Mavi renk Kocaeli'deki bayide mi yok,yoksa Türkiye geneli tüm bayilerde mi yok? Bildigim kadarıyla İstanbul'daki bir kac bayide mavi renk mevcuttu.Aslinda uyarsa,ehliyetin ve yeterli tecrüben de varsa şöylede yapabilirsin.motoru istanbuldan alıp motorla Kocaeli'ye dönebilirsin.Senin icin buradaki bayilere ellerinde mavi renk stokları var mı diye sorabilirim istersen.Ya o kadar araştırdim sonunda dedim tamam boxer tam bana göre mavi olani o kadar içime sindi ki ama yok stokta nasıl olur böyle bişey ya acaba yeni parti ne zaman gelecek
Mavi renk Kocaeli'deki bayide mi yok,yoksa Türkiye geneli tüm bayilerde mi yok? Bildigim kadarıyla İstanbul'daki bir kac bayide mavi renk mevcuttu.Aslinda uyarsa,ehliyetin ve yeterli tecrüben de varsa şöylede yapabilirsin.motoru istanbuldan alıp motorla Kocaeli'ye dönebilirsin.Senin icin buradaki bayilere ellerinde mavi renk stokları var mı diye sorabilirim istersen.Ya o kadar araştırdim sonunda dedim tamam boxer tam bana göre mavi olani o kadar içime sindi ki ama yok stokta nasıl olur böyle bişey ya acaba yeni parti ne zaman gelecek
Mavi renk Kocaeli'deki bayide mi yok,yoksa Türkiye geneli tüm bayilerde mi yok? Bildigim kadarıyla İstanbul'daki bir kac bayide mavi renk mevcuttu.Aslinda uyarsa,ehliyetin ve yeterli tecrüben de varsa şöylede yapabilirsin.motoru istanbuldan alıp motorla Kocaeli'ye dönebilirsin.Senin icin buradaki bayilere ellerinde mavi renk stokları var mı diye sorabilirim istersen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
Mavi renk Kocaeli'deki bayide mi yok,yoksa Türkiye geneli tüm bayilerde mi yok? Bildigim kadarıyla İstanbul'daki bir kac bayide mavi renk mevcuttu.Aslinda uyarsa,ehliyetin ve yeterli tecrüben de varsa şöylede yapabilirsin.motoru istanbuldan alıp motorla Kocaeli'ye dönebilirsin.Senin icin buradaki bayilere ellerinde mavi renk stokları var mı diye sorabilirim istersen.
Arkadaşlar bu stop etme olayını belkide en çok ben yaptım. Bu akşam görev yerime en yakın servis olan Denizli Çivril Halit ustaya götürdüm. Sağolsun yerini bilmediğim ve bajajın internetteki servis yeri haritası yanlış olduğu için işini bırakıp gelip beni aldı ki daha sorunumu bile bilmiyorken belki benden para bile kazanamayacakken bu müşterisine verdiği değeri gösterir ve herzaman onu tercih edilen yapar. Sorunlara gelince biraz erken girdi belki ama ilk bakıma aldı motoru yağ değişti her tarafı kontrol edildi gevşek vida varmı kontrol edildi ve rolanti falan herşeyi ayarladı. Far ayarı yaptı yamuk sinyalleri düzeltti v.s. Ki bunları yapması gereken bana satan yer olmalıydı ama oda servis buda servis işte bunlar oturursa bajaj tutulmaz. Motora gelince saat gibi oldu zaten rolanti diye düşünüyordum öylede çıktı. Bide şu bahsettiğim yağlı hava filtresi vardı onu yıkadı kuruladı usta ve dediğine göre taşımada motor dik istiflenirse yağlanıyormuş şuan kuru ve temiz bunda herhangi bir değişiklik olursa yazarım.
Uzun lafın kısası servisten çok memnun kaldım Halit Ustaya teşekkür ediyorum ve tavsiye ediyorum.
Saygılar.
Biz de teşekkür ederiz Değerli gurblood, Allah görünür görünmez kazalardan muhafaza etsin sizleri. Diğer satın alan arkadaşlara da hayırlı olsun diyorum. Boxer kullanıcı forumu da ürünün kendisi gibi sevimli geliyor bana...Bunda bazı arkadaşlarımızın değerli çalışmalarının ve yorumlarının da çok büyük etkisi var. Bu ürünü İnşallah uzun yıllar keyifle kullanacaksınız.
Değerli yurdukoru arkadaşımızın da ifade ettiği gibi bu üründe Exhhaust TEC teknolojisi var. Aslında Bajaj'ın her 3 modelinde de var. Patenti de Bajaj Auto'ya ait. Hemen egzostun yanındaki bu küçük hazne sayesinde düşük ve orta aralıktaki hızlarda da vites değiştirmeye gerek kalmadan ürününüze gerekli gücü aktarıyor. Adeta bir turbo vazifesini görüyor. 4 nvü vitesle gidiyorsunuz. Ani hızınızı düşürdünüz. Gaz kesme ile beraber egzost içindeki basıncın bir bölümü geri gelirken bu hazneyi dolduruyor. Siz vites değiştirmeden tekrar gaz verdiğinizde adeta turbolanmış gibi motor kendisini hemen toparlayıp yoluna devam ediyor.
Bu forumun başında 2 nci sayfada 6 Nisan tarihinde yazmış olduğumuz yorumda aşağıdaki özelliklerine dikkat çekmiştik. Herhalde arkadaşlarım bunu daha iyi hissediyorlar.
1. Sağlamlık, dayanıklılık ve güç,
2. Yakıt tasarrufu,
3. Uygun fiyat ve uygun fiyata satış sonrası hizmet desteği,
4. Sürüş keyfi,
Bu vesile ile tüm arkadaşlara hayırlı bir Ramazan ayı diliyorum.
Selam ve saygılarımla...
OSİMAN; Anladım.Ben de senin durumundayım aslında.Ha aldım alıcam motoru.Ben bu motorda kırmızıya hastayım.motoru ve motorla ilgili evraklari bayiden alıp Kocaeli'ye dönsen ama bu seferde polis çevirse yolda,evraksiz motora işlem yapar mı yoksa yol mu verir o da bilinmez ve kaza bela aninda evraksızsik'ta kötü olur.riksli yani.kırmızı güzel bence.olmadı daha sonra kaplatırsın veya boyatirsin kırmızı yerleri.'Motorum toplanırken görmek istiyorum'diye söylemelisin.sonucta satış yapacak ve kar edecek.bedava vermeyecek ya.Bence kutusunda muhakkak vardır depolarında.çünkü ellerinde ki tüm ürünleri kutusundan çıkarıp vitrine koymazlar.satis yaptıkça çıkarırlar.neyse fikrin değişirse istanbul'a gelirsen elimden geldiğince yardımcı olurum.
Arkadaşlar bu arada 2500 km den sonra ne olduysa titreşim minimum seviye ye indi ilginç bir durum![]()
Değerli arkadaşlar; bu ürünün çok kısa sürede hak ettiği yeri alacağına olan inancımı her zaman söylemişimdir. İnşallah emareleri görülüyor. Mavi rengini arkadaşlar soruyorlar. Şu anda bu renk için bir ay kadar beklenecek görünüyor. Diğer iki renk (siyah ve kırmızı) mevcuttur. Yeni ürün sahibi arkadaşlara hayırlı olsun diyorum.
Saygılarımla...
Değerli Osiman rumuzlu arkadaşım. Mavi renk için yazdığım gibi bir ay kadar beklenecek görünüyor. Ama şimdi stoklarda bir adet mavi boxer 150görüyorum. Yarın sabah bakayım, eğer sipariş olarak girilmedi ise irtibatta olduğunuz bayiye gönderebiliriz. Bana irtibat bilgilerinizi yazın, yarın size kesin bilgi vereyim inşallah.
Selamlar...
Değerli Osiman rumuzlu arkadaşım. Mavi renk için yazdığım gibi bir ay kadar beklenecek görünüyor. Ama şimdi stoklarda bir adet mavi boxer 150görüyorum. Yarın sabah bakayım, eğer sipariş olarak girilmedi ise irtibatta olduğunuz bayiye gönderebiliriz. Bana irtibat bilgilerinizi yazın, yarın size kesin bilgi vereyim inşallah.
Selamlar...
bi servise götürün kolaylıkla ayarlanabilir benim bindiklerim de motor torkundan dolayı hassas ama senin anlattığın kadar rahatsız edici değil...Arkadaşlar motor güzel ekonomik sağlam falanda benim alışamadığım tek şey gaz kolu. tork süper kesintisiz gaz açarsanız hızlanma gidiş insanı mutlu ediyor yanlız benim sorunum belkide tecrübesizliğimden gazı biraz kıssam öne silkeliyor yada biraz fazla açsam geri atıyor yani çok hassas çok milimetrik değişimlerde sorun yaratmıyor bunu düzeltmenin yolu varmı. altında bi canavar olunca insan sürekli gazı uzun açıyorda bazen sakin gitmekde istiyor tepkiler bana böyle durumlarda sert geliyor.
Ürünlerin linklerini alabilirmiyim bende aynısından alıcamda arka ve yan çantalardan fiyat uygunmuş.Teşekkür ederim. Topcase ve yan çantalar 120 TL tuttu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
Teşekkür ederim. Topcase ve yan çantalar 120 TL tuttu camgöz den aldım. Motoru da Adana da Akın Motosikletten aldım. Saolsun Gayet ilgili insanlar.
Arkadaşlar hepinize merhaba. Aylardır hayalini kurduğum sizlere yorum yazabilme imkanım dün yeni motosikletimle birlikte gerçeğe dönüştü.Uzun süredir forumdaki araştırmalarım ve kıymetli abilerimin tavsiyeleri sonucu ben de Bajaj Boxer'ımla 2 gündür yollardayım. Henüz usta bir şöför olmadığım için teknik olarak yorumlamam haddim değil ama benden öncekiler çok detaylı anlatmışlardı zaten.
Yine de ufak çaplı sorularınız varsa seve seve cevaplarım.
Herkesin lastikleri düz bassın![]()
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....71_10152332566696964_645801810566510397_n.jpg