Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın :)

Twona deponun rengi böyle de hoş olmuş ruhsat dert olmasa böyle bırakılır :)
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Az önce kayalar motordan çıktım. 2000 karta taksit 1000 de nakit olmak üzere siyah boxer'ı kaptım :) Nakliye konusuna da yardımcı olacaklar sağolsunlar (levent sanayiden küçükçekmeceye getirecez c.tesi günü). Oranın karmakarış trafiğinde güvenemedim kendime çünkü bayadır vitesli kullanmıyordum, iyi oldu.

Bugün sigorta falan halledeyim.

hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Amin, teşekkür ederim. Sigortam.net i aradım bakalım fiyatlar gelecek. Birde sigorta cinine yakınım ona da uğrarım. Randevu alabilirsek yarın ruhsat işlerini hallederiz. Şu yeni motor alınırken va konularına bakayım ama sanırım tek eksiğim ek1 belgesi
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Ben sigortayı Esem sigortadan yaptırmıştım burada bir arkadaş vermişti telefonunu
Ergo sigorta diğerlerine göre çok uygun fiyat veriyor.
Esem Sigorta telefonu 216 505 1 444
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100
Az önce kayalar motordan çıktım. 2000 karta taksit 1000 de nakit olmak üzere siyah boxer'ı kaptım :) Nakliye konusuna da yardımcı olacaklar sağolsunlar (levent sanayiden küçükçekmeceye getirecez c.tesi günü). Oranın karmakarış trafiğinde güvenemedim kendime çünkü bayadır vitesli kullanmıyordum, iyi oldu.

Bugün sigorta falan halledeyim.

Hayırlı olsun kazasız belasız insallah ..
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
49

kardeş bir şey sormak istiyorum, belki biraz konu dışı olabilir ama
motorunda kullandığın ön arka dişli durumu nedir?
ben windy 150 me önde bulunan 15 dişliyi söküp 17 taktım
şuan çok iyi özellikle yüksek devirlerde zırıldama bağırma yok
ama kalkışla öldü özellikle artçılı kalkışlar..
iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum :santa:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
kardeş bir şey sormak istiyorum, belki biraz konu dışı olabilir ama
motorunda kullandığın ön arka dişli durumu nedir?
ben windy 150 me önde bulunan 15 dişliyi söküp 17 taktım
şuan çok iyi özellikle yüksek devirlerde zırıldama bağırma yok
ama kalkışla öldü özellikle artçılı kalkışlar..
iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum :santa:

Ön dişli orjinal 14, arka dişliyi bir diş küçültüp 41 yaptım.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
zannedersem daha önce farklı ön dişliler denemiştin
neden orijinale döndün? sebep ne oldu merak ettim.

ön dişli orjinal fakat arka dişliyi 42 den 41 yaptım yani orjinal değil. şu aki kullanım tarzıma göre en uygun olanın 41 olduğuna karar verdim. ben 90 kilo, eşim 55 olduğu için 41 dişli tam istediğim aralık şu an...
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Bugün servise gittim. Yalpalama sorunum çözüldü.
Gidonu tutan furçun gevşeklik sıkılık ayarı bozulmuş. Usta anahtarla önce gevşetti somunu sonra aralığı ayarladı tekrar sıktı. 30 saniye sürmedi.

Motoru orta sehpaya aldıktan sonra öne geçip elinizle amortisörleri tutup kendinize doğru ileri geri yaparsanız boşluk var mı yok mu anlarsınız.

Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Merhaba,

Bugün servise gittim. Yalpalama sorunum çözüldü.
Gidonu tutan furçun gevşeklik sıkılık ayarı bozulmuş. Usta anahtarla önce gevşetti somunu sonra aralığı ayarladı tekrar sıktı. 30 saniye sürmedi.

Motoru orta sehpaya aldıktan sonra öne geçip elinizle amortisörleri tutup kendinize doğru ileri geri yaparsanız boşluk var mı yok mu anlarsınız.

Selamlar.

Sevindim. Bendekinin tamamen aynısı. Engebeli arazide cross gibi kullandığım için baya bir boşluk oluşmuş. Bir tur döndürdük.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

Merhaba,

Motosikletim 800 km de.
Bugün yaklaşık bir on dakika kadar 60/70/80 km hızda kullandım.
Zararı olur mu?

Selamlar.
Rodajınız zaten bitmiş sayılır yavaş yavaş alıştırmaya başlayabilirsiniz. Zararı olmaz bence.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Sevindim. Bendekinin tamamen aynısı. Engebeli arazide cross gibi kullandığım için baya bir boşluk oluşmuş. Bir tur döndürdük.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------


Rodajınız zaten bitmiş sayılır yavaş yavaş alıştırmaya başlayabilirsiniz. Zararı olmaz bence.

Merhaba,

Cevabınız için teşekkür ederim. Motosikletimi 30 km kadar toprak yolda kullandım. Asfalt yola göre çok daha zevkli. 70 km hıza kadar çıktım. Yol tutuşu şahane. Ön lastiğin enduro lastiği ile değişmesi gerekiyor yalnız, yapısı itibariyle asfalt lastiği olduğu için bazen toprak yolda gezinme yapabiliyor.

Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

Bu arada motosikletim 950 km oldu. Yakında 1000 olacak inşallah.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Merhaba,

Cevabınız için teşekkür ederim. Motosikletimi 30 km kadar toprak yolda kullandım. Asfalt yola göre çok daha zevkli. 70 km hıza kadar çıktım. Yol tutuşu şahane. Ön lastiğin enduro lastiği ile değişmesi gerekiyor yalnız, yapısı itibariyle asfalt lastiği olduğu için bazen toprak yolda gezinme yapabiliyor.

Selamlar.

Çok doğru tespit. Boxer'ın kullanımi bozuk, hatta berbat yollarda daha keyifli :)

Daha düşük yanaklı, tercihen 80 ya da 90 enduro lastiği olsaydı ne toprakta gezme kalırdı ne de asfaltta yalpalama. Lastik yanakları 100 ve bence bu çok yüksek bir değer. Bozuk yolda konforu artırıyor evet ama düz asfaltta, hız arttıkça esneme gezinme yapıyor.

Ben ağırlıklı olarak toprak, şose, lakalı çukurlu yollarda kullandığım için şimdilik memnunum. Zaten Boxer'ı da alış amacım da buydu.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
@Yurdukoru, paylaşımlarımı pek beğenmedin sanırım. Koltuk, jant, depo birdolu fotoğraf paylaştım ama ne bir yorum yapıyosun nede beğeniyosun. Sebep nedir?
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
@Yurdukoru, paylaşımlarımı pek beğenmedin sanırım. Koltuk, jant, depo birdolu fotoğraf paylaştım ama ne bir yorum yapıyosun nede beğeniyosun. Sebep nedir?

Twona çünkü beğenmedim. Ben motorun orjinalliğiyle çok fazla oynanmasına karşıyım. Şöyle ki taklit parça kullanmasınlar diye olsa gerek ki çoğu parçası diğer motorlarla uyumsuz. Örneğin jant ve lastik bile yok başka marka. Daha önce değiştirip uyumsuz olan tekrar orjinaline döndüğün gidon olayını da okudum. (Sanırım ondan sonra kendin söyledin orjinalliğine dokunmamak lazım diye)Keşke sadece lastik ve çamurlukları değiştirip depoyu ellemeseydin. Vuracağın boya ruhsatta sıkıntı çıkarabilir, ilerde solabilir. Korkarım eski haline getirmen de imkansız olacak. Inşallah içine siner.

Koltuk konusuna gelince açıkçası kahverengi ya da bej yapmanı bekliyordum. (Ben olsaydım farklı renk yapardım.) Bir de cafe racer koltuğu genelde böyle içi hafif çukur arkası da hafif destekli olmaz mı? Eminim çok rahattır ama dikiş yerleri hariç eski koltuğa çok benzemiş. Açıkçası o tarz bir koltuk yapmanı beklerdim.


Bitirdiğinde güzel olacaktır muhakkak ama şu anda bir şey belli olmuyor pek.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
Sayın twona ben çalışmanızı heyecanla bekliyorum. Hatta sabah uyanınca bile telden bakıyorum hemen varmı gelişme diye. Depoyu krom siyah yaparmısınız diye ayrı bir heyecanda var :) seleniz zaten güzeldi baya. geriye büyük değişiklik olarak sadece daha dişli lastik umuyorum galiba :)
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Twona çünkü beğenmedim. Ben motorun orjinalliğiyle çok fazla oynanmasına karşıyım. Şöyle ki taklit parça kullanmasınlar diye olsa gerek ki çoğu parçası diğer motorlarla uyumsuz. Örneğin jant ve lastik bile yok başka marka. Daha önce değiştirip uyumsuz olan tekrar orjinaline döndüğün gidon olayını da okudum. (Sanırım ondan sonra kendin söyledin orjinalliğine dokunmamak lazım diye)Keşke sadece lastik ve çamurlukları değiştirip depoyu ellemeseydin. Vuracağın boya ruhsatta sıkıntı çıkarabilir, ilerde solabilir. Korkarım eski haline getirmen de imkansız olacak. Inşallah içine siner.

Koltuk konusuna gelince açıkçası kahverengi ya da bej yapmanı bekliyordum. (Ben olsaydım farklı renk yapardım.) Bir de cafe racer koltuğu genelde böyle içi hafif çukur arkası da hafif destekli olmaz mı? Eminim çok rahattır ama dikiş yerleri hariç eski koltuğa çok benzemiş. Açıkçası o tarz bir koltuk yapmanı beklerdim.


Bitirdiğinde güzel olacaktır muhakkak ama şu anda bir şey belli olmuyor pek.

Yazınızı okuyunca aklıma geldi en çok km yapanlar siz ve twona heralde şimdilik (forumda bulunan). biz geriden geliyoruz ve sizler lastik değişimine bizden önce gireceksiniz bize değişiminiz örnek olacaktır. birincisi tabi kullanımada bağlı ama bizim lastikler kaç km gider ve değişimde ne yapacağız yine aynısınımı yoksa daha iyi bi emsal bulabilecekmiyiz. eğer bulabilirsem tubeless almak niyetim ama bakalım artık.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yazınızı okuyunca aklıma geldi en çok km yapanlar siz ve twona heralde şimdilik (forumda bulunan). biz geriden geliyoruz ve sizler lastik değişimine bizden önce gireceksiniz bize değişiminiz örnek olacaktır. birincisi tabi kullanımada bağlı ama bizim lastikler kaç km gider ve değişimde ne yapacağız yine aynısınımı yoksa daha iyi bi emsal bulabilecekmiyiz. eğer bulabilirsem tubeless almak niyetim ama bakalım artık.
Lastiklerden şimdilik çok memnunum henüz yağmur görmediği için ıslak performansı nasıldır bilemem. Zaten kışa kadar ömrünü tamamlar herhalde. Uydurabilirsem alçak yanak enduro lastiği takacağım. Wemoto dan getirtirim gerekirse. Perudaki cross lastikleri çamurlukları buraya bir gelse bir sürü orjinal opsiyon olur. Biz de uğraşmadan direkt orjinal alırız.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Twona çünkü beğenmedim. Ben motorun orjinalliğiyle çok fazla oynanmasına karşıyım. Şöyle ki taklit parça kullanmasınlar diye olsa gerek ki çoğu parçası diğer motorlarla uyumsuz. Örneğin jant ve lastik bile yok başka marka. Daha önce değiştirip uyumsuz olan tekrar orjinaline döndüğün gidon olayını da okudum. (Sanırım ondan sonra kendin söyledin orjinalliğine dokunmamak lazım diye)Keşke sadece lastik ve çamurlukları değiştirip depoyu ellemeseydin. Vuracağın boya ruhsatta sıkıntı çıkarabilir, ilerde solabilir. Korkarım eski haline getirmen de imkansız olacak. Inşallah içine siner.

Koltuk konusuna gelince açıkçası kahverengi ya da bej yapmanı bekliyordum. (Ben olsaydım farklı renk yapardım.) Bir de cafe racer koltuğu genelde böyle içi hafif çukur arkası da hafif destekli olmaz mı? Eminim çok rahattır ama dikiş yerleri hariç eski koltuğa çok benzemiş. Açıkçası o tarz bir koltuk yapmanı beklerdim.


Bitirdiğinde güzel olacaktır muhakkak ama şu anda bir şey belli olmuyor pek.



Peki teşekkürler...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
DSC0066345c73.jpg

motor arazide daha iyi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst