Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
100
Arkadaşlar yarın ilk bakımımı gidiyorum 600km ye geldim .. iki yağ arasında kaldım ..

*Shell Advance AX7 (yüksek tork ve güç için önermiş shell)

*Castrol Power 1 4T 10W-40


Bu ikisi arasında kaldım "yarı sentetik" kullanmayı düşünüyorum .. Şuanda bu ürünler tam mı yarı sentetik mi ona bakıyorum sizler ne dersiniz ???
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
5
9qP

9qT

9qb

9qd

9q4

Hintlilerden böyle modeller bekliyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

http://imagesturk.net/images/2014/07/18/Hero-Splendor-Pro-Classic-Side6d199.th.jpg
http://imagesturk.net/images/2014/07/18/Hero-Splendor-Pro-Classic-Front6fc95.th.jpg
http://imagesturk.net/images/2014/07/18/2014-Hero-Splendor-Pro-Classic68e8f.th.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Arkadaşlar yarın ilk bakımımı gidiyorum 600km ye geldim .. iki yağ arasında kaldım ..

*Shell Advance AX7 (yüksek tork ve güç için önermiş shell)

*Castrol Power 1 4T 10W-40

Bu ikisi arasında kaldım "yarı sentetik" kullanmayı düşünüyorum .. Şuanda bu ürünler tam mı yarı sentetik mi ona bakıyorum sizler ne dersiniz ???

Sana tavsiyem CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 Tam Sentetik. Fiyat olarak 25-30 tl arası bulabilirsin ve bu fiyata alabileceğin en iyi yağ diyebilirim...

http://www.castrolmoto.com/tr/products/power1_racing.php
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Tam sentetik yağlar rodajda olan motosikletlere önerilmiyor. Sebebi de tam sentetik yağın motora yapışarak koruma kalkani oluşturması ve böylece motordaki çapakların da yapışması.

Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar yarın ilk bakımımı gidiyorum 600km ye geldim .. iki yağ arasında kaldım ..

*Shell Advance AX7 (yüksek tork ve güç için önermiş shell)

*Castrol Power 1 4T 10W-40


Bu ikisi arasında kaldım "yarı sentetik" kullanmayı düşünüyorum .. Şuanda bu ürünler tam mı yarı sentetik mi ona bakıyorum sizler ne dersiniz ???

Bildiğim kadarıyla Soma'dasınız. Yazları bayağı sıcak geçer yanılmıyorsam. 40° ye varan sıcaklıklarda 10w40 yağ genleşeceği için gündüz hararete sebep olabilir. Buralarda ustalar 20w40 ya da 20w50 tavsiye ediyor.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Sigorta firmalarına böyle serbestlik veren yöneticiler Allah bin türlü belasını vermesin; ıslah etsin sadece.

Yaş 24 ve ilk aracım diye 400'den aşağı sigorta bulamadım. Ulan motor 3000 zaten insafsızlar. Burada yazılan fiyatlara aldanıp aracın faturasını vs. her şeyi kendi adıma aldığım için paşa paşa ödemek zorundayım şimdi. Siz siz olun; benim yaşta veya daha genç arkadaş varsa babanızın adına falan kestirin faturayı. Deneme amaçlı babamın kimlik no ile denedik 107 lira çıktı ama geçti borun pazarı. Firmaya sordum ötv falan ödendiği için de faturayı değiştirme imkanı yok maalesef bilginize.

Özet: devlete giden her kuruşum haram zıkkım olsun.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
merhaba arkadaşlar.. dün antalya ya ilk bakım için gittim.. memnun kaldım mı ?
*müşteri karşılama alaka dersek evet
*işçilik olarak iyi ama sizin anlattıklarınıza veya yaptırdıklarınıza göre benimki eksik kaldı diyebilirim
yapılanları yazayım kararı siz verin..
1- vidalar kontrol edildi tekrar sıkıldı
2- zincir gergisi ayarlandı yağlandı. zincir sökülüp temizlenmedi
3- yağ değşti ki ilginç gelen PETRONAS marka bir yağ kullandılar 20-40. bajajın bu yağı önerdiğini söylediler.. istediğim yağı kullanmadım çünkü bir sıkıntı çıkarsa garanti de şunu kullandın sen deyip suçu bana yüklerler diye
4- yağ filtresini ben söktüm ki sizlerde değişmişti sanırım ama yağ filtresi değişimi olmadı
5- karburatör ayarı fren ayarları kontrol edildi
6- yıkandı
bu işlemler karşısında 75 lira ücret talep ettiler.. sizlerde genel olarak 70 lira idi sanırm ve yapılanlar daha fazla kendimi kazık yemiş hissettim.
5000 km bakımı artık ellerimden öper.. bundan sonra kendi bakımımı kendim yapacağım
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
merhaba arkadaşlar.. dün antalya ya ilk bakım için gittim.. memnun kaldım mı ?
*müşteri karşılama alaka dersek evet
*işçilik olarak iyi ama sizin anlattıklarınıza veya yaptırdıklarınıza göre benimki eksik kaldı diyebilirim
yapılanları yazayım kararı siz verin..
1- vidalar kontrol edildi tekrar sıkıldı
2- zincir gergisi ayarlandı yağlandı. zincir sökülüp temizlenmedi
3- yağ değşti ki ilginç gelen PETRONAS marka bir yağ kullandılar 20-40. bajajın bu yağı önerdiğini söylediler.. istediğim yağı kullanmadım çünkü bir sıkıntı çıkarsa garanti de şunu kullandın sen deyip suçu bana yüklerler diye
4- yağ filtresini ben söktüm ki sizlerde değişmişti sanırım ama yağ filtresi değişimi olmadı
5- karburatör ayarı fren ayarları kontrol edildi
6- yıkandı
bu işlemler karşısında 75 lira ücret talep ettiler.. sizlerde genel olarak 70 lira idi sanırm ve yapılanlar daha fazla kendimi kazık yemiş hissettim.
5000 km bakımı artık ellerimden öper.. bundan sonra kendi bakımımı kendim yapacağım

Olması gerekenden bir hayli farklı ve eksik olmuş bakımınız galiba.

Bende yağ filtresi değiştirilmişti. (Bu konu önemli zira bakım kılavuzunda dahi değiştirin diyor)
Ayrıca mıknatıslı olan yağ süzgeci de hava filtresi de iyice temizlenmişti.
Zincir baklasından sökülüp benzinle yıkanıp yağda bekletilip takılmıştı.
Dişliler de benzinli fırçayla aynı işleme tabi tutuldu.
Buna rağmen bakım 60 liraydı.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
gerçekten yüksek rakam.. benim 47 lira çıktı sigortam.. yaşım 29,5 bu arada:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------

oho hava filtresine bakılmadı bile ..
neyse artık garantiden yararlanma adına gitmiştim ama artık internetten parçaları söyler kendim yaparım.
2, sıfır motorum ilkinde hepsini kendim yaptım 12500 km kullandım hiçbir sıkıntı çıkarmamıştı çinli
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar lastik havasını kontrol edin. Bende öne de arkaya da 32 basmışlardı. Kullanma kılavuzunu okudum ön lastik havası 2 kişi de binilse 25 psi yi geçmemeli yazıyor. Fazladan 7 psi bastığımız için sarsıyor ve geziyordu.. Artçı ile binilecekse Ön 25 arka 32 olmalı doğrusu.
 
Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
28
S.a arkadaslar uzun zamandir formu okuyorum sonunda bende boxer aldim sayenizde gerci hala islemleri bitiremedin plakayi cikaramadim bu emniyetten randevu almak ne zormus zor bela sali gunune randevu alabildim ins bayramdan once binebilirim motoruma burdaki yorumlarinizi ilgiyle okuyorum cok faydalandim daha once bir mobiletim vardi onu sattim boxseri aldim vitesli kullanmadim ins acemilik cekmem gerci biraz surdum aliscaz artik simdilik bu kadar selam ve duaile...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Sevgili Yurdukoru Abi. Bilmem nedendir içimden geldi yazayım dedim. Olur da Boxer'ımla yollara düşersem yanına uğrayıp bir çayını içmek istiyorum. Bu da böyle bir anımdır. :)

Selamlar.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
Burası KOCAELİ Kartepe demek burdan alan varmıs sevindim servis nasıl memnun musun

türkiyede kim servislerden memnun ki ben olayım, adamlar alıyolar 35 tane markanın servisini, tek kişi çin malı hurdalarla uğraşmaktan kafayı sıyırıyo... servis olarak hondadan başkası yalan.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Merhaba,

Sevgili Yurdukoru Abi. Bilmem nedendir içimden geldi yazayım dedim. Olur da Boxer'ımla yollara düşersem yanına uğrayıp bir çayını içmek istiyorum. Bu da böyle bir anımdır. :)

Selamlar.

Sevgili kardeşim
Her zaman başımın üstünde yeriniz var. Mutlaka beklerim. Önceden haber verirsen birşeyler de organize ederiz. Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------

S.a arkadaslar uzun zamandir formu okuyorum sonunda bende boxer aldim sayenizde gerci hala islemleri bitiremedin plakayi cikaramadim bu emniyetten randevu almak ne zormus zor bela sali gunune randevu alabildim ins bayramdan once binebilirim motoruma burdaki yorumlarinizi ilgiyle okuyorum cok faydalandim daha once bir mobiletim vardi onu sattim boxseri aldim vitesli kullanmadim ins acemilik cekmem gerci biraz surdum aliscaz artik simdilik bu kadar selam ve duaile...

Aleyküm selam kardeşim.
Boxer kullanacağın en kolay motor olacak. Zira gidon tüy gibi, çok hafif.

Motor biraz yüksek ama kontrolü kolay.Alışınca bisiklet gibi.

Vites olayı aşağı doğru büyüyüp (zaten topu topu 4 tane) topukla küçülüyor. Yani diğerleri gibi ayakkabının burnunu içe geçirip yukarı çekmek zorunda kalmıyorsun, çok yumuşak, kemiksiz, dokunmayla geçiyor.

Inşallah sizi de tez aramızda görürüz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

Peki sizce alınır mi burda ki yerden

Motoru aldığınız yer ile servisi farklı olabilir. İlla aldığınız yere gideceksiniz diye bir durum yok. Bazan iyi bir servis için biraz yol yapmak gerekebiliyor. Hem gezmiş olursunuz. Ben kim iyi servis verdi ondayım. Çok şükür ki bulunduğum şehirdeki mükemmel. Bu yönden şanslıyım.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
İstanbulda hangi servisleri şiddet ve hiddetle tavsiye edersiniz? Gerçi daha kullanmaya başlayamadım hatta ilk bakıma gitmem bile baya vakit alır ama olsun şimdiden öğrenmek iyidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst