Aynı durum başıma gelmişti. ben 17 yaşımda a2 ehliyetimi aldım. b için direksiyon sınavına girmeden önce cüzdanımı kaybettim. polise gidip ifade verdim, yazılı imzalı kağıt verdiler çevirmelerde ehliyet yerine göstermem için. yeniden çıkarttırma demişti polislerde.
iki defa kart para vermeye de gerek yok.
zaten ikincisini alırken kart para vereceksin tek seferde çıkmış olur kaybettiğine üzülme bile. sadece polise gidip ifade ver yada gazete ilanı.
unutmak ayrı kaybedip ifade verip resmi evrakla dolaşmak ayrı ama...
Aynı durum başıma gelmişti. ben 17 yaşımda a2 ehliyetimi aldım. b için direksiyon sınavına girmeden önce cüzdanımı kaybettim. polise gidip ifade verdim, yazılı imzalı kağıt verdiler çevirmelerde ehliyet yerine göstermem için. yeniden çıkarttırma demişti polislerde.
iki defa kart para vermeye de gerek yok.
zaten ikincisini alırken kart para vereceksin tek seferde çıkmış olur kaybettiğine üzülme bile. sadece polise gidip ifade ver yada gazete ilanı.