Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
selam arkadaşlar
motor alanlar için hayırlı olsun diyorum
bir boxer de ben aldım yarın montaj kayıt işlerini yapacağız..
burada van'da bayii yeni geldi, ilk bokser alan olduk..
pulsarı hiç beklemeden alanlar vardı,
alanlar baya araştıran bilinçli kişiler.. baktım, tabir yerinde ise motor hastası adeta..
motora alıştıktan sonra dağ bayır tepe çıkış denemesini yapacağım..
bu motorla güzel çıkışlar yapacağıma inanıyorum.. içimden gelen de bunlar...
hacim olarak da büyük sayılır..
vandaki bayii yetkilerine de teşekkürler...
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Bajaj çok çok eski ve kaliteli bir marka. 90 li yıllardan beri var. Ben daha 2 ay önce 2200 tlye 92 model bajaj_chetak sattım. Discover aldım. Çok memnun kaldım. İlk başlarda biraz yığılma ve tekleme vardı. Şuan git gide azaldı. Yarın 500 km bakımına gideceğiz. Dün gece biraz bastım hiç zorlanmadan 112 kmh çıktı. Boxer olsun pulsar olsun parasini hak eden motosikletler.. herkese kazasiz günler dilerim. Eskişehir den tanışmak isteyen varsa bana ulaşabilir. .
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
İstanbul un en iyi bayisi hangisi almışken ordan almak isterim:.. Yoksa bütün bayiler aynı ilgi ve alakayı gösteriyorlarmı?????

Bana yakın kadıköy ve Ümraniye var ama genelde bağcılar tavsiye ediliyor. Bayilerin bize extra bir yararı varmı ilgi alaka ve serviste gösterilen titizlik .
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
boxer kullanıcıları gitgide artıyor bu çok sevindirici. kullanıcı sayısı arttıkça paylaşımlarda artacaktır. kullanan arkadaşlar yorum, video ve fotoğraf paylaşırsa bu motoru satın almak isteyen arkadaşlar içinde rehber olur...
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
ruhsat işlemleri için üsküdar emliyeti randevusuz işlem yapmadı randevuda 3 gün doluydu sonra alabilecekmiydim mechuldu işlemleri kendim yapmak istediğim için böyle oldu baktım olmuyor muameleciye verdim 100 lira bayılıcaz artık sonra bugün imza atmaya gittim bana randevusuz olmaz diyen memur masabaşında bomboş duruyodu nasıl doluysa sonra kimliğe baktı bana baktı bence tanıdıda sonra çıktım geldim bakalım gerisi nasıl olacak
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
67
Aldığın araçta ve yakıtta vergini veriyosun ıvır zıvırını veriyorsun; ona rağmen maaşınıda vatandaştan alan bir yaratık afra tafra yapıyorsa bunun adı göz göre göre kul hakkıdır. Bütün kolaylığın sağlanması lazım.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
aynen öyle..işlemleri kendim halledeceğimi düşünmüştüm ama yanıldım düzenini kurmuşlar ..kamisyonunu alıyorlar işlerini yürütüyorlar..ben hakkımı helal etmiyorum o memura..aslında ugraşmam gerekir ama vaktimde yok neyse hayırlısı..
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
Arkadaşlar Merhaba,

Sigortayı yaptırmak için sigortacıya gittim.
Bana verdiği rakamların en düşüğü 200 lira.
Bir de Bajaj marka olarak çıkmıyor,
boyle bir sorun yaşayan oldu mu?

Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Arkadaşlar Merhaba,

Sigortayı yaptırmak için sigortacıya gittim.
Bana verdiği rakamların en düşüğü 200 lira.
Bir de Bajaj marka olarak çıkmıyor,
boyle bir sorun yaşayan oldu mu?

Selamlar.

Takipçi adıma sigortayı da yaptırmış 40 lira tutuyor sigortası burada. Direkt yazıyor bajaj boxer diye.
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
bu arada bilgisi olana sorayım enson vergisiz cup motor kullandıgımdan vergi ödemiyordum bizim şu boxer lerın vergisi ne kadar...saygılar..
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
22
Vergi 6 ay için 51 TL. Haziranda aldıysan motoru hem ilk 6 ay için hem de temmuz sonrası için veriliyor vergi.
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
Merhaba,

Cevabınız için teşekkürler, sanırım yaş baya etkiliyor.
Benim yaşım 25, o yüzden yüksek çıkıyor dediler.

Selamlar.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
bugün bolunun seben ilçesine toplamda 130 km lik bir gezi yaptım. eğer motosiklet sürmenin keyfine gerçekten varmak istiyorsanız boludan sebene mutlaka gitmelisiniz. yollar inişli çıkışlı, bazı yerlerde çok dar ve sürekli virajlı. heryer yemyeşil, ırmaklar, göller doğayla içiçe cennet gibi bir yer. o kadar keyif alıyorki insan anlatamam. sebende kaya evleri yada mağralar denen yere gittim gezdim. ulaşana kadar baya zorlandım zira off-road araçlarının zor gideceği bir araziyi tırmandım motorumla. bu geziden sonra motorumu bugün biraz daha sevdim :rendeer:

20140617_132514e52f6.jpg


20140617_133339.jpg


20140617_134220.jpg


20140617_135318_HDR.jpg


20140617_135811_HDR.jpg


20140617_140325_HDR.jpg


20140617_140810_HDR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

20140617_142227_HDR.jpg


20140617_142622_HDR.jpg


20140617_142853_HDR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

20140617_142950_HDR.jpg


20140617_141254_Pano.jpg


20140617_143223_HDR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

20140617_143810_HDR.jpg


20140617_144021_HDR.jpg


20140617_144350_HDR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------

20140617_144842_HDR.jpg


20140617_145115_HDR.jpg


20140617_145546_HDR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------

20140617_145718_HDR.jpg


20140617_145732_HDR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

20140617_145839_HDR.jpg


20140617_150154_HDR.jpg


20140617_150212_HDR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

20140617_150433_HDR.jpg


20140617_150513_HDR.jpg


20140617_150604_HDR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------

20140617_150741_HDR.jpg


20140617_151059_HDR.jpg
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
süper bir gezi olmuş çok beğendim doğa ile içiçe bence gerçek motorcu sadece asfalt motorcusu olmamalı sahi aklıma gelmişken senin benzin musluğundan gelen yağ neymiş çöze bildinmi.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
süper bir gezi olmuş çok beğendim doğa ile içiçe bence gerçek motorcu sadece asfalt motorcusu olmamalı sahi aklıma gelmişken senin benzin musluğundan gelen yağ neymiş çöze bildinmi.

hocam benzin musluğunda eskisi bir akıntı kalmadı fakat hala hafif bir terleme mevcut. servise gitmedim hala ama önemli birşey olduğunu sanmıyorum. servise gittiğimde gösterip bilgi vereceğim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst