- Katılım
- 15 Nis 2003
- Mesajlar
- 1,384
- Konu Yazar
- #1

Tatili fırsat bilip 3 motor 3 sürücü olarak yola çıktık. Bizim için çok eğlenceliydi. Uzun bir video çıktı, artık ne kadar seyrederseniz
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
[url]https://www.youtube.com/channel/UCWgg-uzywuSxVI9cZ44L4TA/join
@fulyaakcay @utoakc
00:00 ŞİLE YOLU
00:52 OPET ÖMERLİ
01:37 INTERCİTY…
[/url]
Videoyu izlemek için tıklayın...