twona ellerine, herşeyden önce vizyonuna sağlık. birçok insanın garajı, parası ve imkanları vardır ama şöyle işler çıkartamıyorlar, ucubeler yapıp "emeğe saygı" kisvesinde tebrik bekliyorlar, uzun lafın kısası, cafe racer, tracker, scrambler gibi tarzların daha yeni yeni bilinmeye başlandığı ülkemizde şu motorla şu görüntüyü aldın helal olsun diyorum. Nacizane tavsiyem, depo ile aynı renk ufak bir ön çamurluk, tam yuvarlak ufak bir stop, yine ufak sinyaller. gidon konusunda cross gidonu takamıyorsan o araya takılan parçalar var, onlardan takıp kros gidon görüntüsü alabilirsin, üstünede bir ped geçirirsin. Bakalım son eklentilerle nasıl olacak
