Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
EVET BENİM YURDUKORU KARDEŞİM. SANADA SELAMLAR.

Valla karşı istikametten tam yanibaşımızdan geçtin(turist otobusuydu)görevde olduğum için otobüsü durduramadım yoksa illa ki tanışırdık. Grubu havalimanına yetiştirmeye çalışıyordum 4.5- 5 gibi. Bu arada güzel manevra yapıyordun maşallah aralardan. Dünya ne kadar küçük.İnşallah birgün tanışırız.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Valla karşı istikametten tam yanibaşımızdan geçtin(turist otobusuydu)görevde olduğum için otobüsü durduramadım yoksa illa ki tanışırdık. Grubu havalimanına yetiştirmeye çalışıyordum 4.5- 5 gibi. Bu arada güzel manevra yapıyordun maşallah aralardan. Dünya ne kadar küçük.İnşallah birgün tanışırız.
İNŞALLAH BEKLERİM HER ZAMAN. RABBİM KAZASIZ BELASIZ YOLCULUKLAR NASİP ETSİN. SAYGILARIMLA.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

ARKADAŞLAR LASTİKLERİ KESİNLİKLE DEĞİŞTİRİN. DEĞİŞTİRMİYORSANIZ ISLAK VE SOĞUK HAVA DA KESİNLİKLE YOLA ÇIKMAYIN. EĞER KEŞKELERLE YAŞAMAK İSTEMİYORSANIZ!
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
İNŞALLAH BEKLERİM HER ZAMAN. RABBİM KAZASIZ BELASIZ YOLCULUKLAR NASİP ETSİN. SAYGILARIMLA.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

ARKADAŞLAR LASTİKLERİ KESİNLİKLE DEĞİŞTİRİN. DEĞİŞTİRMİYORSANIZ ISLAK VE SOĞUK HAVA DA KESİNLİKLE YOLA ÇIKMAYIN. EĞER KEŞKELERLE YAŞAMAK İSTEMİYORSANIZ!
katılıyorum bugün normal bı havada cıktım donuste yagıs vardı. bı kez daha yagıslı havada cıkmıstım o gun problem yasamadım. 2cısınde vıraja hızlı gırmeyım dıye frenleme yaptım motor bı sag bı sol yaptı. altımdan kacıracaktım az daha son anda durabıldım. eve gıdene kadar 20 yı gecmedım. ne olur olmaz dıye
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

MC18 den önce ve MC18 den sonra diyerek ikiye ayırıyorum motosikletimi.
O kadar fark etti ki motosikletin çehresi değişti.
Lastiğe 200 lira verdim ama verdiği keyif paha biçilemez.
Islak zeminde ve sağanak yağmurda da oldukça güzel.

Lastikleri mutlaka değiştirin.


Selamlar.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Lastikleri internetten alsam acaba eski tarihli lastikleri kakalarlar mı? Gidip almaya vaktim yok maalesef. Sonra tekrar geri gönder falan bir yığın uğraş.

Ayrıca yakıtım 2,65 lt / 100 km'den aşağı düşmedi. Hep bu civarlda. Gerçi hep şehir içi kullanıyorum dur kalk vites değiştir ve bol bol bayırlı gittiğim yerler; yarısı düz yolsa bir o kadarı da bayır. Normal mi? Yoksa bujilerim meme mi yapmış :D
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Lastikleri internetten alsam acaba eski tarihli lastikleri kakalarlar mı? Gidip almaya vaktim yok maalesef. Sonra tekrar geri gönder falan bir yığın uğraş.

Ayrıca yakıtım 2,65 lt / 100 km'den aşağı düşmedi. Hep bu civarlda. Gerçi hep şehir içi kullanıyorum dur kalk vites değiştir ve bol bol bayırlı gittiğim yerler; yarısı düz yolsa bir o kadarı da bayır. Normal mi? Yoksa bujilerim meme mi yapmış :D
SEVGİLİ ARKADAŞIM KİLOMETRE DE 13 KURUŞ ÇOK GÜZEL. BİR DE KULLANDIĞIN ALANLARI BELİRTMİŞSİN. DAHA NE İSTİYORSUN? LASTİK İŞİNE GELİNCE ŞANSINA KALMIŞ. AMA BEN SENİN YERİNDE OLSAM KESİNLİKLE BİR BAYİYE GİDER ÖYLE DEĞİŞİM YAPARDIM. HEM KAFAN RAHAT EDER HEM CEBİN.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
SEVGİLİ ARKADAŞIM KİLOMETRE DE 13 KURUŞ ÇOK GÜZEL. BİR DE KULLANDIĞIN ALANLARI BELİRTMİŞSİN. DAHA NE İSTİYORSUN? LASTİK İŞİNE GELİNCE ŞANSINA KALMIŞ. AMA BEN SENİN YERİNDE OLSAM KESİNLİKLE BİR BAYİYE GİDER ÖYLE DEĞİŞİM YAPARDIM. HEM KAFAN RAHAT EDER HEM CEBİN.

13 kurus boylesine torklu bir makine icin dusuk rakam dogru ama bajajin lanse ettigi degerlerle alakasi yok. Ha tabiki birebir ayni beklemiyoruz ancak 1 litreye yakin fark var neredeyse. Neyse kullanmaya devam.

Lastik konusunda vaktim olmadigi icin gitmek istemedim ama izin gunumu ona ayiracam artik yapacak bir sey yok.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
lastik

Daha ilk mesajlarımda üzerindeki lastiklerin virajlarda güven vermediğini zira kaydığını hissettiğimi söylemiştim.

Şimdi kış geliyor, yağmurlar ve yağmurlarla birlikte lastik sorunu başladi. Düz yolda bile patinaj yapıyor, orjinal lastikleri ile yağmurda binmek neredeyse imkansız. Bu yüzden ya yağmurda binmeyin ya da en kısa zamanda bir lastikçiye uğrayıp düzgün bir çift lastik alın. Üzerindeki lastikler ıslak zeminde yokuş yukarı tırmanmayı bile başaramiyor bilginize.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
13 kurus boylesine torklu bir makine icin dusuk rakam dogru ama bajajin lanse ettigi degerlerle alakasi yok. Ha tabiki birebir ayni beklemiyoruz ancak 1 litreye yakin fark var neredeyse. Neyse kullanmaya devam.

Lastik konusunda vaktim olmadigi icin gitmek istemedim ama izin gunumu ona ayiracam artik yapacak bir sey yok.
1 LT İLE 60 KM YOL, NE YAPARSANIZ YAPIN BENCE İMKANSIZ. FABRİKANIN SATIŞ POLİTİKASI BENCE. LASTİK HUSUSUNDA SAVA VE IRC FİYATINA GÖRE ÇOK İYİ LASTİKLER. ARKADAŞTA İNAZUMA VAR, BAYİDEN ALDIĞINDA ÜZERİNDE IRC TAKILIYDI. SAVA MÜTHİŞ PAHALANMIŞ, BENCE DEĞMEZ. ANKARA DA PAKETÇİLERİN ÇOĞUNDA IRC TAKILI ÇOKTA MEMNUNLAR.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli anatolia rumuzlu arkadaşım;

Fabrika politikası gereği doğru olmayan bir açıklama yapılması mümkün değildir.:) Etkinlik gezi fotoğrafları bölümünde 2300 km test sürüşü vardı. O test sürüşünde iki arkadaşımız da 4 ncü vites, düz yol, rüzgar ve yağışsız yol ortamında tek kişi ile 60 km sabit hız ile 1 lt ile 60 km yol kat ettiler. Rapora da bu şekilde yazıldı. Hatta 45 km ile sabit hız yaparsanız bu mesafe 66 km ye uzuyor. Ama karışık kullanımda 100 km de 2,5 lt ortalamasını rahatlıkla yakalarsınız. Nitekim discover 125 ST ile 45 km sabit hız ile 1 lt. ile 79 km yol kat edildi. Bajaj 78 km. diye bize bildirimde bulunmuştu. Onu da bilfiil görmüş olduk. Ama 45 km hıza kim uyacak derseniz elbette haklısınız. O ayrı bir konudur.

Saygılarımla...


1 LT İLE 60 KM YOL, NE YAPARSANIZ YAPIN BENCE İMKANSIZ. FABRİKANIN SATIŞ POLİTİKASI BENCE. LASTİK HUSUSUNDA SAVA VE IRC FİYATINA GÖRE ÇOK İYİ LASTİKLER. ARKADAŞTA İNAZUMA VAR, BAYİDEN ALDIĞINDA ÜZERİNDE IRC TAKILIYDI. SAVA MÜTHİŞ PAHALANMIŞ, BENCE DEĞMEZ. ANKARA DA PAKETÇİLERİN ÇOĞUNDA IRC TAKILI ÇOKTA MEMNUNLAR.
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Değerli anatolia rumuzlu arkadaşım;

Fabrika politikası gereği doğru olmayan bir açıklama yapılması mümkün değildir.:) Etkinlik gezi fotoğrafları bölümünde 2300 km test sürüşü vardı. O test sürüşünde iki arkadaşımız da 4 ncü vites, düz yol, rüzgar ve yağışsız yol ortamında tek kişi ile 60 km sabit hız ile 1 lt ile 60 km yol kat ettiler. Rapora da bu şekilde yazıldı. Hatta 45 km ile sabit hız yaparsanız bu mesafe 66 km ye uzuyor. Ama karışık kullanımda 100 km de 2,5 lt ortalamasını rahatlıkla yakalarsınız. Nitekim discover 125 ST ile 45 km sabit hız ile 1 lt. ile 79 km yol kat edildi. Bajaj 78 km. diye bize bildirimde bulunmuştu. Onu da bilfiil görmüş olduk. Ama 45 km hıza kim uyacak derseniz elbette haklısınız. O ayrı bir konudur.

Saygılarımla...
EKREM BEY SAYGILAR. ÖNCELİKLE YAKIT KONUSU ÖNCELİĞİM DEĞİLDİR. ÇÜNKÜ MOTOR PERFORMASINA GÖRE YAKIT BENCE HARİKA. 100 KM ŞU KADAR YAKAR OLAYI ÇOK DEĞİŞİKLİK ARZADEN BİR KONU. MESAFE KONUSUNDA MESAFE VERİLERİNDE SUZUKİ DEN BAŞKA MARKA TANIMAM. ASIL ÖNCELİĞİM İSE YAKITTAN ÇOK LASTİKLERDİR. FABRİKA BU LASTİKLERİ TEST SÜRÜŞÜNDE VE DE HİÇ YAĞIŞLI HAVADA DENEMEDİ Mİ ACABA! SONUÇTA ÖNCE CAN GÜVENLİĞİ GELMELİDİR BENCE. BU KADAR DANDİK BİR LASTİK(KULLANDIĞIM LASTİKLER İÇERİSİNDE EN KÖTÜSÜ)NASIL KTM ÜRETİCİSİ TARAFINDAN KULLANILIR ANLAM VEREMEDİM. MOTORUN FİYATINA 3500 LİRA DEYİN AMA CAN GÜVENLİĞİNİN ANA UNSURU OLAN LASTİĞİN, BİRAZ DAHA KALİTELİSİNİ TAKIN. TÜM BAJAJ LARDA BU LASTİK SORUNU VAR AMA NE HİKMETSE MOTORUN İYİ ÖZELLİKLERİ OLDUĞUNDA VE YA ÖVÜLDÜĞÜNDE SİZ DEVREYE GİRİYORSUNUZ! SON SÖZ OLARAK 1 LT İLE 60 KM YOL YAPAN ARKADAŞIM VAR MIDIR BUNU MERAK EDİYORUM. ZİRA BEN BU DEĞERLERİ UZUN YOLDA BİLE YAKALAYAMADIM!

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

Lastikdeposu denen yerde takim mc18 200 gibi bir seye geliyor. Montaj falan haric tabiki.
TEŞEKKÜR EDERİM.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli Anatolia;

Bu forumda bir çok olumsuz yorumlar ve şikayetler olduğunda da elimden geldiğince muhatap olma gayretinde oldum. Gerçekten sizlerle
muhatap olmaktan her zaman büyük mutluluk yaşadım. Açıkçası böyle bir ürünü göğsümüzü gere gere sunmaktan da onur duydum.

Ama şu anda BAJAJ PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ görevi ile beraber SATIŞ MÜDÜRLÜĞÜ görevini de yürütüyorum.

Herhalde her an devrede olamam. Bir müddet sonra da çok daha nadir bulunabileceğim. Bir yandan yeni yılın yoğun hazırlıkları ve heyecanı içindeyiz.
Mesai bitmeden bir göz atmak istedim. Yakıt konusunda birebir net bildiklerimi ifade ettim. Ayrıca önümüzdeki süreçte yakıt test yarışları da
yapacağız. İnşallah bu değerleri hep beraber göreceğiz.

Bu üründe dediğim şartlarda 1 lt ile 60 km civarındaki mesafeyi rahatlıkla yapabileceğinizi söyleyebilirim,isteyen arkadaşım deneyebilir.

Diğer konu 2300 km test sürüşünün bir bölümü yağmurlu havada yapılmıştır. Kesinlikle lastiklerimiz çok iyidir demem. Bu iddia asılsız olur.
Ama kendi segment ve sınıfında kullanılan lastiklerden kesinlikle daha kötüdür de diyemem. Özellikle lastik konusunda fiyat
aralığının nereden nereye kadar değiştiğini kullanıcılar çok iyi biliyor.

Ayrıca bir konuyu ifade etmemde fayda var görünüyor. Belki eksik bilinebilir.

Şikayetlerde birinci muhatabınız bajaj servislerdir. Ama her ne olursa olsun eğer memnuniyet sağlanamadı ise bajaj.com.tr den "müşteri destek hattı"
sekmesi seçilerek açılan iletişim formuna tüm şikayetlerinizi yazabilir, 24 saat içinde size geri dönüş yapılmasını sağlayabilirsiniz.

Değerli anatolia rumuzlu arkadaşım; bu söylediklerim yazdıklarınıza bir itiraz değildir. Lütfen böyle anlamayın. Elimden geldiğince aydınlatıcı bilgi
vermeye çalıştım. Bu vesile ile tüm BOXER kullanıcılarına selam ediyorum.

Saygılarımla...
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Değerli Anatolia;

Bu forumda bir çok olumsuz yorumlar ve şikayetler olduğunda da elimden geldiğince muhatap olma gayretinde oldum. Gerçekten sizlerle
muhatap olmaktan her zaman büyük mutluluk yaşadım. Açıkçası böyle bir ürünü göğsümüzü gere gere sunmaktan da onur duydum.

Ama şu anda BAJAJ PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ görevi ile beraber SATIŞ MÜDÜRLÜĞÜ görevini de yürütüyorum.

Herhalde her an devrede olamam. Bir müddet sonra da çok daha nadir bulunabileceğim. Bir yandan yeni yılın yoğun hazırlıkları ve heyecanı içindeyiz.
Mesai bitmeden bir göz atmak istedim. Yakıt konusunda birebir net bildiklerimi ifade ettim. Ayrıca önümüzdeki süreçte yakıt test yarışları da
yapacağız. İnşallah bu değerleri hep beraber göreceğiz.

Bu üründe dediğim şartlarda 1 lt ile 60 km civarındaki mesafeyi rahatlıkla yapabileceğinizi söyleyebilirim,isteyen arkadaşım deneyebilir.

Diğer konu 2300 km test sürüşünün bir bölümü yağmurlu havada yapılmıştır. Kesinlikle lastiklerimiz çok iyidir demem. Bu iddia asılsız olur.
Ama kendi segment ve sınıfında kullanılan lastiklerden kesinlikle daha kötüdür de diyemem. Özellikle lastik konusunda fiyat
aralığının nereden nereye kadar değiştiğini kullanıcılar çok iyi biliyor.

Ayrıca bir konuyu ifade etmemde fayda var görünüyor. Belki eksik bilinebilir.

Şikayetlerde birinci muhatabınız bajaj servislerdir. Ama her ne olursa olsun eğer memnuniyet sağlanamadı ise bajaj.com.tr den "müşteri destek hattı"
sekmesi seçilerek açılan iletişim formuna tüm şikayetlerinizi yazabilir, 24 saat içinde size geri dönüş yapılmasını sağlayabilirsiniz.

Değerli anatolia rumuzlu arkadaşım; bu söylediklerim yazdıklarınıza bir itiraz değildir. Lütfen böyle anlamayın. Elimden geldiğince aydınlatıcı bilgi
vermeye çalıştım. Bu vesile ile tüm BOXER kullanıcılarına selam ediyorum.

Saygılarımla...
İLGİNİZ VE ALAKANIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. MOTOSİKLET SEVGİ İŞİDİR. KONUYA YAKLAŞIMINIZA BAKILIRSA SİZ BU SEVGİDEN SİZE DÜŞEN PAYI FAZLASIYLA ALMIŞSINIZ. TABİ Kİ BU OLGUYLA(SEVGİ) YAŞARKEN DE TİCARİ MENFAATLERİNİZİ DE GÖZETMELİ SİNİZ. BU KONUDA SİZE HAK VERİYOR VE SAYGI DUYUYORUM. BAŞARILARINIZIN VE SEVGİNİZİN HER ZAMAN DAİM OLMASI DİLEĞİYLE.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

ARKADAŞLAR LASTİK FİYATLARI OLDUKÇA UYGUN. 0 530 922 60 60 İSTANBUL DA BİROL BEY İLE GÖRÜŞÜRSENİZ SİZE YARDIMCI OLUR. HER TÜRLÜ LASTİK VAR. PİYASAYA GÖRE OLDUKÇA UYGUN.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
4
Merhabalar,
Uzuuun bir süredir bu sayfayı takip etmekteyim, hatta foruma da bu sayfa için üye oldum. Sormak istediğim bir kaç soru var: Boxer ile uzun yolculuklara çıkılır mı? Yurtdışına bu motosikletle seyahat edilir mi? Bir de malum artık 2014'ün sonlarına yaklaşmaktayız, 2015 modellerin tel jantlı olarak gelme ihtimali var mı? http://www.automobes.in/wp-content/uploads/2014/05/bo1_4.jpg[/QUOTE] bu fotoğraftaki model ülkemize gelir mi, ya da mevcut Boxer zaten fotoğraftaki model kadar iş görür mü? Bir de konu dışı olacak ama Bajaj'ın Avenger adlı bir modeli var, Ekrem ATA Bey acaba bu modeli getirmeyi düşünüyor musunuz? Herkese saygılarımla, esenlikler diliyorum.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Boxerına branda alan var mı? Ölçüler birbirini tutmadığı için doğru dürüst bir branda alamadım.
Yardımcı olan olursa çok makbule geçer.

Selamlar.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Değerli Anatolia;

Bu forumda bir çok olumsuz yorumlar ve şikayetler olduğunda da elimden geldiğince muhatap olma gayretinde oldum. Gerçekten sizlerle
muhatap olmaktan her zaman büyük mutluluk yaşadım. Açıkçası böyle bir ürünü göğsümüzü gere gere sunmaktan da onur duydum.

Ama şu anda BAJAJ PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ görevi ile beraber SATIŞ MÜDÜRLÜĞÜ görevini de yürütüyorum.

Herhalde her an devrede olamam. Bir müddet sonra da çok daha nadir bulunabileceğim. Bir yandan yeni yılın yoğun hazırlıkları ve heyecanı içindeyiz.
Mesai bitmeden bir göz atmak istedim. Yakıt konusunda birebir net bildiklerimi ifade ettim. Ayrıca önümüzdeki süreçte yakıt test yarışları da
yapacağız. İnşallah bu değerleri hep beraber göreceğiz.

Bu üründe dediğim şartlarda 1 lt ile 60 km civarındaki mesafeyi rahatlıkla yapabileceğinizi söyleyebilirim,isteyen arkadaşım deneyebilir.

Diğer konu 2300 km test sürüşünün bir bölümü yağmurlu havada yapılmıştır. Kesinlikle lastiklerimiz çok iyidir demem. Bu iddia asılsız olur.
Ama kendi segment ve sınıfında kullanılan lastiklerden kesinlikle daha kötüdür de diyemem. Özellikle lastik konusunda fiyat
aralığının nereden nereye kadar değiştiğini kullanıcılar çok iyi biliyor.

Ayrıca bir konuyu ifade etmemde fayda var görünüyor. Belki eksik bilinebilir.

Şikayetlerde birinci muhatabınız bajaj servislerdir. Ama her ne olursa olsun eğer memnuniyet sağlanamadı ise bajaj.com.tr den "müşteri destek hattı"
sekmesi seçilerek açılan iletişim formuna tüm şikayetlerinizi yazabilir, 24 saat içinde size geri dönüş yapılmasını sağlayabilirsiniz.

Değerli anatolia rumuzlu arkadaşım; bu söylediklerim yazdıklarınıza bir itiraz değildir. Lütfen böyle anlamayın. Elimden geldiğince aydınlatıcı bilgi
vermeye çalıştım. Bu vesile ile tüm BOXER kullanıcılarına selam ediyorum.

Saygılarımla...

Ekrem bey;kuralkan a da yazdım size de ifade edeyim;Boxer 150 nin lastikleri normal değil.Şehir içinde çimentolu döküm taş ile kaplanmış yolda motorun arkası geziyor, ıslak havada motorla 30-40Km.hız ile ancak gidilebilir dans ediyor.Kuralkan cevapda diyorki lastikler Avrupa standart onaylı.Bu lastiği Avrupa ya ancak(İstanbul a )sokarlar işte. Avrupa ülkelerine değil.Yani bu motorda tek kusur lastikler bunula ilgilenmelisiniz.İki lastik bize 250Tl.size 50TL.maliyet getirir.Lütfen; hayat bu kadar ucuz değil.Bakın bizim forumda yazılanların %90 ı lastik kuralkan bu görmezden gelemez.Selam ve saygılar



fc77ee.jpg
[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------


Diktirdiğim motosiklet kılıfı su geçirmez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:13 ----------

2qi1jer.jpg
[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Arkadaşlar merhaba motorum şuanda 7200 km de ve bu 7200 km boyunca bana hiç bir sıkıntı çıkarmadı çok şukur motorumun bakımını hiç aksatmam 2 bin km de bir yağını değiştirrim ısıtmadan gaz açmam ama ısındımı da afedersiniz ama HAYVAN gibi kullanıyorum alma amacım bu olduğu için yanlış anlamayın bazen dağa çıkıyorum bizim boxer oluyor cross dağdan bayırdan atlıyorum yeri geliyor ve aynı zamanda hafta sonları slalom gibi ileri sürüş teknikleri çalışıyorum kontra gibi boş alanda tabiki ve şuana kadar boxer da bende oldukça mutluyum :) özet geçecek olursam boxerım ben ne olmasını istersem o oluyor :) Teşekkürler saygılarımla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst