B ehliyetimi kaybettim yardım

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
2 haftaya a2 alacaktım ama b ehliyetimi kaybettim şimdi ne yapmam lazım.gideyim tekrar b mi çıkarıym bekleyip a2yle beraber mi alayım..
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bekleyip a2 ile beraber alabilir misin?
Sanırım a2'yi aldığın zaman eski ehliyeti verme zorunluluğu var.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
Aynı durum başıma gelmişti. ben 17 yaşımda a2 ehliyetimi aldım. b için direksiyon sınavına girmeden önce cüzdanımı kaybettim. polise gidip ifade verdim, yazılı imzalı kağıt verdiler çevirmelerde ehliyet yerine göstermem için. yeniden çıkarttırma demişti polislerde.
iki defa kart para vermeye de gerek yok.
zaten ikincisini alırken kart para vereceksin tek seferde çıkmış olur kaybettiğine üzülme bile. sadece polise gidip ifade ver yada gazete ilanı.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
kayıp ılanı ve karakolda ifade gerekiyor a2 alana akdar cıkartmana luzun yoktur a2 alırkende kaybettım diyip elndeki tutanagı göster
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Aynı durum başıma gelmişti. ben 17 yaşımda a2 ehliyetimi aldım. b için direksiyon sınavına girmeden önce cüzdanımı kaybettim. polise gidip ifade verdim, yazılı imzalı kağıt verdiler çevirmelerde ehliyet yerine göstermem için. yeniden çıkarttırma demişti polislerde.
iki defa kart para vermeye de gerek yok.
zaten ikincisini alırken kart para vereceksin tek seferde çıkmış olur kaybettiğine üzülme bile. sadece polise gidip ifade ver yada gazete ilanı.

Bence polisin insafına kalmış. Sonuçta ehliyetini unutup araç kullandığın zaman bile suç.
Kaldı ki kaybettikten sonra çıkarmadan araç kullanmak da suçtur. En iyisi trafiğe danışıp ona göre hareket etmek.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Aynı durum başıma gelmişti. ben 17 yaşımda a2 ehliyetimi aldım. b için direksiyon sınavına girmeden önce cüzdanımı kaybettim. polise gidip ifade verdim, yazılı imzalı kağıt verdiler çevirmelerde ehliyet yerine göstermem için. yeniden çıkarttırma demişti polislerde.
iki defa kart para vermeye de gerek yok.
zaten ikincisini alırken kart para vereceksin tek seferde çıkmış olur kaybettiğine üzülme bile. sadece polise gidip ifade ver yada gazete ilanı.

Bende cüzdanı kaybettim dün akşam.Bugun gidip gazeteye ilan verdim.tutanağa falan gerek var mı acaba?
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
kimlik kaybttiğinizi bi şekilde belgelemeniz gerek gazete yada karakol bunlardan biri. ancak araç sürmek için karakola gitmeniz gerekebilir. ben gazeteyle uğraşmadan direk gittim karakola.
verilen belgeyle iki defa trafik çevirmesine de girdim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst