Kilometreniz kaçta bilmiyorum. Sanırım hesaplamanızda ya da kullanımınızda bir yanlışlık var. Ben rodajda dahi o kadar yakmadım.
Şehir dışı ortalama 90 km/h şehir içi de 50 km/h hızım.
Şu an şehir içi+şehir dışı karışık 1.8 lt ile 2.3 lt arası yakıtı var. ( Yüke artçıya yokuşa göre değişkenlik gösteriyor)
Bu şartlarda 50 liralık benzinle 450 km gidiyorum. ortalamam 2.2 lt/100 km.
Bazan tamamen şehir içi sürekli rampalı kullanıyorum. O zaman 2.5 lt ye kadar çıktığı oluyor ama daha fazlası yok. Kısacası bir tam depo ile en az 450-500 km gidebilmeniz lazım.
Dişlilerle oynamanızı tavsiye etmiyorum. Özellikle yokuşlarda ve artçılıyken ciddi anlamda bir performans kaybı hatta çekiş zorluğu olduğunu gerek Güney Amerika gerek Hint forumlarında teyit ediyorlar.
Bunlar 4 ay 3000 km lik bir Boxer kullanıcısı olarak benim fikirlerim.
Şehir dışı ortalama 90 km/h şehir içi de 50 km/h hızım.
Şu an şehir içi+şehir dışı karışık 1.8 lt ile 2.3 lt arası yakıtı var. ( Yüke artçıya yokuşa göre değişkenlik gösteriyor)
Bu şartlarda 50 liralık benzinle 450 km gidiyorum. ortalamam 2.2 lt/100 km.
Bazan tamamen şehir içi sürekli rampalı kullanıyorum. O zaman 2.5 lt ye kadar çıktığı oluyor ama daha fazlası yok. Kısacası bir tam depo ile en az 450-500 km gidebilmeniz lazım.
Dişlilerle oynamanızı tavsiye etmiyorum. Özellikle yokuşlarda ve artçılıyken ciddi anlamda bir performans kaybı hatta çekiş zorluğu olduğunu gerek Güney Amerika gerek Hint forumlarında teyit ediyorlar.
Bunlar 4 ay 3000 km lik bir Boxer kullanıcısı olarak benim fikirlerim.
Son düzenleme: