baba oğul scooturcu

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar benım cocuk motor ıstedı bende ona scootur aldım.çekirdekten yetişiyo.
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
Shot with W810i at 2007-08-20
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
:mrgreen: :queen: :queen: :queen: :queen: öldürdün beni gülmekten :queen: :queen: :queen: bende gerçek scooter bekliyodum :mrgreen:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
İkinizinde sukutırlarınzla nice keyifli,uzun yol yapmanız dileğiyle:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Benim üç yeğende de var.. :) Arada sürüyorum, çok zevkli, ama boyum uzun geliyo zevkli olmuyo.. Yeğen bütün evi geziyo, kapı eşiklerinden bile atlıyo, çok tatlı yaa. :mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Poza bak hele :mrgreen:

dsc00556du0.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Km'de kaç para yakıyor bu alet bide kaç hp:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst