merhaba arkadaşlar
bugün manavgat festivaline gidip geldim
kısa da olsa yeni dostlar edinmek güzel bi duygu..
uzun yolda boxerın yakıt ölçümünü de tam olarak yapmış oldum..
bu ölçüm sadece uzun yol, tek kişi, küçük bir valiz ile gerçekleşti..
gaz kolu ise yol durumuna göre genel olarak sonuna kadar açık vaziyette ve değişken rüzgarlı bir havada tamamlandı..
benzini fulledim ve yola çıktım dönüşte yedeğe düştü 10 liralık(2litre) daha aldım..
geldiğimde depoyu fulledim tam tamına 11.53litre aldı..
11,53+2=13,53 yani bir depo benzin yaktım... (13,53*5=67,65lira)
menzil ise 401km...
bu da demek oluyorki (67,65/401=0,168 kuruş)
bir başka deyişle 100km de 3,36lt yakmış
bu depoyu da sadece şehir içinde kullanacağım birde böyle bakalım ne kadar yakacak...
merhaba arkadaşlar
uzun yoldaki yakıt sarfiyatını üstte belirtmiştim
ogünden bugüne de sadece şehir içi yakıt ölçümünü ancak bitirdim..
gelelim sonuca;
depo full vaziyette sadece şehir içi kullanımına başladım..
yaklaşık 200 km'sini artçılı olarak gerçekleştirdim.
hava koşulları malum ortada..
tabi yokuş aşağı yukarı nasıl yoldan geçtiysem o şekilde kullandım..
genel olarak hızım 30-70 km araları idi ama zaman zaman 80-90 km hızları gördüm..
sonuç..
yedeğe düşerken silkelenmeler başladı biraz idare edip shell den benzin aldım tam tamına 11lt (5.00tl/lt)
belki rastlantı ama 1569 km de doldurmuştum 2068.9 km de yedeğe indi. 100 metre daha olsa 500km..
55liraya 500km.. çok iyi bir değer(55/500=0,11krş)
0,11*100=11 tl - yani 11/5=2,2 lt (100 kmde 2,2lt yakmış bulunmakta)
daha da düşer mi bilmiyorum ama gayet yerinde bir tüketim..
kalın sağlıcakla
Bajajı kesin olarak satıyorum. Niyetim takas aslında; sym fiddle2 ile ama takasa yanaşmıyorlar pek. Bundan sonra da vitesliye tövbe; zevkli diyen alsın kullansın ben bir daha vitesliye elimi sürmem. Elalemin aklına uyduk kendi aklımızı kenara attık al işte sonuç. Olmuyor işte; olmayınca olmuyor. Motora bayılıyorum ama debriyaj ve vitesi düşünmek deli ediyor beni. Ben bunlarla uğraşmak değil rahat rahat sürmek istiyorum salına salına; trafikte dahi.
Sizce ne kadara satışa koymalı? 420km'de daha. Armode ar-501 çanta da taktım arkaya sisi barlı.
85-95 arası uzun yolda ortalama tutturuyor muBurdurlu kardeşim paylaşımın için teşekkürler. Tebrik ediyorum. Gerçekten 55 liraya 500 km harika bir değer.
Arkadaşlar bu şekilde bilinçli kullanılınca kilometre ilerledikçe yakıt da gittikçe azalıyor. Bu yüzden yeni alan diğer arkadaşlar bu yazdıklarımızı okuyup sabretsinler, zamanla tüketim bariz bir şekilde azalıyor. Yakmıyor, adeta kokluyor...
Emin olun 600 km de gidiyor, (yedek dahil) hem de hiç kasmadan 85-90 km/h ortalamasıyla. (Yedeğe düşünce 120 km daha yol yaptım) Bizzat denedim. Tek dikkat etmeniz gereken elinizin ayarı. Dizel araç gibi menzili var![]()
Burdurlu kardeşim paylaşımın için teşekkürler. Tebrik ediyorum. Gerçekten 55 liraya 500 km harika bir değer.
Arkadaşlar bu şekilde bilinçli kullanılınca kilometre ilerledikçe yakıt da gittikçe azalıyor. Bu yüzden yeni alan diğer arkadaşlar bu yazdıklarımızı okuyup sabretsinler, zamanla tüketim bariz bir şekilde azalıyor. Yakmıyor, adeta kokluyor...
Emin olun 600 km de gidiyor, (yedek dahil) hem de hiç kasmadan 85-90 km/h ortalamasıyla. (Yedeğe düşünce 120 km daha yol yaptım) Bizzat denedim. Tek dikkat etmeniz gereken elinizin ayarı. Dizel araç gibi menzili var![]()
Pek kac numara buji kullanacağız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Benim motorda direksiyon sallama olayı yok. Iki elimi bırakıp surebiliyorum. Fakat bugün 3 kez stop etti yine. Durup jikle çekip çalıştırıyor ve devam ediyorum. Fakat sinir bozucu. Karburator hava ayari yapmalıyım. Birde oyle deneyelim. Birde yakıt gostergesi çeyrekte iken neden yedek depoya geçiyor anlayamadım. kırmızı hattın az ustundeyken benzin bitti.
Değerli kardeşim;
Bugüne kadar sadece sorulara cevap verdim. Ama kimseye bu ürünü al demedim. Size açıkça söylüyorum.Ürünü Kocaeli Bajaj bayimizden alın. Üründen, servisten memnun olmaz iseniz ürünü 6 ay içinde iade edin. (Böyle bir yöntemimiz yok.Bir kereye mahsus bu ürün için ve bu arkadaşımız için yapıyorum)
Saygılarımla...