- Katılım
- 28 Tem 2012
- Mesajlar
- 61
Simsiyah, tel jant, seleyide degistirince varya tadindan yenmez...
arkadaşlar, bizim boxer ların deposunu daha doğrusu deponun ön tarafını biraz yukarı kaldırma şansımız olabilirmi acaba? yada deponun ön tarafını biraz yukarıya kaldırmak için ne yapabilirz? depo ve koltuk çok düz bir çizgide devam ettiği için motor estetik görünmüyor. örnek vermek gerekirse suzuki gn 250 lerdeki gibi deponun ön kısmının biraz yukarı bakması motoru daha estetik gösterir diye düşünüyorum...
http://i01.i.aliimg.com/img/pb/531/762/548/548762531_428.JPG
Arkadaşlar yakıt olayı sizde nasıl , ben şu anda 240 km yol yaptım. 8 litre benzin bitti sayılır. yani 1 litre ile 30 km yol yapmış bulundum. RODAJ dan dolayımı az, yoksa abartılı rakamlar mı sunuldu.
Merhaba,
5litre benzin ile 235 km yol katettim,
rodajda olduğum için 50 km hızı geçmedim.
100 km de ortalama 2.10 litre tüketmiş.
Rodajda olduğum için çok gelmedi fakat,
normal şartlarda yüksek bir tüketim bence.
Sizin yol durumu ve ortalama hızınız nedir?
Selamlar.
motoru aldığımda 20 tl lik benzin aldım karışık kullanımda 222 km de bitti. aldığımda ne kadar vardı bilmiyorum. 1 lt ancadır heralde.
Arkadaşlar yakıt olayı sizde nasıl , ben şu anda 240 km yol yaptım. 8 litre benzin bitti sayılır. yani 1 litre ile 30 km yol yapmış bulundum. RODAJ dan dolayımı az, yoksa abartılı rakamlar mı sunuldu.
aldıgımda yedek depo açıktı ve direk benzinciye girdim 50 tl doldurdum ve yine yedek depoya düştüm hatta 12 km kadar kullanıp 350 km de yeni benzin aldım ..0.140 gibi yakmış bende söylenenlere göre yüksek buldum ama düşer diye bekliyorum ...
geniş tel jant için 150lik crosslara bakablirsiniz kanuni,kuba vs.
bunların arka 17-4.25.





yedek depoya düştüm ve 350 km de yine 50 tl benzin aldım bu 2.benzin alışım oldu şuan 440 da bitince yine bakıcam..hesapta bi yanlışlık göremiyorum 50 tl yi 350 ye böldügünde çıkan bu 0.143Merhaba,
Hesaplamanız bana mantıklı gelmedi.
Yedek depoya düştükten sonra kaç liralık yakıt aldınız?
Selamlar.
Merhaba,
Face grubumuza üye olabilirsiniz.
Bajaj Boxer 150 Türkiye diye aratmanız yeterli.
Selamlar.