Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
Motorumu mersin motordan 9 ay taksitle 3370 tl ye aldım. vade farkı var bilginiz olsun. sesi çok hoşuma gitti, ayrıca ters vites de baya eğlenceliymiş. vites geçişleri şıkır şıkır, daha önce ybr 125 vardı bende bu kadar rahat geçişleri olduğunu hatırlamıyorum, şaşırdım! lakin ön firen cacık, yoksa benimki mi sıkıntılı bilmiyorum. bir de ön frene basınca direksiyon ileri geri hareket yapıyor, sanırım montajı yapılırken iyi sıkılmamış. lastikler sıcak da sıkıntılı değil, ama soğuk havada sittin sene ısınmaz gibi. bir de ön 100 arka 110 lastik takıcam daha stabil olucağına inanıyorum. gaz tepkisi yumuşak ama torklu. titreşim hissediliyor ama rahatsız edici değil. işin açığı 3300 tl ye güzel motor. daha kalitesiz bekliyordum ama işçilik de beni memnun etti. sonuçta 5000 tl lik yamahaya da bindim ama atla deve yok arada :) herkese iyi forumlar...
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Motorumu mersin motordan 9 ay taksitle 3370 tl ye aldım. vade farkı var bilginiz olsun. sesi çok hoşuma gitti, ayrıca ters vites de baya eğlenceliymiş. vites geçişleri şıkır şıkır, daha önce ybr 125 vardı bende bu kadar rahat geçişleri olduğunu hatırlamıyorum, şaşırdım! lakin ön firen cacık, yoksa benimki mi sıkıntılı bilmiyorum. bir de ön frene basınca direksiyon ileri geri hareket yapıyor, sanırım montajı yapılırken iyi sıkılmamış. lastikler sıcak da sıkıntılı değil, ama soğuk havada sittin sene ısınmaz gibi. bir de ön 100 arka 110 lastik takıcam daha stabil olucağına inanıyorum. gaz tepkisi yumuşak ama torklu. titreşim hissediliyor ama rahatsız edici değil. işin açığı 3300 tl ye güzel motor. daha kalitesiz bekliyordum ama işçilik de beni memnun etti. sonuçta 5000 tl lik yamahaya da bindim ama atla deve yok arada :) herkese iyi forumlar...

Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli sürüşler.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
Teşekkür ederim. Plakayı taktırmaya gittiğimde maşayı sıktırdım, ön düzendeki sallantı geçti. frenleri sordum, kampanalarda fren bu şekilde olur, disk frendeki performansı bekleme dedi. şimdi daha kaliteli balatalar, ya da fren hortumunu değiştirmek, frene çare olur mu? bir de gece sürerken baktım aydınlatma yetersiz, çözüm bulan var mıdır?
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Motorumu mersin motordan 9 ay taksitle 3370 tl ye aldım. vade farkı var bilginiz olsun. sesi çok hoşuma gitti, ayrıca ters vites de baya eğlenceliymiş. vites geçişleri şıkır şıkır, daha önce ybr 125 vardı bende bu kadar rahat geçişleri olduğunu hatırlamıyorum, şaşırdım! lakin ön firen cacık, yoksa benimki mi sıkıntılı bilmiyorum. bir de ön frene basınca direksiyon ileri geri hareket yapıyor, sanırım montajı yapılırken iyi sıkılmamış. lastikler sıcak da sıkıntılı değil, ama soğuk havada sittin sene ısınmaz gibi. bir de ön 100 arka 110 lastik takıcam daha stabil olucağına inanıyorum. gaz tepkisi yumuşak ama torklu. titreşim hissediliyor ama rahatsız edici değil. işin açığı 3300 tl ye güzel motor. daha kalitesiz bekliyordum ama işçilik de beni memnun etti. sonuçta 5000 tl lik yamahaya da bindim ama atla deve yok arada :) herkese iyi forumlar...
HAYIRLI OLSUN. İKİ TEKERİN DÜZ BASSIN.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Teşekkür ederim. Plakayı taktırmaya gittiğimde maşayı sıktırdım, ön düzendeki sallantı geçti. frenleri sordum, kampanalarda fren bu şekilde olur, disk frendeki performansı bekleme dedi. şimdi daha kaliteli balatalar, ya da fren hortumunu değiştirmek, frene çare olur mu? bir de gece sürerken baktım aydınlatma yetersiz, çözüm bulan var mıdır?
fren hortumu yok bunlarda hidrolik yağı vs yok telle calışıyor fren sistemi sen bi ön frenin ayar somununu sıktır bakalım düzelicek mi biraz
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Pirelli dura traction uydurabilir miyiz sizce? Vakit harcamaya deger mi, yakin olcusu var mi? İnternetten baktigim kadariyla yok gibi ama size de sormak istedim.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Teşekkür ederim. Plakayı taktırmaya gittiğimde maşayı sıktırdım, ön düzendeki sallantı geçti. frenleri sordum, kampanalarda fren bu şekilde olur, disk frendeki performansı bekleme dedi. şimdi daha kaliteli balatalar, ya da fren hortumunu değiştirmek, frene çare olur mu? bir de gece sürerken baktım aydınlatma yetersiz, çözüm bulan var mıdır?

Far ayarınıkontrol ettir veya gece kendin ayar yap.Zira aydınlatma bende harika farım yüksekmiş uzun hüzme hiç kullanılmıyordu düşürdüm şuan harika

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Boxer kullanıcısı arkadaşlar;motorumuz gayet iyi lastikler hariç.Lütfen kanuniye şikayet maili gönderelim.Bu motor; üzerindeki lastikler yağışlı havada ve hele ki kışın soğukta kullanılamaz.Olumlu cevap alamaz isek Bilim sanayii bakalığı ve tüketici haklarına şikayet edelim.Bunu neden burada paylaştım 55 yaşındayım 14 yaşından beri motor üstündeyim geçen gün hafif yağmur yağdı o an motosiklet üstündeydim ama kendimi buzun üzerinde gidiyorum sandım böyle lastik ile ülkeye motor getirilemez.Teknik olarak incelesinler bakalım lastikler testden geçebilecekmi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

kuralkan.net den talep formunu ben doldurdum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

Bizim orijinal lastik ölçüleri
Ön lastik: 3.00-17
Arka lastik:100/90-17

piyasadan bize uyacak bazı örnekler

Arka lastikler

%20Bridgestone 100/80-17 52H Battlax BT45 TL Ön Motosiklet Lastiği...261,25 TL
%20 indirim
209,00 TL


%12Michelin 100/80-17 52S Pilot Street Ön Motosiklet Lastiği...295,45 TL
%12 indirim
260,00 TL


%19Pirelli 100/80-17 52H Sport Demon (Front) Cadde Ön Motosiklet Lastiği (TL)...429,63 TL
%19 indirim
348,00 TL


%17Pirelli 100/80-17 52S MT 75 (Front) Cadde Ön Motosiklet Lastiği (TL)...430,12 TL
%17 indirim
357,00 TL

Ön lastik

%24Metzeler 3.00-17 50P RF ME 22 F&R Cadde (Rear) Arka Motosiklet Lastiği (TT)...232,89 TL
%24 indirim
177,00 TL
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
Far ayarınıkontrol ettir veya gece kendin ayar yap.Zira aydınlatma bende harika farım yüksekmiş uzun hüzme hiç kullanılmıyordu düşürdüm şuan harika

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Boxer kullanıcısı arkadaşlar;motorumuz gayet iyi lastikler hariç.Lütfen kanuniye şikayet maili gönderelim.Bu motor; üzerindeki lastikler yağışlı havada ve hele ki kışın soğukta kullanılamaz.Olumlu cevap alamaz isek Bilim sanayii bakalığı ve tüketici haklarına şikayet edelim.Bunu neden burada paylaştım 55 yaşındayım 14 yaşından beri motor üstündeyim geçen gün hafif yağmur yağdı o an motosiklet üstündeydim ama kendimi buzun üzerinde gidiyorum sandım böyle lastik ile ülkeye motor getirilemez.Teknik olarak incelesinler bakalım lastikler testden geçebilecekmi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

kuralkan.net den talep formunu ben doldurdum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

Bizim orijinal lastik ölçüleri
Ön lastik: 3.00-17
Arka lastik:100/90-17

piyasadan bize uyacak bazı örnekler

Arka lastikler

%20Bridgestone 100/80-17 52H Battlax BT45 TL Ön Motosiklet Lastiği...261,25 TL
%20 indirim
209,00 TL


%12Michelin 100/80-17 52S Pilot Street Ön Motosiklet Lastiği...295,45 TL
%12 indirim
260,00 TL


%19Pirelli 100/80-17 52H Sport Demon (Front) Cadde Ön Motosiklet Lastiği (TL)...429,63 TL
%19 indirim
348,00 TL


%17Pirelli 100/80-17 52S MT 75 (Front) Cadde Ön Motosiklet Lastiği (TL)...430,12 TL
%17 indirim
357,00 TL

Ön lastik

%24Metzeler 3.00-17 50P RF ME 22 F&R Cadde (Rear) Arka Motosiklet Lastiği (TT)...232,89 TL
%24 indirim
177,00 TL
HAKLISIN. BEN VARIM. LASTİKLER GERÇEKTEN BERBAT. BUNU DÜŞÜNMELERİ LAZIMDI.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
Haklısın ali reis, far yukari bakiyor. Gece is donusu onumdeki araba baya rahatsiz olunca anladim. Ben de lastikleri degisicem fakat sava gibi daha once denemedigim ucuz bi lastik mi alsam yoksa paraya kiyip, kalitesi belirli markalara mi yonelsem bilenedim.
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
Arkadaşlar belli bir süre geçtikten sonra ilk çalıştırmada birinci vitese takınca ileri doğru vurup stop etme durumu herkeste oluyor mu ? Yaşayan arkadaşlar çözüm bulabildi mi ?
Ben kendimce şöyle bir çözüm buldum, ilk çlıştırmayı boşta değil de debriyaja basarak birinci viteste yaptığım zaman bu durum ortadan kalkıyor gibi şimdilik :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
motoru ilk aldigimda aküyü sarj etmemisler, sarj edene kadar anam agladi. Kick startla calistiriyorum bazen aku hemen bitiyor. Senin dedigin 1. Vitese gecerken one kacma mevzusu bende de var. Onun kavramayi biraz erken yapmasi icin ayarlaticam umarim gecer
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Arkadaşlar belli bir süre geçtikten sonra ilk çalıştırmada birinci vitese takınca ileri doğru vurup stop etme durumu herkeste oluyor mu ? Yaşayan arkadaşlar çözüm bulabildi mi ?
Ben kendimce şöyle bir çözüm buldum, ilk çlıştırmayı boşta değil de debriyaja basarak birinci viteste yaptığım zaman bu durum ortadan kalkıyor gibi şimdilik :)

O her motorda var motor soğukken debrbriyaj onu yapıyor çözümü motosikleti calistirin biraz isinsin sonra debriyaja hafifçe basın bırakın hızlı hızlı değil gayet yavaş yavaş 2-3 sefer yapina debriyaja basınca arada hafif gaz ver tamamdır

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Haklısın ali reis, far yukari bakiyor. Gece is donusu onumdeki araba baya rahatsiz olunca anladim. Ben de lastikleri degisicem fakat sava gibi daha once denemedigim ucuz bi lastik mi alsam yoksa paraya kiyip, kalitesi belirli markalara mi yonelsem bilenedim.

Bence sava dandik bi lastik değil fiyatları normal mesela cbf icin michelin gibi lastikte 200 tl civarinda dandik mi yoo bence sava fiyat performance açısından ideal
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
17
Osiman sen sava takip islak zeminde denedin mi? Nedir durum? Debriyaj meselesi dedigin gibi isininca hic yapmiyor. Az önce denedim :) sabah calistirirken sıkıntı yasiyorum, akünün sarj az olunca, akü bitiyor sonra yardır kick start. Götürüp adam gibi sarj ettircem
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
74
O her motorda var motor soğukken debrbriyaj onu yapıyor çözümü motosikleti calistirin biraz isinsin sonra debriyaja hafifçe basın bırakın hızlı hızlı değil gayet yavaş yavaş 2-3 sefer yapina debriyaja basınca arada hafif gaz ver tamamdır


Eyvallah, bugün deneyeceğim bakalım.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Osiman sen sava takip islak zeminde denedin mi? Nedir durum? Debriyaj meselesi dedigin gibi isininca hic yapmiyor. Az önce denedim :) sabah calistirirken sıkıntı yasiyorum, akünün sarj az olunca, akü bitiyor sonra yardır kick start. Götürüp adam gibi sarj ettircem
Ben denemedim fakat bajaj discovery st bölümünde de bi arkadaş takmış o çok memnun ki twona arkadaşımızda belirtmişti goodyearın ürünü diye.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Arkadaşlar bugün motorun lastiğinin sava mc18 le değiştirdim baktım motor altımdan kayıp duruyordu şimdi hadım köyden merkezinden aldım 250 tl ye mal oldu arkadaşlar demir sinop bulursanız matkaplan sinop dediğini genişletmek gerekmiyor selamlar herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

Arkadaşlar bugün motorun lastiğinin sava mc18 le değiştirdim baktım motor altımdan kayıp duruyordu şimdi hadım köyden merkezinden aldım 250 tl ye mal oldu arkadaşlar demir sinop bulursanız matkaplan sinop dediğini genişletmek gerekmiyor selamlar herkese

arkadaşlar telefondan yazarken bagzı kelimeleri yanlış yazmışım düzeltiyorum gusüre bakmayın twona gardaşa selam olsun sava lastikleri bize tanıttı burdan bir kere daha teşekkür arkadaşlar gerçekden lastikler harika sava mc 18 fiyatına göre lastik takımını 200 tl ye aldım hadımköy den lastikçiye 50 teleye dakdırdım sibop demir olursa sibop deliğine bişey yapmak gerekmiyor geceniz hayırlı olsun
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Arkadaşlar bugün motorun lastiğinin sava mc18 le değiştirdim baktım motor altımdan kayıp duruyordu şimdi hadım köyden merkezinden aldım 250 tl ye mal oldu arkadaşlar demir sinop bulursanız matkaplan sinop dediğini genişletmek gerekmiyor selamlar herkese

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------



arkadaşlar telefondan yazarken bagzı kelimeleri yanlış yazmışım düzeltiyorum gusüre bakmayın twona gardaşa selam olsun sava lastikleri bize tanıttı burdan bir kere daha teşekkür arkadaşlar gerçekden lastikler harika sava mc 18 fiyatına göre lastik takımını 200 tl ye aldım hadımköy den lastikçiye 50 teleye dakdırdım sibop demir olursa sibop deliğine bişey yapmak gerekmiyor geceniz hayırlı olsun

Mümkünse ıslakta deneyip yazar mısınız çok merak ediyorum bende; almak üzereyim. Tabi bu esnada düşerseniz mesuliyet kabul etmem :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst