- Katılım
- 24 Eyl 2009
- Mesajlar
- 78
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu bölgece olanlar calışanlalar dolaşanlar dikkat !!!
caddede tüm motorları ceviriyolar ve inanın hiçbirinide boş göndermiyolar.
gecen haftadan beri uygulama var korka korka biner oldum motora
bugun arkadasıma 300 tl ceza kestıler neden ?
1 polıs cagırmıs hemen yanında durmamıs ılerıde durmus emre ıtaatsızlık
2 yaya yolunda motorsıklet le dolasmak
3 muayenesız motorsıklete bınmek vs vs vs
ama inanın hiç ayırt etmeden kurye paket elemanı gezmeye cıkan vs hepsini ceviriyolar
amacları ne bılmıyorum ama acımasızca bizlere yükleniyolar kebabcı bıle bısıkletle cıkar oldu servıse korkudan : ))
aman dikkat diyorum
caddede tüm motorları ceviriyolar ve inanın hiçbirinide boş göndermiyolar.
gecen haftadan beri uygulama var korka korka biner oldum motora
bugun arkadasıma 300 tl ceza kestıler neden ?
1 polıs cagırmıs hemen yanında durmamıs ılerıde durmus emre ıtaatsızlık
2 yaya yolunda motorsıklet le dolasmak
3 muayenesız motorsıklete bınmek vs vs vs
ama inanın hiç ayırt etmeden kurye paket elemanı gezmeye cıkan vs hepsini ceviriyolar
amacları ne bılmıyorum ama acımasızca bizlere yükleniyolar kebabcı bıle bısıkletle cıkar oldu servıse korkudan : ))
aman dikkat diyorum