Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
Arkadaşlar yakıt olayı sizde nasıl , ben şu anda 240 km yol yaptım. 8 litre benzin bitti sayılır. yani 1 litre ile 30 km yol yapmış bulundum. RODAJ dan dolayımı az, yoksa abartılı rakamlar mı sunuldu.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
20
arkadaşlar, bizim boxer ların deposunu daha doğrusu deponun ön tarafını biraz yukarı kaldırma şansımız olabilirmi acaba? yada deponun ön tarafını biraz yukarıya kaldırmak için ne yapabilirz? depo ve koltuk çok düz bir çizgide devam ettiği için motor estetik görünmüyor. örnek vermek gerekirse suzuki gn 250 lerdeki gibi deponun ön kısmının biraz yukarı bakması motoru daha estetik gösterir diye düşünüyorum...


http://i01.i.aliimg.com/img/pb/531/762/548/548762531_428.JPG


twona hocam mesajınızı okuduktan sonra aklıma bir kaç şey geldi fakat; aklıma gelen şeyleri uygulamak teknik olarak,fiziksel olarak ve maliyet olarak ne adar mümkün ?

Ben yine de sizlerle paylaşayım;

Depoyu yükseltmek için ne yapılabilir ?

1)Koltuğu alçaltmak mevcut boxer deposunu yüksek gösterebilir belki.(Maliyet ?)
2)Bajaj'ın Avenger modelinin benzin deposu boxer modeli ile uyumlu ise yurtdışından tedarik edilebilir.(Maliyet? ve Teknik?)
3)Yine Bajaj Avenger benzin deposu üzerinde bulunan parçaya benzer bir parça temin edilebilir ve boxer'ın mevcut deposuna monte edilirse depoyu olduğundan yüksek gösterebilir belki.(Maliyet? ve Teknik ?)http://www.bajajauto.com/avenger_virtual_gallery.asp#topLook


Şimdilik aklıma gelen bunlar hocam; farklı bir şey olursa yine buradan paylaşırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Arkadaşlar yakıt olayı sizde nasıl , ben şu anda 240 km yol yaptım. 8 litre benzin bitti sayılır. yani 1 litre ile 30 km yol yapmış bulundum. RODAJ dan dolayımı az, yoksa abartılı rakamlar mı sunuldu.

Merhaba,

5litre benzin ile 235 km yol katettim,
rodajda olduğum için 50 km hızı geçmedim.
100 km de ortalama 2.10 litre tüketmiş.
Rodajda olduğum için çok gelmedi fakat,
normal şartlarda yüksek bir tüketim bence.
Sizin yol durumu ve ortalama hızınız nedir?

Selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,

5litre benzin ile 235 km yol katettim,
rodajda olduğum için 50 km hızı geçmedim.
100 km de ortalama 2.10 litre tüketmiş.
Rodajda olduğum için çok gelmedi fakat,
normal şartlarda yüksek bir tüketim bence.
Sizin yol durumu ve ortalama hızınız nedir?

Selamlar.

motoru aldığımda 20 tl lik benzin aldım karışık kullanımda 222 km de bitti. aldığımda ne kadar vardı bilmiyorum. 1 lt ancadır heralde.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
32
5 litre 235 ise bana göre iyi rakam yine . Bende 55 60 65 arasında gittim sürekli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------

motoru aldığımda 20 tl lik benzin aldım karışık kullanımda 222 km de bitti. aldığımda ne kadar vardı bilmiyorum. 1 lt ancadır heralde.


BENİM MOTORDA MI VAR SORUN ANLAMADIM .
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Rodaj esnasında biraz fazla devirli kullandığınızı düşünüyorum. (hesaplamalarınızda yanlışlık yoksa)

Şöyle ki aşırı dik yokuşlu bir şehirde genelde artçılı ve yüklü kullanıyorum.

50 liralık benzin ile ortalama 450 km yol gidiyorum. ( % 100 şehiriçi ve yüklü)

Öte yandan sözde japon scooterların bile 3,5- 4 litre yaktığı bir dönemde 2,3 litre tek silindirli ve torklu bir makine için bence çok ekonomik bir değer.

Rodajdan sonra yakıt değerleri % 10-15 azalıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------

Arkadaşlar yakıt olayı sizde nasıl , ben şu anda 240 km yol yaptım. 8 litre benzin bitti sayılır. yani 1 litre ile 30 km yol yapmış bulundum. RODAJ dan dolayımı az, yoksa abartılı rakamlar mı sunuldu.

Burada bir anormallik var. İçindeki yedekle birlikte en az 450 km gitmesi gerekirdi. Ben 8 litre ile 400 km rahat gidiyorum. Üstelik şehiriçi. Depoda ya da muslukta kaçak mı var elinizle bir kontrol edin.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
aldıgımda yedek depo açıktı ve direk benzinciye girdim 50 tl doldurdum ve yine yedek depoya düştüm hatta 12 km kadar kullanıp 350 km de yeni benzin aldım ..0.140 gibi yakmış bende söylenenlere göre yüksek buldum ama düşer diye bekliyorum ...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
aldıgımda yedek depo açıktı ve direk benzinciye girdim 50 tl doldurdum ve yine yedek depoya düştüm hatta 12 km kadar kullanıp 350 km de yeni benzin aldım ..0.140 gibi yakmış bende söylenenlere göre yüksek buldum ama düşer diye bekliyorum ...

Merhaba,

Hesaplamanız bana mantıklı gelmedi.
Yedek depoya düştükten sonra kaç liralık yakıt aldınız?

Selamlar.
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
99
geniş tel jant için 150lik crosslara bakablirsiniz kanuni,kuba vs.
bunların arka 17-4.25.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar .Öncelikle herkese hayırlı sağlıklı ve bereketli ramazanlar diliyorum. Sırf bajaj boxerı daha iyi tanıyabilmek için bi kaç ay önce foruma katıldım . Ekrem Ata bey ve boxer sahibi olan arkadaşlarında motosiklet hakkındaki görüşlerini son derece samimi buldum ve artık foruma girmeden yattığım bi gün yok :) Yorumlarınız ve gezilerinizi keyifle takip ettim . Saolsun EKREM bey özel olarak mesajlarıma içtenlikle karşılık verdi . Daha önce cg125 cbf 150 ve cbr 125 kullanmış biri olarak boxer almaya karar verdim . :) Reklam yapmak gibi olmasın ama avrupa motor sultangazi bayisinde MEHMET bey ve HASAN ustanın yardımları sayesinde önümüzdeki hafta boxerıma kavuşcam :) Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler .
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar bugün motorumuzla ilgili ilginç bir şey farkettim.

ExhaustTEC denilen bu cihaz ile hızınız ne olursa olsun (90 km de 4.viteste bile olsa) âniden gazı kesip açtığınızda sanki turbo veya nitro varmış gibi ileri hamle yapıyor. Denemesi bedava, hızınız ne olursa olsun şaşırtıcı bir hamle ile ileri fırlıyor. Bu yaşta apaçivâri hareketler yaptım biraz ama bu ivmelenme hoşuma gitmedi de değil. Zira sollamalarda ara gaz vererek geçmek gerçekten hoş oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

Ayrıca Boxerda şimdiye kadar degişik kiloda pek çok artçı ile seyahat ettim. Hepsinin de ortak olarak ilk söyledikleri amortisörlerin çok rahat olduğu. (SNS amortisörler özellikle artçı ve yük olduğunda resmen Cadillac gibi şov yapıyor, yumuşakça yaylanıyor)Sanırım bu exhaustTEC denilen cihazdan olsa gerek yokuş ta olsa artçı da olsa en ufak bir bayılma olmuyor. Şimdilik tek sıkıntım yan çanta arayışı.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
ÇOK GÜZEL RESİMLER ELİNE SAĞLIK.
BU ARADA HİÇ LASTİĞİ PATLAYAN VAR MI.? MOTORUN LASTİKLERİNİ DEĞİŞTİRELİM'Mİ FİKİR VEREBİLECEK VAR MI..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
bugünkü gezimi "Etkinlik Gezi Fotoğrafları" topiğimde paylaştım fakat burada da paylaşmaya karar verdim. boxer topiğini merak eden arkadaşlarda görmüş olur hem bu sayede...

Pazar gezisi için planlar yapıyordum. Oruç tuttuğum için acaba sıcakta dayanabilirmiyim diye düşündüm ve bir anda gözümü karartıp eşimide alıp Boludan Yedigöllere gitmeye karar verdik. Aslında Yedigöller çok uzak olmasada zorlu patika yollar yüzünden 45 km lik yolu neredeyse 2 saate alabiliyorsunuz. 2 saatte dönüş tam 4 saatlik bir yol Yedigölller. Yollar o kadar virajlı, inişli ve çıkışlıki anlatamam. Yukarılara tırmandıkça yaz mevsimi bitip sanki kışa girmişiz gibi soğuyor hava bir anda. Tabi tırmandıkçada manzara mükemmelleşiyor. Yedigöllere motosiklet giriş ücretleri 5, araba ücretleri 10 tl. içeriye girdiğiniz an irili ufaklı 7 tane göl sizleri bekliyor. Mangal yapanlar, çadır kuranlar, balık tutatnlar herkes çok mutlu ve keyifli. Herşeye rağmen eğer motorunuza güvenmiyorsanız kesinlikle gitmenizi tavsiye etmem çünkü hem yol şartları çok ağır ve yorucu hemde telefon çekmiyor. Maazallah lastik patlasa haber vereceğiniz kimse yok. Yolunuz Bolu tarafına düşerse Yedigöllere mutlaka uğrayın pişman olmazsınız...

IMG_0924.jpg


IMG_0925.jpg


IMG_0927.jpg


IMG_098761841.jpg


IMG_0930.jpg


IMG_0932.jpg


IMG_0934.jpg


IMG_098495172.jpg


IMG_0935.jpg


IMG_0936.jpg


IMG_0938.jpg


IMG_0943.jpg


IMG_0944.jpg


IMG_0947.jpg


IMG_0949.jpg


IMG_0951.jpg


IMG_0953.jpg


IMG_0956.jpg


IMG_0957.jpg


IMG_0979.jpg


IMG_0959.jpg


IMG_0961.jpg


IMG_0962.jpg


IMG_0963.jpg


IMG_0967.jpg


IMG_0971.jpg


IMG_0973.jpg


IMG_0975.jpg




IMG_0980.jpg


IMG_0981.jpg




veeee, boksör 3 bin km yi devirdi :)

IMG_0928.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Merhaba,

Hesaplamanız bana mantıklı gelmedi.
Yedek depoya düştükten sonra kaç liralık yakıt aldınız?

Selamlar.
yedek depoya düştüm ve 350 km de yine 50 tl benzin aldım bu 2.benzin alışım oldu şuan 440 da bitince yine bakıcam..hesapta bi yanlışlık göremiyorum 50 tl yi 350 ye böldügünde çıkan bu 0.143
hayırlı ramazanlar... selamlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------

twona gerçekten çok güzel resimler ve geziler sana imreniyorum tahmin ediyorumki herkeste beyeniyor..paylaşımların için çok teşekkürler..selamlar..
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Aklımı fena halde çelmeye çalışan bir motor :mrgreen:

Düşünüyorum benim cb yi satsam 3500 den gider bunu alsak 3000 tl plaka ruhsatı 300 tutsa 200 tl cepte 2 aylık yakıt masrafı :) bedavaya gelmiş olur + sıfır km motor sahibi olmuş olurum.

Tabii bunlar şimdilik sadece düşüncelerim zaman içinde kullanıcı yorumlarına + motoru test ettikten sonraki izlenimlerime dayanarak bi çılgınlık yapıp boxer sahibi olabilirim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst