bagdat caddesi suadiye şaşkınbakkal erenköy caddebostan trafik ekibi ve cezaları !!!!

Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
arkadaşlar bu bölgece olanlar calışanlalar dolaşanlar dikkat !!!
caddede tüm motorları ceviriyolar ve inanın hiçbirinide boş göndermiyolar.
gecen haftadan beri uygulama var korka korka biner oldum motora
bugun arkadasıma 300 tl ceza kestıler neden ?

1 polıs cagırmıs hemen yanında durmamıs ılerıde durmus emre ıtaatsızlık
2 yaya yolunda motorsıklet le dolasmak
3 muayenesız motorsıklete bınmek vs vs vs

ama inanın hiç ayırt etmeden kurye paket elemanı gezmeye cıkan vs hepsini ceviriyolar
amacları ne bılmıyorum ama acımasızca bizlere yükleniyolar kebabcı bıle bısıkletle cıkar oldu servıse korkudan : ))
aman dikkat diyorum
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
onlardan bi tanesi motorculardan birine gıcık olmuştur hepsine bulaşıyordur olur arada. çözüm yok mu elbette var onu arkadaşlar yazarlar :)
 

4x4

Katılım
16 Ara 2011
Mesajlar
16
2. ve 3. üncü madde gayet normal,

3-4 kere çevrildim allaha şükür birşey çıkmadı
alkolmetre,lastik basınç ölçer :D reflektörler filan çantayı ararlarken zevkle izliyorum :D şaşırmalarını,çevirmeliler kontrol etmeliler her zaman
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Benim şahsıma bu tarz gayri ciddi lakayt tavırlarıyla dikkatimi çeken polis imajını zedeleyen memurlar yüzünden büyük cezalar kesildi.Hiç hoş değil gerçekten yapılması gerekeni yapıyorum ben de artık.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Emniyet az bile yapıyor..beter olsun o trafiği altüst eden denyolar..nizami çıkacan hacı...bi açığın olmasa tedirgin olmazdın...bağdat cad. Devletin olmadığı tek cadde bence...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
O polislere teşekkür etmek lazım.

Kaldırımlarda yayaların üzerine üzerine süren nekadar paket servis elmenanı varsa aklıma geldikce kulaklarını cınlatıyorum. Kaldırımda yaşlı insanlar çoluk cocuk kadınlar var ve bırakın onları ben ürküyorum üzerime üzerime gelip birden manevra yapmalarından ve aniden ortaya cıkmalarından. Sanki kukaların arasında ılerlıyorlar. Dolmuş sürücülerinden bile daha çok nefret ediyorum bu şekilde motor kullananlardan.

Ha bide polis kontrollerine isyan edenlere uyuz oluyorum. Kontroller nekadar sık olursa o kadar iyi bir toplum olacağımız bilincine varalım artık.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
arkadaşlar bu bölgece olanlar calışanlalar dolaşanlar dikkat !!!
caddede tüm motorları ceviriyolar ve inanın hiçbirinide boş göndermiyolar.
gecen haftadan beri uygulama var korka korka biner oldum motora
bugun arkadasıma 300 tl ceza kestıler neden ?

1 polıs cagırmıs hemen yanında durmamıs ılerıde durmus emre ıtaatsızlık
2 yaya yolunda motorsıklet le dolasmak
3 muayenesız motorsıklete bınmek vs vs vs

ama inanın hiç ayırt etmeden kurye paket elemanı gezmeye cıkan vs hepsini ceviriyolar
amacları ne bılmıyorum ama acımasızca bizlere yükleniyolar kebabcı bıle bısıkletle cıkar oldu servıse korkudan : ))
aman dikkat diyorum

Sevgili Kardeşim,

Trafik polisinin yapması gereken işi yapıyorlar , ne yapmalarını bekliyorsunuzki . Evrakları eksiksiz kurallara uyan bir motosiklet sürücüsünün bundan şikayet etmesi için hiçbir sebep yok .

Sevgilerimle

---------- Post added at 11:08 ---------- Previous post was at 11:01 ----------

emre itaatsizlik !?

Sanırım yanlış ifade edilmiş ama sonuçta bu yapılan hatayı ortadan kaldırmaz.

Arkadaşlar pekçok motor sürücüsü çevirmelerde kaçıyorlar , aslında bu durumda polisin o andaki alarm seviyesine göre silah kullanmaya kadar gidebilecek yetkileri var . Geçen yıllarda bir motosiklet sürücüsü çevirme yapan polisi şehit etmiş ve kaçmıştı , o gün çevirmelerde dur ihtarına uymayan her motorcuya ateş açılması emri verilmişti böyle bir güne denk gelir üç kuruş cezadan kaçacağım diye canınızdan olursunuz. Polis çevirmelerinde eğer bana işaret edilmiş ise mutlaka belirgin bir şekilde duracağımı belli ediyorum asla riske girmiyorum.

Sevgiler
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
Sevgili Kardeşim,

Trafik polisinin yapması gereken işi yapıyorlar , ne yapmalarını bekliyorsunuzki . Evrakları eksiksiz kurallara uyan bir motosiklet sürücüsünün bundan şikayet etmesi için hiçbir sebep yok .

Sevgilerimle
evrak konturulu yapsunlar ki calıntı motorlar cıksın piyasaya püsürükten şeyede ceza yazmasalar ehliyetim yoktu yakalandım 301mz imle 20tl verdim memur bana başka paran yolmu diyor yok diyince mecbur kaldı aldı gavat ama bazı polislerde cevirmeye girdim adam harbi adam memur komserinin yanın götürdü bunun ehliyeti yok diye komser bak sana ceza yazmıyorum baglamıyorum motorunu dedi bize verecen parayla kursa yazıl dedi bende öyle yaptım şimdi e+a2 ehliyet sahibiyim
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
trafik polisleri bostancı deniz otobüsü ve adalar iskelesi arasındaki 100metrelik mesafede görev yapsalardı bu insanlar yıllarca eziyet çekmezlerdi diye düşünüyorum. sadece son 2 aydır orada uygulama görüyorum.

yolun iki şeridini işgal eden otobüsler, 8 araçlık durakta müşteri bekleyen 20tane taksi, duraktan ters yöne doğru çıkış yapan dolmuşlar... yoldan araba çevirmek için önümüze atlayan dürümcüler.. daha hangi birini sayayım ki...

herkes gibi polislerde işine geleni yapıyor, makbuz doldurmaları gerektiği zaman denetleme yapıyorlar...
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
habertürk gazetesinin istanbul ekinde sürekli bağdat caddesindeki motorlardan şikayet vardı. gerçekten de orada arabası dolmuşu motosikleti büyük bir trafik terörü var.

aynı trafik polisimiz bu hassasiyeti trafiği altüst eden devletin sokağını parselleyen otopark mafyasının kurumsallaşmış hali "vale firmalarına " da gösterse keşke. ( düzgün vale firmalarını ve çalışanlarını tenzih ederim.)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
belliki kotayı doldurmaya çalışıyolar.haklı oldukları sürece yazsınlar kabul,ama haksız yere yazdıkları zehir zıkkım olsun....
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Benim kızdığım nokta sadece bir bölgede bu kadar sık kontrollerin yapılması kesin birisi gitti kaldırımda yaya ya çarptı şimdi polis o bölgede denetimi arttırdı.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
Kaldırımda insanların üzerine motosiklet süren, kuryelerden ve paket servis yapanlardan şikayetçiyim. Polisin bu tip araçlara göz açtırmamasını istiyorum. Bu motorcular yüzünden halkın motosiklet kullananlara karşı bakışı olumsuz oluyor
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Kurala uyulmadığında oluşabilecek sonuçlar ne olucak peki?
Kasksız bindi düştü öldü.
Sinyalsiz döndü kaza yaptı maddi zarar ve yaralı.
Bağdat caddesinde yarıştılar yayaya çarptılar.
Sonuç kendisine ve çevreye zarar vermek.Vede serseri motorcu imajı.

Düzgün adam çevirmeden zaten geçer.En fazla farı kırıktır ceza yer.Ama muayenesiz kasksız vs durumları olan motorcu layıkıyla bir para cezası ve mötarının bağlanması ile aklının başına gelme ihtimali doğacaktır.




herzaman kuralada uyulmazki :silent:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
polisin her zaman bu şekilde davranması gerekli,
ta ki motosikletin kaldırımda kullanılmaması gerektiğini anlayana kadar.

eğitim şart,

lakin tecrübelerime dayanarak bunun geçici bir durum olacağını,
muhtemelen polisi harekete geçirebilecek kadar çevresi geniş birilerinin eseridir.
yoksa polisin bu konulara çok da eğilmediğini hepimiz biliyoruz.

en basitinden boğaz köprüsünde motosikletler emniyet şeridini kullanıyor,
polisler ses etmiyor,
ta ki birisi emir verene kadar.
bu durumu nasıl analiz etmek gerekir ?
polisler haklı demek ne kadar doğru olur ?

konuyu açan arkadaşı sanırım o bölgede nizami kurallar dışında araç kullanan,
eksikleri olan arkadaşlar takdir edecektir. 300 tl bu işi yapanlar için büyük para.
mesele ceza kesmek değil bilinçlendirmek olmalı. devlet artık bu tür uygulamalardan kaçınmalı.


maalesef hayat kağıt üzerindeki gibi yaşanmıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst