Merhaba,
Sevgili Yurdukoru Abi. Bilmem nedendir içimden geldi yazayım dedim. Olur da Boxer'ımla yollara düşersem yanına uğrayıp bir çayını içmek istiyorum. Bu da böyle bir anımdır.
Selamlar.
Sevgili kardeşim
Her zaman başımın üstünde yeriniz var. Mutlaka beklerim. Önceden haber verirsen birşeyler de organize ederiz. Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------
S.a arkadaslar uzun zamandir formu okuyorum sonunda bende boxer aldim sayenizde gerci hala islemleri bitiremedin plakayi cikaramadim bu emniyetten randevu almak ne zormus zor bela sali gunune randevu alabildim ins bayramdan once binebilirim motoruma burdaki yorumlarinizi ilgiyle okuyorum cok faydalandim daha once bir mobiletim vardi onu sattim boxseri aldim vitesli kullanmadim ins acemilik cekmem gerci biraz surdum aliscaz artik simdilik bu kadar selam ve duaile...
Aleyküm selam kardeşim.
Boxer kullanacağın en kolay motor olacak. Zira gidon tüy gibi, çok hafif.
Motor biraz yüksek ama kontrolü kolay.Alışınca bisiklet gibi.
Vites olayı aşağı doğru büyüyüp (zaten topu topu 4 tane) topukla küçülüyor. Yani diğerleri gibi ayakkabının burnunu içe geçirip yukarı çekmek zorunda kalmıyorsun, çok yumuşak, kemiksiz, dokunmayla geçiyor.
Inşallah sizi de tez aramızda görürüz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------
Peki sizce alınır mi burda ki yerden
Motoru aldığınız yer ile servisi farklı olabilir. İlla aldığınız yere gideceksiniz diye bir durum yok. Bazan iyi bir servis için biraz yol yapmak gerekebiliyor. Hem gezmiş olursunuz. Ben kim iyi servis verdi ondayım. Çok şükür ki bulunduğum şehirdeki mükemmel. Bu yönden şanslıyım.