Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
1 lt benzin ile 0.121 kuruş yaktiginda 41.8 km , 0.149 kuruş yaktiginda ise 33km yol katediyor. 115 km hıza cikiyor ama yokuş asagi.. Benzin lt fiyatı 5.06 olarak hesapladım..
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
38
arkadaşlar bir sorum olacak boxer aldıgımda garanti kagıdımı alamadım belki 2 ay oldu bayiye soruyorum çıkacak diyor çıkmıyor ilk bakımıda başka servise gitmiştim 5 dakkalık iş çıkartır diyordu bide alınca gitip kaşeletcem bakımı..şimdi sorum siz böyle sıkıntı yaşadınızmı benim gibi bekleyen varmı garanti kagıdını yoksa bir benmiyim..

ben garanti belgesini alamadım,, o sisteme adımı yazmışlardı, sonra lırsın demişlrdi ama unuttum uğramadım..
garantiye dail olduk mu olmadık mı bilemiyorum, soracağım sonra..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

1 lt benzin ile 0.121 kuruş yaktiginda 41.8 km , 0.149 kuruş yaktiginda ise 33km yol katediyor. 115 km hıza cikiyor ama yokuş asagi.. Benzin lt fiyatı 5.06 olarak hesapladım..

bu da demektir ki 80 -90 hızla 1 lt 41 km yol demek.. bu biraz iyi sayılır..
100 hızla bir litre ile 33 km.. 100 km de 3 lt demek.. biraz fazla..
bu motorla 80 ve 90 nı geçmemek gerekir demek ki..
selamlar..
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Motora hakikaten alıştım. Bugün yoğun trafikte git gel yaptım ufak tefek işlerimi halletmek için (yaklaşık 50km). Dur kalk dur kalk; çoğu yerde girip sıyrılacak aralık da yoktu. Bazen dar aralıklar denk geldi ama motor iri olunca cesaret edemedim. Vitesler öyle yumuşak geçmeye başladı ki; 4. vitese gelene kadar sanki scooter kullanırmışçasına hız bir damla azalmadan, hiç değişmeden tık tık tık. Ve belirtmem lazım; vitesleri aşağı doğru büyütmek aslında hızlanma için mükemmel bir şey. Sırf o düzen sebebiyle çok seri bir şekilde hızlanabiliyorsunuz.

AMA bugün anladım ki vitesli bana göre değil. O kadar sürdüm; yolda olmaya değil bir an önce varıp işimi halletmeye ve eve dönmeye odaklandım. Halbuki işyerindeki skuterde öyle değildi. Hiç yemek yemeden çalıştığımı dahi hatırlarım. Özetle vites işi bana göre değil. Hele ki bu vitesler bundaki gibi aşağı doğru değilde standart olsaydı motora bir daha elimi sürmezdim herhalde. Resmen nefret ettim motosiklet sürmekten. Skuterde müthiş zevk alırken bunda nefret ettim. Hatta az daha nefret etsem bugün işlerimi halletmeye otobüs-minibüs-tramvay ile gidecektim o derece.

Acemi olmak da var tabi ama o debriyaj vites ilişkisi başkalarının en sevdiği olay iken benim nefret etmeme sebep oldu. Aslında baştan beri böyle düşünüyordum ama kendi motorum olunca iş değişir dedim; maalesef değişmedi.

Denk gelirse sym fiddle veya kymco people S200 ile takasa girmek istiyorum. Bundan sonra da vitesli bana uzak Allah'a yakın olsun.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
Motora hakikaten alıştım. Bugün yoğun trafikte git gel yaptım ufak tefek işlerimi halletmek için (yaklaşık 50km). Dur kalk dur kalk; çoğu yerde girip sıyrılacak aralık da yoktu. Bazen dar aralıklar denk geldi ama motor iri olunca cesaret edemedim. Vitesler öyle yumuşak geçmeye başladı ki; 4. vitese gelene kadar sanki scooter kullanırmışçasına hız bir damla azalmadan, hiç değişmeden tık tık tık. Ve belirtmem lazım; vitesleri aşağı doğru büyütmek aslında hızlanma için mükemmel bir şey. Sırf o düzen sebebiyle çok seri bir şekilde hızlanabiliyorsunuz.

AMA bugün anladım ki vitesli bana göre değil. O kadar sürdüm; yolda olmaya değil bir an önce varıp işimi halletmeye ve eve dönmeye odaklandım. Halbuki işyerindeki skuterde öyle değildi. Hiç yemek yemeden çalıştığımı dahi hatırlarım. Özetle vites işi bana göre değil. Hele ki bu vitesler bundaki gibi aşağı doğru değilde standart olsaydı motora bir daha elimi sürmezdim herhalde. Resmen nefret ettim motosiklet sürmekten. Skuterde müthiş zevk alırken bunda nefret ettim. Hatta az daha nefret etsem bugün işlerimi halletmeye otobüs-minibüs-tramvay ile gidecektim o derece.

Acemi olmak da var tabi ama o debriyaj vites ilişkisi başkalarının en sevdiği olay iken benim nefret etmeme sebep oldu. Aslında baştan beri böyle düşünüyordum ama kendi motorum olunca iş değişir dedim; maalesef değişmedi.

Denk gelirse sym fiddle veya kymco people S200 ile takasa girmek istiyorum. Bundan sonra da vitesli bana uzak Allah'a yakın olsun.
Bana da debriyaj vites eziyet gibi geliyordu, sattım motoru cub ve scooter kullanınca anladım, vitesliye alışıp zevk alınması gerektiğini :)

Twona ne halde motor, arada görsel paylaşım da bulun lütfen, benim gibi neler yaptığını merak eden elbette vardır.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bana da debriyaj vites eziyet gibi geliyordu, sattım motoru cub ve scooter kullanınca anladım, vitesliye alışıp zevk alınması gerektiğini :)

Twona ne halde motor, arada görsel paylaşım da bulun lütfen, benim gibi neler yaptığını merak eden elbette vardır.

Hali hazırda işyerinde spacy kullanıyorum; 7 bin km olmuştur muhtemelen. Ama motosiklet tecrübem şu şekilde oldu sırasıyla:
-Honda eğitiminde cbf ve 2 hafta sonrasında vitesli bir çinli direksiyon sınavında
-aylar sonra aloserviste honda spacy; yaklaşık 7bin oldu
- 1 ay önce de kendi motorumu yani bajajı aldım.

Yani vitesliden sonra skutere geçince rahatladım; tekrar vitesliye geçince skuteri aradım mumla.

Ekleme: niçin öyle gerektiğini düşündünüz? (cevap gerçekten önemli benim için).
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
temele demişler benzine zam geldi oda demişki farketmez ben hep on milyonluk alıyorum :)onun gibi bende hep 50 tl lik alıyorum.:) şu yakıt olayına benimde bir katkım olsun diye aşagıya bilgileri yazıyotum..

BENZİN LT FİYATI ALINAN LT ALINAN KM BİTEN KM GİDİLEN KM VERİLEN TL LT DE YAKAN TL
5.020 - 9.96- 0 - 350 - 350- 50- 142 KRŞ
5.090 - 9.82- 350- 714- 364 - 50 - 137 KRŞ
5.120- 9.76- 714- 1090- 376- 50- 133 KRŞ
5.030- 9.94 - 1090- 1501- 411- 50- 122 KRŞ
4.980- 10.04- 1501-
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
Hali hazırda işyerinde spacy kullanıyorum; 7 bin km olmuştur muhtemelen. Ama motosiklet tecrübem şu şekilde oldu sırasıyla:
-Honda eğitiminde cbf ve 2 hafta sonrasında vitesli bir çinli direksiyon sınavında
-aylar sonra aloserviste honda spacy; yaklaşık 7bin oldu
- 1 ay önce de kendi motorumu yani bajajı aldım.

Yani vitesliden sonra skutere geçince rahatladım; tekrar vitesliye geçince skuteri aradım mumla.

Ekleme: niçin öyle gerektiğini düşündünüz? (cevap gerçekten önemli benim için).

Bana çok güvensiz geliyor, sym hd200i var biladerde arada sürmek zorunda kalıyorum, tırsmıyorum desem yalan olur, durmayacak, dönmeyecek, kayacak gibi bir his veriyor.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bana çok güvensiz geliyor, sym hd200i var biladerde arada sürmek zorunda kalıyorum, tırsmıyorum desem yalan olur, durmayacak, dönmeyecek, kayacak gibi bir his veriyor.

Bugün kendi motorumla yani bajaj ile giderken öndeki arabanın mallığı nedeniyle aniden durmam gerekti ve fren yerine motor freni yaparak babalar gibi durdum ve hakikaten o an anladım viteslinin önemini.

Yine bugün; işyerinin skuteri ile giderken ki fazla hızlı da değildim; yan sokaktan önüme araba atladı; menavra yaparak kaçayım dedim daha da ileri gelince baktım olmayacak frenleri sıktım ama o da olmadı; sağ ön tekerlek-tampon kısmından sağlam geçirdim arabaya. Spacy'nin önü komple pert; arabanın tampon yanı ve sağ kaporta pert (oraya kafa mı attım bilmiyorum hiç hissetmedim kask-mottan dolayı). Tabi her şey 2sn içinde oldu. O anda vitesli olsaydı motor freni kurtarırdı beni eminim çünkü fazla hızlı değildim.

Sağ dizimin yanları ve başparmağım ağrıyor. İzin aldım ev geldim bajaj ile; sürerken biraz hoşuma gitti ama sonra yine istememezlik oldu :D
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
4
arkadaşlar benimde hayatımda ilk motorum olacak almak nasip olursa tabi.neden derseniz eski jawalar gibi yıllarca kullanılacak bir motor yokmudur acaba diye gezerken tesafüden gördüm sahibinden.com'da boxerı.size sorum iş bankası MAXIMUM karta peşin fiyatına 12-24-36 ay arasında alabileceğim bir yer var mıdır acaba istanbul içinde bilgisi olan var mı?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
arkadaşlar benimde hayatımda ilk motorum olacak almak nasip olursa tabi.neden derseniz eski jawalar gibi yıllarca kullanılacak bir motor yokmudur acaba diye gezerken tesafüden gördüm sahibinden.com'da boxerı.size sorum iş bankası MAXIMUM karta peşin fiyatına 12-24-36 ay arasında alabileceğim bir yer var mıdır acaba istanbul içinde bilgisi olan var mı?

Hocam eğer 1000 lira nakit çıkabilirseniz kayalar motor 1000 peşin kalan 2000'i 9 taksit yapıyor her karta. Ben o şekilde aldım.
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
4
yok ya çıkmıyor sabır bekleyeceğiz artık biraz çok teşekkürler cevap için. aslında kayalar ile konuşmakta fayda var diye düşünyorum zaten aynı mahalledeyiz belki hiç peşinsiz karta çekerler yada bekleyip biraz araştıracağım
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
yok ya çıkmıyor sabır bekleyeceğiz artık biraz çok teşekkürler cevap için. aslında kayalar ile konuşmakta fayda var diye düşünyorum zaten aynı mahalledeyiz belki hiç peşinsiz karta çekerler yada bekleyip biraz araştıracağım

O zaman hiç vakit kaybetmeden gidin ayarlarlar herhalde bir şeyler.
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
4
iş arıyorum bir işe girince hemen konuşmayı düşünüyorum şimdilik beklemekle yetineceğiz :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
Bugün kendi motorumla yani bajaj ile giderken öndeki arabanın mallığı nedeniyle aniden durmam gerekti ve fren yerine motor freni yaparak babalar gibi durdum ve hakikaten o an anladım viteslinin önemini.

Yine bugün; işyerinin skuteri ile giderken ki fazla hızlı da değildim; yan sokaktan önüme araba atladı; menavra yaparak kaçayım dedim daha da ileri gelince baktım olmayacak frenleri sıktım ama o da olmadı; sağ ön tekerlek-tampon kısmından sağlam geçirdim arabaya. Spacy'nin önü komple pert; arabanın tampon yanı ve sağ kaporta pert (oraya kafa mı attım bilmiyorum hiç hissetmedim kask-mottan dolayı). Tabi her şey 2sn içinde oldu. O anda vitesli olsaydı motor freni
kurtarırdı beni eminim çünkü fazla hızlı değildim.

Sağ dizimin yanları ve başparmağım ağrıyor. İzin aldım ev geldim bajaj ile; sürerken biraz hoşuma gitti ama sonra yine istememezlik oldu :D


geçmiş olsun
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Dün yine yakıt aldım.. Yapılan km 387 alınan yakıt 10 lt (50 lira) benzin birim fiyatı 5.00 lira. km yakılan yakıt 0.129 krş. 1 lt ile yapılan yol 38,75 km.. Tabi bu oran tapa gaz yapılmadan maksimum 80 km hıza cıkıldı yani sakin kullanım ile alınan sonuclardır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Bu arada twona ve yurdakul nerelerde .. Arkadaşlar özletmeyin kendinizi.. Sağlıcakla kalın..
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Arkadaşlar bu arka çanta olayını yasaklanmış ceza kesiyorlarmış izmirde bu konuda fikri olan yan çantaya bişey demiyorlarmış bu konuda bir çözümü olan arkadaşlardan fikir ankaraya yürüyelimmi napalım bu konuyu biraz canlandırsak herkese selam
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
bir kaç haftaya bende aranıza yenı boxer ımla katılacagım ınsallah bı aksılık cıkmazsa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst