Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
42
Michelin pilot street, pirelli duro traction bunlar güzel lastikler ama boxer'a orjinal ebatlı uygun lastik takımı yok sanırım. Takım olarak uygun lastik bulabilen var mı ? Olmadı 100-80-17 ve 110-80-17 takılacak ama bu şekilde de takım olarak lastik yok sanırım.
 

MKU

Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
14


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

cafe race çalışmam.Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
[url]http://i.hizliresim.com/1noY1G.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/ynDPy7.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

cafe race çalışmam.Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum

Çok güzel. Ben olsam o bm150 stickerlarını söker, seleyi de daha farklı bir renk seçerdim ama tabi herkesin zevki ayrı. Genel olarak begendim.

Fardaki kulakları nasıl çıkardınız fara bitişik kaynaklı değilmi? Sinyaller nereye montajlandı?
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
[url]http://i.hizliresim.com/1noY1G.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/ynDPy7.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

cafe race çalışmam.Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum

Bence marka model yazılarını sökün, aynalarıda yuvarlak tip yaparsanız (örnek olarak lifan dragon 125 aynası) ayrıca arka stop lambasıda yuvarlak tip olursa güzel bir uyum olabilir
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar on takimi sıktırip tekrar ön takımı gevseyen var yardım lütfen

Ben de ilk zamanlar bozuk yol kullanımından kaynaklı olsa gerek bir kaç kez oldu. Uzun süredir de bir sıkıntı yoktu hırsız zorlayana kadar. Şu an motorum yoğun bakımda. Lastikleri de verdim takmaları için. Resimdeki gibi ben de arkadaki o "etekli bayan artçı demirleri" ni çıkarıyorum. Boşu boşuna arkaya ağırlık.

Benzeri hırsızlık girişimleri daha önceki aprilia ve hondamda baya pahalıya patlamıştı. Inşallah üzmez beni kış kış...
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Far aslında çok iyi, sadece ayar istiyor. 1000 küsür km servis nasıl verdiyse o şekil gittim ve açılmasa olurdu diyordum o derece. Geçen akşam öylesine deneme yaparken uzunların 2 katlı bir binanın çatısını aydınlattığını farkedince grenajları söktüm; yandaki kulaklardan büyük vidaları gevşetip az aşağı baktırdım. Şu anda aydınlatma gerçekten müthiş. Her gece eve dönerken hayran bırakıyor kendine. Deneyin derim.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Far aslında çok iyi, sadece ayar istiyor. 1000 küsür km servis nasıl verdiyse o şekil gittim ve açılmasa olurdu diyordum o derece. Geçen akşam öylesine deneme yaparken uzunların 2 katlı bir binanın çatısını aydınlattığını farkedince grenajları söktüm; yandaki kulaklardan büyük vidaları gevşetip az aşağı baktırdım. Şu anda aydınlatma gerçekten müthiş. Her gece eve dönerken hayran bırakıyor kendine. Deneyin derim.
Zaten öyle farlar gayet iyi ben daha ayarını yapmadım gece normal bi sedan arabanın arkasından giderken adamın kafa ense mense günlük güneşlik ya da normal gündüz giderken far yüzünden yol verenleri gördüm
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
49
Selamlar beyler. Tur camı kullanan yok mu aranızda? 20 sayfa filan önce bi arkadaş daha sormuş kimse cevap vermemiş :)
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Far aslında çok iyi, sadece ayar istiyor. 1000 küsür km servis nasıl verdiyse o şekil gittim ve açılmasa olurdu diyordum o derece. Geçen akşam öylesine deneme yaparken uzunların 2 katlı bir binanın çatısını aydınlattığını farkedince grenajları söktüm; yandaki kulaklardan büyük vidaları gevşetip az aşağı baktırdım. Şu anda aydınlatma gerçekten müthiş. Her gece eve dönerken hayran bırakıyor kendine. Deneyin derim.

Teşekkürler, bugün bu ayarı yaptım ve sayenizde yolum aydınlandı. Gerçekten baya iyiymiş aslında farımız :)
 

MKU

Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
14
Jantları yaptırdım orijinal ölçülerine göre..Jant imalatçılarında belki hazırda bulabilirsiniz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

Evet yazılılarıda söktürecem yakındır.Yuvarlak ayna bakıyorum bende krom.Lifan dragonun aynasına da bir bakim teşekkürler.
 

MKU

Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
14
saolasın..acemiyim şu resim paylaşma konusunda henüz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Şu çirkin Boxer yazısı nasıl sökülür? Vernikli falan ya...

Boxer yazısının üzerine vernik çekilmiş çıkartmaya kalkarsanız boyaya zarar verirsiniz.ya yeniden boyatacaksınız yada üzerine benim gibi yazı çalışacaksınız.

 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yanlardaki Bm 150 yazısını, üzerine saç kurutma makinasını tutarak 30 saniyede söktüm. Boxer yazısı da aynı şekilde çıkar diye düşünüyordum. Vernik olayına dikkat etmedim. Boya çıkarsa artık komple boyarız...

Bu arada yazı çalışması ilginç olmuş. Orjinalinden pek ayırt edilmiyor. Aslında boxer yazısından çok o çevresindeki çizgiler kötü duruyor. Onlardan kurtulmalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
saolasın..acemiyim şu resim paylaşma konusunda henüz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------



Boxer yazısının üzerine vernik çekilmiş çıkartmaya kalkarsanız boyaya zarar verirsiniz.ya yeniden boyatacaksınız yada üzerine benim gibi yazı çalışacaksınız.

[url]http://i.hizliresim.com/gLgkGZ.jpg[/url]

Fotoğraflarda motorun rengi çok güzel gözüküyor, imkan varsa depodaki tüm yazıları renkleri çıkarttırıp aynı renge boyatın zaten başlamışsınız zahmetli bir işe yavaş olsun ama güzel olsun derim şahsen, birde motor bloğunuda kumlatıp mat siyaha boyama fikri nasıl olur?
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
Arkadaslar sava lastikmi irc lastikmi tavsiye edersiniz ..genelde tamirciler irc iyidir onu takalim diyorlar pek guvenemedim birde sizin onerilerinizi alayim dedim ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst