B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
aynen valla kızın nişan topiğini ptt ye cevirdiler banu bu işe bi el koy derim kendilerine bi topik açsınlar günlük ne yapıyorlar yazsınlar kardeşim gerçi senin nişanlında postacı ama olsun :wiinkk::queen:

Haklısın Abi, aaaaaa ne bu ya ptt aşağı ptt yukarı, bence bunlar,
Bak Postacı Geliyor... diye bir topik açsınlar... :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Aaaa onuda ben mi davet edicem abi, dört tane arkadaşımız çalışıyor onlar davet etsin yani... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 AM ----------



İsim anası benim ona göre... :mrgreen:

biraz katkın oldu canım tabi mt bak postacı geliyor :queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Aaaa onuda ben mi davet edicem abi, dört tane arkadaşımız çalışıyor onlar davet etsin yani... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 AM ----------



İsim anası benim ona göre... :mrgreen:

Emreye söyle o zaman arasın davet etmezseniz müdür alınır kırılır..:mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst