babam ve ben beykoz daglarında

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
hocam şu yeri bi tarif etsene ya bende kavacıktayım burnumun dibinde imiş.

mrb , bende üsküdardayım bi arkadaşımda enduro motor onla kesin gideriz buraya şu adresi açık bi şekilde yazarsan sevinirim..Ben de avatarımdaki scooterla gelicem umarım çıkarım o tepelere....:)

Bu arada süper eğlenmişsinizdir....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst