Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Bugün iki kez gereksiz yere yığıldı ve stop etti. Jikleyi çekip çalıştırınca düzeliyor. titreşim ise yüksek devirde hafif. Konfor ve canlılık titreşimi unutturuyor.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
merhaba arkadaşlar
bugün manavgat festivaline gidip geldim
kısa da olsa yeni dostlar edinmek güzel bi duygu..
uzun yolda boxerın yakıt ölçümünü de tam olarak yapmış oldum..
bu ölçüm sadece uzun yol, tek kişi, küçük bir valiz ile gerçekleşti..
gaz kolu ise yol durumuna göre genel olarak sonuna kadar açık vaziyette ve değişken rüzgarlı bir havada tamamlandı..
benzini fulledim ve yola çıktım dönüşte yedeğe düştü 10 liralık(2litre) daha aldım..
geldiğimde depoyu fulledim tam tamına 11.53litre aldı..
11,53+2=13,53 yani bir depo benzin yaktım... (13,53*5=67,65lira)
menzil ise 401km...
bu da demek oluyorki (67,65/401=0,168 kuruş)
bir başka deyişle 100km de 3,36lt yakmış

bu depoyu da sadece şehir içinde kullanacağım birde böyle bakalım ne kadar yakacak...

merhaba arkadaşlar
uzun yoldaki yakıt sarfiyatını üstte belirtmiştim
ogünden bugüne de sadece şehir içi yakıt ölçümünü ancak bitirdim..
gelelim sonuca;
depo full vaziyette sadece şehir içi kullanımına başladım..
yaklaşık 200 km'sini artçılı olarak gerçekleştirdim.
hava koşulları malum ortada..
tabi yokuş aşağı yukarı nasıl yoldan geçtiysem o şekilde kullandım..
genel olarak hızım 30-70 km araları idi ama zaman zaman 80-90 km hızları gördüm..
sonuç..
yedeğe düşerken silkelenmeler başladı biraz idare edip shell den benzin aldım tam tamına 11lt (5.00tl/lt)
belki rastlantı ama 1569 km de doldurmuştum 2068.9 km de yedeğe indi. 100 metre daha olsa 500km..
55liraya 500km.. çok iyi bir değer :D (55/500=0,11krş)
0,11*100=11 tl - yani 11/5=2,2 lt (100 kmde 2,2lt yakmış bulunmakta)
daha da düşer mi bilmiyorum ama gayet yerinde bir tüketim..
kalın sağlıcakla
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
merhaba arkadaşlar
uzun yoldaki yakıt sarfiyatını üstte belirtmiştim
ogünden bugüne de sadece şehir içi yakıt ölçümünü ancak bitirdim..
gelelim sonuca;
depo full vaziyette sadece şehir içi kullanımına başladım..
yaklaşık 200 km'sini artçılı olarak gerçekleştirdim.
hava koşulları malum ortada..
tabi yokuş aşağı yukarı nasıl yoldan geçtiysem o şekilde kullandım..
genel olarak hızım 30-70 km araları idi ama zaman zaman 80-90 km hızları gördüm..
sonuç..
yedeğe düşerken silkelenmeler başladı biraz idare edip shell den benzin aldım tam tamına 11lt (5.00tl/lt)
belki rastlantı ama 1569 km de doldurmuştum 2068.9 km de yedeğe indi. 100 metre daha olsa 500km..
55liraya 500km.. çok iyi bir değer :D (55/500=0,11krş)
0,11*100=11 tl - yani 11/5=2,2 lt (100 kmde 2,2lt yakmış bulunmakta)
daha da düşer mi bilmiyorum ama gayet yerinde bir tüketim..
kalın sağlıcakla

Burdurlu kardeşim paylaşımın için teşekkürler. Tebrik ediyorum. Gerçekten 55 liraya 500 km harika bir değer.

Arkadaşlar bu şekilde bilinçli kullanılınca kilometre ilerledikçe yakıt da gittikçe azalıyor. Bu yüzden yeni alan diğer arkadaşlar bu yazdıklarımızı okuyup sabretsinler, zamanla tüketim bariz bir şekilde azalıyor. Yakmıyor, adeta kokluyor...

Emin olun 600 km de gidiyor, (yedek dahil) hem de hiç kasmadan 85-90 km/h ortalamasıyla. (Yedeğe düşünce 120 km daha yol yaptım) Bizzat denedim. Tek dikkat etmeniz gereken elinizin ayarı. Dizel araç gibi menzili var :)
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bajajı kesin olarak satıyorum. Niyetim takas aslında; sym fiddle2 ile ama takasa yanaşmıyorlar pek. Bundan sonra da vitesliye tövbe; zevkli diyen alsın kullansın ben bir daha vitesliye elimi sürmem. Elalemin aklına uyduk kendi aklımızı kenara attık al işte sonuç. Olmuyor işte; olmayınca olmuyor. Motora bayılıyorum ama debriyaj ve vitesi düşünmek deli ediyor beni. Ben bunlarla uğraşmak değil rahat rahat sürmek istiyorum salına salına; trafikte dahi.

Sizce ne kadara satışa koymalı? 420km'de daha. Armode ar-501 çanta da taktım arkaya sisi barlı.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Bajajı kesin olarak satıyorum. Niyetim takas aslında; sym fiddle2 ile ama takasa yanaşmıyorlar pek. Bundan sonra da vitesliye tövbe; zevkli diyen alsın kullansın ben bir daha vitesliye elimi sürmem. Elalemin aklına uyduk kendi aklımızı kenara attık al işte sonuç. Olmuyor işte; olmayınca olmuyor. Motora bayılıyorum ama debriyaj ve vitesi düşünmek deli ediyor beni. Ben bunlarla uğraşmak değil rahat rahat sürmek istiyorum salına salına; trafikte dahi.

Sizce ne kadara satışa koymalı? 420km'de daha. Armode ar-501 çanta da taktım arkaya sisi barlı.

Bence en az 3000 tl yazılmalı internete pazarlıkta siz ayarlayabilirsiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Burdurlu kardeşim paylaşımın için teşekkürler. Tebrik ediyorum. Gerçekten 55 liraya 500 km harika bir değer.

Arkadaşlar bu şekilde bilinçli kullanılınca kilometre ilerledikçe yakıt da gittikçe azalıyor. Bu yüzden yeni alan diğer arkadaşlar bu yazdıklarımızı okuyup sabretsinler, zamanla tüketim bariz bir şekilde azalıyor. Yakmıyor, adeta kokluyor...

Emin olun 600 km de gidiyor, (yedek dahil) hem de hiç kasmadan 85-90 km/h ortalamasıyla. (Yedeğe düşünce 120 km daha yol yaptım) Bizzat denedim. Tek dikkat etmeniz gereken elinizin ayarı. Dizel araç gibi menzili var :)
85-95 arası uzun yolda ortalama tutturuyor mu
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
100 mg prince de 2.2 yakıyor uzun yolda 60 la gidersen
sehirici 2.35 litre /100 km

motor 3700 km de
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
MG de biraz konfor yok ya prince frenleri kötü ama yedek parca bollugu fiyat uygunlugu vergisiz oluşu vs güzel
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
30-40 la gitmeyi başarırsam bende az yakacam 85-90 düşük cc için az bir hız değil nasıl az yakmış öyle :cyclopsan
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bu arada almayi dusunen varsa bu motoru istanbulda; bosuna sifir alip ugrasmayin daha 420km de benimki. Hem yardimci olmus olursunuz cok makbule gecer. Hazit armode ar-501 canta da takili. Kafasina uyan olursa L beden caberg rhyno kask da verebilirim problem olmaz.

Satar satmaz hemen skutere gececem %90 ihtimalle sym fiddle olacak. Bir daha da kendi dusuncelerimi arka plana atmam. Neymis eninde sonunda vitesliye gececekmissin de simdiden alismak lazimmis da falan hadi ordan. Gecmiyorum omur boyu skuter kullanmak istiyorum inadina. Daha fotograf cekip satisa koymadim o yuzden ilan no veremiyorum. Mail adresi yazayim simdilik (gunluk kontrol ederim aksatmam). Almadan once denemek isteyen olursa buyursun kucukcekmecede ikamet ediyorum.

Not: hatalar icin kusura bakmayin mobildeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

Mesaji duzenleme yok, cok ilginc. Maili yazmayi unutmusum.

Mail: [email protected]
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Zaten bir depoya 500 km yi uzun yolda yapıyorum.( 85- 90 km/h ile) Şehir içinde ise sürekli dur kalk fren olduğu için menzil 400 e kadar düşüyor.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Burdurlu kardeşim paylaşımın için teşekkürler. Tebrik ediyorum. Gerçekten 55 liraya 500 km harika bir değer.

Arkadaşlar bu şekilde bilinçli kullanılınca kilometre ilerledikçe yakıt da gittikçe azalıyor. Bu yüzden yeni alan diğer arkadaşlar bu yazdıklarımızı okuyup sabretsinler, zamanla tüketim bariz bir şekilde azalıyor. Yakmıyor, adeta kokluyor...

Emin olun 600 km de gidiyor, (yedek dahil) hem de hiç kasmadan 85-90 km/h ortalamasıyla. (Yedeğe düşünce 120 km daha yol yaptım) Bizzat denedim. Tek dikkat etmeniz gereken elinizin ayarı. Dizel araç gibi menzili var :)

teşekkürler
bu arada arkadaşlar yedeği kullanmadım kullansam +120km=620 km eder ki bu da bana yeter
şubat ayını ible çekiyorum.. uzun yola da bi motor alabilirsek nasipse (dl 650 alırsam bir daha satma yok iki motor da ömürlük nasılsa)
deymeyin keyfime :cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Stop etme sorunu çözebilen varmı. Hergün bir iki kere oluyor. Benim zannım yakıt hattında bir sorun var. Çünkü önce benzin bitmiş gibi yığılması ve durunca stop edip kolay çalışmaması var.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Kardeşler şu stop etme sorunu buji, buji piposu veya kablosu kaynaklı bir sorun olabilir mi acaba! Şikayetçi olan arkadaşlara bujilerini NGK ile değiştirip kaliteli bir buji piposu takmalarını öneririm. Belki fark eder.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Pek kac numara buji kullanacağız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Benim motorda direksiyon sallama olayı yok. Iki elimi bırakıp surebiliyorum. Fakat bugün 3 kez stop etti yine. Durup jikle çekip çalıştırıyor ve devam ediyorum. Fakat sinir bozucu. Karburator hava ayari yapmalıyım. Birde oyle deneyelim. Birde yakıt gostergesi çeyrekte iken neden yedek depoya geçiyor anlayamadım. kırmızı hattın az ustundeyken benzin bitti.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
Benim motorum da sürekli stop ediyordu. Sabahları Jikle olmadan çalıştıramıyordum. Rolanti ayarıyla oynadık biraz. Şimdi gayet güzel çalışıyor. Sende dene istersen.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Pek kac numara buji kullanacağız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

Benim motorda direksiyon sallama olayı yok. Iki elimi bırakıp surebiliyorum. Fakat bugün 3 kez stop etti yine. Durup jikle çekip çalıştırıyor ve devam ediyorum. Fakat sinir bozucu. Karburator hava ayari yapmalıyım. Birde oyle deneyelim. Birde yakıt gostergesi çeyrekte iken neden yedek depoya geçiyor anlayamadım. kırmızı hattın az ustundeyken benzin bitti.

İlk çalıştırmanızda ne kadar süre jikle açık bekliyorsunuz? Hava sıcak ta olsa bir dakika jiklede çalışıp öyle devam edin. Herhangi bir buji vs sorunu olduğunu sanmıyorum.

Muhtemelen yakıt musluğunuz aşağıda yani yedek depo kapalı konumda. İbreye düz yol harici pek itimat etmeyin, yokuşa göre inip kalkıyor.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Abey mesele o değil. Benzin yarim depo iken yine oluyor. Meselenin aslı şu; kalkış yapıyorum 1 den ikiye atınca devrini alırken kesiciye girer gibi gazı kesiyor, 3e atinca az rahatlayip tekrar aynısını yapıyor. O kadar hızlı trafikte zor durumda kalıyorum. Yavaslayip saga çekerken stop ediyor. Jikle çekmeden katiyen çalışmıyor. Şu an motor 240 km. De. Ve bu sorun hergün en az iki kez oluyor. Benim tahminim ya karburator hava cekemiyor, ya da benzin cekemiyor. Son ihtimal ateşleme de sorun var. Dandik veya hasarlı buji takılması ihtimaldir. Sonuçta bir honda yada yamaha değil. Bu arada tavsiye edilen buji PRZ9HC imiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Değerli kardeşim;

Bugüne kadar sadece sorulara cevap verdim. Ama kimseye bu ürünü al demedim. Size açıkça söylüyorum.Ürünü Kocaeli Bajaj bayimizden alın. Üründen, servisten memnun olmaz iseniz ürünü 6 ay içinde iade edin. (Böyle bir yöntemimiz yok. :)Bir kereye mahsus bu ürün için ve bu arkadaşımız için yapıyorum)

Saygılarımla...


Ekrem bey nerelerdesiniz sözünüz geçerliyse hala BOXER almaya niyetliyim.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
merhabalar şu ön siperlikten gelen ses olayına arkadaşların tavsiyeleriyle bende bir el attım..baktım ön siperlikle far arasında çok boşluk var işyerinde sattıgım ürünlerden faydalanarak siperligin içine ince çift tarafli bant yapıştırdım sonra mobilyacılara sattıgımız kagverengi kapı fitilinin tırnagını kesip yapıştırdım..(aslında siyah rengide var ama pek gitmiyor o kadar sırıtmadı)güzel oldu tavsiye ederim..
3cNMKY.jpg

DzUqL3.jpg

kZ0Ksm.jpg

XYqeDR.jpg

IAz3ZO.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst