkisi büyük oldu. Yoksa ilkbaharı beklemeyi düşünüyordum.
Bu konu başlığını en başından beri takip ediyorum. İlk başlarda yapılan güzel yorumlarla siparişi vermiş bulundum ancak özellikle 50. sayfadan sonra "acaba..." demeye başladım. Diğer arkadaşlarımızın yaşamış olduğu problemleri ben de yaşayacak mıyım merak ediyorum.
Diğer yandan, motoru iklim şartları nedeniyle pek kullanamayacağım, bu yüzden 2. vergiyi ödememek ve trafik çıkışını 2015 yapmak için plaka&ruhsat işlerini yeni yılda yapmayı planlıyorum. Boksörümüzü almadan önce bu forumda arkadaşlarımızın yaşadığı sıkıntıları tek tek ustaya kontrol ettireceğim. Özellikle yalpalama ve stop sorununu. Şu an 80. sayfadayım ve inşallah motoru almadan önce bitirmiş olurum. Herhangi bir tavsiyeniz olursa almaya açığım. Herkese hayırlı günler dilerim. Saygılarla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst