- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 423
Taksit peşin fiyatına mı 
Taksit peşin fiyatına mı![]()
evt peşin.
Arkadaşlar Merhaba,
Sigortayı yaptırmak için sigortacıya gittim.
Bana verdiği rakamların en düşüğü 200 lira.
Bir de Bajaj marka olarak çıkmıyor,
boyle bir sorun yaşayan oldu mu?
Selamlar.
Vergi 6 ay için 51 TL. Haziranda aldıysan motoru hem ilk 6 ay için hem de temmuz sonrası için veriliyor vergi.
süper bir gezi olmuş çok beğendim doğa ile içiçe bence gerçek motorcu sadece asfalt motorcusu olmamalı sahi aklıma gelmişken senin benzin musluğundan gelen yağ neymiş çöze bildinmi.