babam motosiklet kullanmama kızıyor ne yapabilirim

Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
84
öncelikle herkese meraba babam arkadaşlarımla motosiklet kullanmama izin vermiyor motor arkadaşımın yazın çalışıp bende almayı düşünüyorum ama babam aldırmamakta ısrarcı ne dersem ne yapsam bi türlü vazgeçmedi huyundan neler önerirsiniz
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Babana motosikletleri değil koruma ekipmanlarını göster, önce ekipmanları aldır. Hepsinden önce de ehliyet al.
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
136
Babana internetten açıp honda kawasaki 600-1000 lik motorlarını göster büyük ihtimal aşık olacaktır sonra birlikte 600rr alıp kullanırsınız :)
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
benim oğlum motosiklet alacağım deseydi ben de izin vermezdim :) memleket angus dolu, ne desin adam?

Anan evde daha baskınsa ondan yardım iste, dedeni falan araya sok
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
49
Ben de 2 senedir istiyodum sürekli söylüyorum akrabalara söylüyorum , bir şey olduğu zaman , hemen 'motor olsaydı şöyle olurdu' diyodum .Sanırım 'yeter sus gali' deyip 'olur çalıştığın parayı veriyim sana bakalım alabilecekmisin o paraya dedi' ( bu arada bu 2 yıl boyunca yazları tamamen hammallık yaptım amcamgille ortak olan buğday borsasında , liseye giderken motor parası deyip okuldan çıkınca, gece 22:00 ye kadar ,bir kaç atıştırmayla, 50 kg lık çuvalları kamyonlara taşıdığımı iyi bilirim ) benim gözüm cbr da ,2 yıl çalışmışsın deli gibi sıcakta , oruçta babam bana parayı bi verdi 2000 TL güldüm baba bu ne dedim. alıyosan al dedi, aldım 1500 tl ye 2.el lifan discovery 150 aldım kalana sigorta ruhsat ve ekipman aldım (şimdi üniversite sınavına çalışıyorum ) ama düşünüyorum iyi ki o kadar para verip almamışım , şimdi bunu sürerken parayı biriktiriyim de büyütüyüm derdindeyim
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
53
başının etini ye sürekli dile getir motor mevzusunu. benimkide izin vermiyordu ben sürekli üsteledim falan filan sonunda MONDİAL MR 150 VULTURE GELİYOR :)
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
573
Hocam adamın zaten bir çok derdi var, birde senin canını mı düşünsün? İzin vermiyorsa, kendi yaşamını kurduğun zaman alırsın :) acelen kime?
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Motosiklet için fedakarlık yaptınmı ehliyet paranı biriktirdnmi motosiklet için para biriktiriyormusun ? ekipman için emin ol baban bunları görünce diyecek oğlan bu işi ciddiye alıyor der merak etme alırsın bi motosiklet o kadar büyütmeyin baktın izin vermiyor topla parayı git kendin al ben öyle yaptım hiçbirşey diyemedi ? diyor anahtarı ver çarşıya gidicem diyor haha nereye veriyorum o binsin 4 teker kutuya ben 2 tekerle mutluyum
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
kaç yaşındasın. ekipman ehliyet ne durumda da arkadaşının motoruna biniyosun ?
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
2000 liraya hangi motor var merak ettim belki alırım. :D

Ben 98'liyim. Aileme 2 yıl boyunca ısrar ettim ehliyetten önce motosikleti alalım diye. Hep oyaladılar, ben de bıktım sonunda. Zaten yaz tatilindeydik ve motosiklet parası için çalışıyordum. 2014'ün Haziran ayından beri para biriktiriyorum. Artık ciddi olduğumu biliyorlar. Alacağım ekipmanları gösterdiğimde fikir veriyorlar fakat motosiklet gösterince umusamıyorlar bile. :D Neyse geçenlerde ehliyet ve eğitim tarihini konuştum. 18 yaşından küçük olduğum için eğitime veli izni gerekiyor dediğimde, babamda göz kulak olmaya benimle geleceğini söyledi. :D

Bence aileden aileye çok değişir. Hiç bir aile istemese de motosikleti alana kadar süreçte ailedeki tepkiler çok farklı olur. Benim ailem şuana kadar gereksiz hiç bir şey istemediğim için bana karşı iyidirler. Bizimkiler sadece beni oyalarlar ama alma demezler. Bir arkadaşımın ailesi ise motosiklet alırsan bu eve giremezsin diyor. Ama sonunda sen motosikleti alınca hepsi artık alındı güzel sür diyor. Kuzenim de aynı şekilde kaporayı vermiş amcama gitmiş ertesi gün almışlar motosikleti. Amcam kaporayı vermese hayatta aldırmazdım ona motosikleti diyor. Hatta bana da alma diyor. :D
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
174
2000 liraya hangi motor var merak ettim belki alırım. :D

Ben 98'liyim. Aileme 2 yıl boyunca ısrar ettim ehliyetten önce motosikleti alalım diye. Hep oyaladılar, ben de bıktım sonunda. Zaten yaz tatilindeydik ve motosiklet parası için çalışıyordum. 2014'ün Haziran ayından beri para biriktiriyorum. Artık ciddi olduğumu biliyorlar. Alacağım ekipmanları gösterdiğimde fikir veriyorlar fakat motosiklet gösterince umusamıyorlar bile. :D Neyse geçenlerde ehliyet ve eğitim tarihini konuştum. 18 yaşından küçük olduğum için eğitime veli izni gerekiyor dediğimde, babamda göz kulak olmaya benimle geleceğini söyledi. :D

Bence aileden aileye çok değişir. Hiç bir aile istemese de motosikleti alana kadar süreçte ailedeki tepkiler çok farklı olur. Benim ailem şuana kadar gereksiz hiç bir şey istemediğim için bana karşı iyidirler. Bizimkiler sadece beni oyalarlar ama alma demezler. Bir arkadaşımın ailesi ise motosiklet alırsan bu eve giremezsin diyor. Ama sonunda sen motosikleti alınca hepsi artık alındı güzel sür diyor. Kuzenim de aynı şekilde kaporayı vermiş amcama gitmiş ertesi gün almışlar motosikleti. Amcam kaporayı vermese hayatta aldırmazdım ona motosikleti diyor. Hatta bana da alma diyor. :D
çin malları var.sen motordan saymayabilirsin belki ama var.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
ben 29 yaşıma geldiğimde aldım tabi benim almam ihtiyaç istanbul içi işe gelip gitmek için sende benim yaşta al :) sıkıntı olmuyor en kötü laf eşşek kadar adam oldun ne halin varsa gör diyorlar :)
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
çin malları var.sen motordan saymayabilirsin belki ama var.

Motordan saymıyorum değil tabikide. Ben çin mallarında bile 2000 tl olmadığını düşünerek yazmıştım fakat şimdi hatırladım mondial'de vardı. Ama şöyle bir sorun var o 2000 liralık motosiklet satarken 5000 liralık japondan çok zarar ettiriyor. :cyclopsan
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
335
Benim babamda buna fazlasıyla karşıydı. (haklıydı da zira tüm anormal kazaları üstüme çekmek gibi acayip bir huyum var, kaç defa çeşitli sebeplerden ölümden kurtulduğumun hesabını yapmadım) yıllarca ikna etmeye çalıştım, olmadı. Sonunda abimi destek aldım, o konuştu ikna etti, şimdi ise motor kullanmama abimden daha fazla destek veriyor. (ah canım babam, benim gibi deli bi kıza sahip olmakta onun için resmen ceza, ama hep arkamda sağolsun biricik aşkım)

Yani demem o ki babanızın güvendiği bir zattı, ikinci bir göz olarak arkanıza destek alarak ikna etmesini sağlayabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst