Babam A2 Ehliyeti ve Motor almamı istemiyor ne yapmalıyım?

Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
24
Merhabalar. Motorsiklet konusunda 3 aylık br deneyimim var ve daha bir senem var ehliyet için. Babam bunu hş karşılamıyor ve ehliyet almamı istemiyor. Ben ona anlatmaya çalıştım. Ama yinede hoş karşılamadı. İki tekerlekli aracı ne yapıcaksın güven olmaz falan filan dedi. Aslında kendiside şöför. Böyle yapmaması lazım sizce ne diyipte onu ikna etmeliyim?

Şimdiden teşekürler...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
aile ni kolay kolay ikna edemezsin. kendimden ve bir cok arkadasımdan biliyorum...
ki yine kendimden seni düşündükleri için; böyle birseye karsı cıktıklarını söyleyebilirim.
Mesela ben kızkardeşime motor alacağım fakat bişey olmasından korktuğum için 3 aydır hala düşünüyorum alsam mı almasam mı?
Kendi bildiğini yapacaksın zamanı gelince :bounce:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Babana trafik ceza yönetmeliğini göster!Bak baba ben ehliyet alsamda almasamda bunu kullanıcam,motoruda senin üzerine alıcam,sana gelicek ceza bu,bana gelicek ceza bu şeklinde açıklayıcı bir birifing ver inan o cezaları görünce ikna olacaktır.
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
24
Biliyorum hepsi beni düşündükleri için. Ancak kaç yaşına gelddim artık kendi ayaklarım üzerinde dururum. Ben yine kendi bildiğimi okuyacağım galiba böyle giderse. Sen kaç yaşında almıştın ehliyetini?
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
öncelikle ailenin rızasını al derim...

gerçi kaşı çıkıyorlar ise biraz zor olur ama olur ....

sabret,ikna et diret ...amaaa ailenin rızasını al :cat:
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
24
valla benim hanım, valide,çocuklar falan hepsi araban var napcan motoru dediler sırf iki teker sevdası yüzünden çaktırmadan ehliyetimi aldım ancak motor işini nasıl yapcam bilmiyorum:queen: ama sen sen ol ana babayı üzme:cat:
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
24
edecem zaten o olmadan olmaz ;) dediğiniz gibi bide yönetmeliği gösteririm tammdır bu iş. :D Ayrıca sabırda bnm göbek adım ;)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
sabreden derviş,muradına ermiş...demişler...

rızasız bişey yapmamanı önermek boynumun borcudur...:cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Babam A2 Ehliyeti ve Motor almamı istemiyor ne yapmalıyım?

Almamalısın :)
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
17
asıl iş motosikleti almak ehliyet kolay

önce bi şekilde ehliyetini al, düşünmek için önünde yeteri kadar zaman olacaktır.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
sen boşver onlar senin ailen .. dünya bi yana aile bi yana .. babanın sözünü dinle motor sevdasını da içine at .. üzme babanı o seni düşünüyor :)
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
bak kardeşim , aynı şeyi bende yaşadım. 17 yaşındayken ehliyete yazıldım motor almak istedim hemde kendi çalışıp kazandığım parayla sadece onlardan onay istedim. Kim bilir kaç defa heveslendirip hevesimi kırdılar o yaşlarda gerçekten çok koyuyo insana.
ehliyeti bıraktım işide bıraktım motoruda alamadım sonra babam dalga geçer gibi gitti kendine bi motor aldı , traji komik bi durum sanki bana inat olsun der gibi kendine motor aldı . bu benim okadar zoruma gittiki anlatamam sana . 1 ay boyunca hiç biriyle konuşmadım tek kelime. aradan seneler geçti askere gittik geldik ciddi ve düzgün bir iş bulduk kazanmaya başladık .. işte o gün gelmişti hiç kimselere sormadan gittiim kredimi çektim aldım motorumu.. şimdi de o motoru sattım büyüğünü alacağım .

demek istediğim şu ki o yaşlarda evet çok istiyoruz heves ediyoruz ama kendini yaşıtlarının geneli ile kıyaslarsan istediğinin büyük bişey olduğunu anlarsın . kaçtane 17 yasındaki çocuğun motoru vardır ki ? mesela benim 16 yaşında ilk bisikletimoldu. babam ilk arabasını 50 küsür yaşlarında alabilmiş , yani güzel kardeşim acele etme bozma moralini zamanını bekle istediğini kendin gerçekleştirebileceğin yaşa geldiğinde nasıl istiyosan o şekilde yaparsın emin ol. Ailenide üzme değmez gerçekten.
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
bak kardeşim , aynı şeyi bende yaşadım. 17 yaşındayken ehliyete yazıldım motor almak istedim hemde kendi çalışıp kazandığım parayla sadece onlardan onay istedim. Kim bilir kaç defa heveslendirip hevesimi kırdılar o yaşlarda gerçekten çok koyuyo insana.
ehliyeti bıraktım işide bıraktım motoruda alamadım sonra babam dalga geçer gibi gitti kendine bi motor aldı , traji komik bi durum sanki bana inat olsun der gibi kendine motor aldı . bu benim okadar zoruma gittiki anlatamam sana . 1 ay boyunca hiç biriyle konuşmadım tek kelime. aradan seneler geçti askere gittik geldik ciddi ve düzgün bir iş bulduk kazanmaya başladık .. işte o gün gelmişti hiç kimselere sormadan gittiim kredimi çektim aldım motorumu.. şimdi de o motoru sattım büyüğünü alacağım .

demek istediğim şu ki o yaşlarda evet çok istiyoruz heves ediyoruz ama kendini yaşıtlarının geneli ile kıyaslarsan istediğinin büyük bişey olduğunu anlarsın . kaçtane 17 yasındaki çocuğun motoru vardır ki ? mesela benim 16 yaşında ilk bisikletimoldu. babam ilk arabasını 50 küsür yaşlarında alabilmiş , yani güzel kardeşim acele etme bozma moralini zamanını bekle istediğini kendin gerçekleştirebileceğin yaşa geldiğinde nasıl istiyosan o şekilde yaparsın emin ol. Ailenide üzme değmez gerçekten.

evet doğru diosunda:cat:buda 17 yaşında bi genç kanı kaynıo şimdi ben ılk motorumu 17 yaşında almıştım ailemden gizli epey bi sakladım ama nereye kadar daha sonra meydana çıktı çıkmasınada felaketti olay ama aldıktan sonra yapacakları bişi yoktu ama ben yinede aileden onay al derim:cat:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
babanın sözünden çıkma alamazsın diyorsa alma kardeş daha yaşında musait değil miş zaten sana neden gaz vereyim ki yaşın misait olduğuunda hiç olmazsa biraz daha olgunlaşmış olursun o zaman bi daha düşünürsün
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
babanı dinle bence en azından birkaç yıl alma unutmuş gibi yap bana da alma alma dediler ben aldım ii para kazanıyordum kimse motor aldığımı anlamadı bile 2 yıl geçti aileme anlattım babam biraz kızdı sanki bana kendi öğretmedi kullanmayı sanki sülalede ben hariç kimsede yoktu motor herkezde vardı 90 lı yıllarda ehliyet sorulmadığı için babam dahil koca sülalede nerdeyse herkezde motor vardı rahmetli dedem dahil neyse sonra bi kaza akıllara zarar neyse aradan 8 yıl geçti daha yeni aldım artık koca adam oldum ehliyette aldım sende birkaç yıl sabret hem aileni hem kendini üzme askerliğini yaptıktan sonra seni anlayışla karşılayacaklardır
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Şimdilik kafandan motoru at ve gidip derslerine çalış. Üniversiteyi kazanınca bi araba aldır ve üni. bitirene kadar trafik tecrübesi yaşa. Tüm bunları yaptıktan sonra güzel bi işe girip ilk maaşınla motor alırsın.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
hayatim boyunca ailemden gizli ne is yaptiysam bi aksilik oldu , ailenin rizasi olmadan bu islere girme gozunu seveyim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst