- Katılım
- 26 Ağu 2014
- Mesajlar
- 74
Herkese Merhaba,
Yaklaşık iki ay forumdan ayrı kaldıktan sonra yeni bir üyelik ile kesin dönüş yaptım. Bu arada ehliyetime ve siyah boxerıma kavuştum. Motorumdan son derece memnunum ve çok keyif alıyorum. Bu başlıkta samimi dürüst ve seviyeli mesajlarıyla bu keyife vesile olan herkese tekrar teşekkür ederim.
İlk motorum ve sıfırdan başladım. Henüz 500 km ye gelebildim ve hala çok acemi olduğumun farkındayım
Bundan sonra elimden geldiğince tecrübelerimi ve gezi izlenimlerimi resimlerimi paylaşmaya çalışacağım. Ayrıca gezi amaçlı organizasyonlara katılmaya açık olduğumu da özellikle belirtmek istiyorum. Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum. Ayrıca yeni alan arkadaşlara da hayırlı olsun diyorum.
Yaklaşık iki ay forumdan ayrı kaldıktan sonra yeni bir üyelik ile kesin dönüş yaptım. Bu arada ehliyetime ve siyah boxerıma kavuştum. Motorumdan son derece memnunum ve çok keyif alıyorum. Bu başlıkta samimi dürüst ve seviyeli mesajlarıyla bu keyife vesile olan herkese tekrar teşekkür ederim.
İlk motorum ve sıfırdan başladım. Henüz 500 km ye gelebildim ve hala çok acemi olduğumun farkındayım