- Konu Yazar
- #21
owwwwwwwwwwww! Siz ne yaptınız arkadaşlar. Askerden sonra mı? :S O kadar da bekleyemem. Önümde uzun bir sene var. Ehliyeti alıcam onda karar kıldım. Ancak motoru henüz almıcam. Yada babam daha fazla zora sokarsa. Gdicem kendi kazandığım para ile alıcam. Zaten birikmişim var.
Eğer işi biraz daha zora sokarsa gidip gözüne soka soka alacam o motoru. Ayrıca hem babamda karışamaz. Annem benden sorumlu olduğu için sadece onun onayı yetiyor... 