Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaslar benım cocuk motor ıstedı bende ona scootur aldım.çekirdekten yetişiyo.
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Benim üç yeğende de var.. Arada sürüyorum, çok zevkli, ama boyum uzun geliyo zevkli olmuyo.. Yeğen bütün evi geziyo, kapı eşiklerinden bile atlıyo, çok tatlı yaa. :mrgreen: