B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
hacı sen aranmıyormusun nasıl olucak o (=

İlkaycım, nasıl beğendin mi sıra numaranı, daha başlarda olayım dersen,
hemen alırım yani...??? :silent: :silent: :silent:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. GKN - Gökhan
10. ninjet - Derya
11. hasanpinar0537 - Hasan
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. erdemd - Erdem
19. kadir_3483 - Kadir
20. safak112 - Şafak
21. RoMe0 - Eray
22. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
23. hell27 - Cenk
24. ?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Poyraz Abi :bounce: :cherry: çok teşekkür ederiz... :rendeer: :rendeer:
Sensiz olmaz, banada ufak bir gelin lazımdı zaten, gelirseniz çok mutlu oluruz, sizi çok özledik... :rendeer: :rendeer: :rendeer:

valla gelip kızımın beyaz atlı prensini kaptırışını izleyemicez :queen: hiççç kusura kalmayın.... şaka bi yana Banucum bağcılar bana çok uzak bi mevki ve tören akşam... çok zor görünüyor :pale: size bütün kalbimle mutluklar diliyorum :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 PM ----------

Sizi görmek ayrıca keyif... :)
organizasyonlarınızı özledik...:bounce:

bende sizleri özledim :rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
valla gelip kızımın beyaz atlı prensini kaptırışını izleyemicez :queen: hiççç kusura kalmayın.... şaka bi yana Banucum bağcılar bana çok uzak bi mevki ve tören akşam... çok zor görünüyor :pale: size bütün kalbimle mutluklar diliyorum :rendeer:
bende sizleri özledim :rendeer::rendeer:

Kafam karıştı :) Poyraz Abi
Çağlayan da değilmiydi düğün :)
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
valla gelip kızımın beyaz atlı prensini kaptırışını izleyemicez :queen: hiççç kusura kalmayın.... şaka bi yana Banucum bağcılar bana çok uzak bi mevki ve tören akşam... çok zor görünüyor :pale: size bütün kalbimle mutluklar diliyorum :rendeer:

Bağcılar mı hangi bağcılar, tören Çağlayanda gelsende, gelemesende,
biz senin içinde eğleneceğiz, bir arada elini öpmeye geliriz... :bounce: :cherry: :rendeer: :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 PM ----------

Kafam karıştı :) Poyraz Abi
Çağlayan da değilmiydi düğün :)

NİŞAN ÇAĞLAYANDA... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 PM ----------






n722468607_1308990_9017.jpg


Tüm MT Ailemizi Nişanımıza Bekliyoruz... :rendeer: :rendeer:
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Bağcılar mı hangi bağcılar, tören Çağlayanda gelsende, gelemesende,
biz senin içinde eğleneceğiz, bir arada elini öpmeye geliriz... :bounce: :cherry: :rendeer: :rendeer:... :mrgreen:


karşıyı ne kadar bildiğimi görün işte... bağcılar ve çağlayan sorun bakim hangisini biliyom :)) çağlayan okuyup mesajı yazana kadar onu aklımda bağcılar olarak tutacak kadar zekiyim işte... Banucum el öpme işine gelince herzaman beklerim.. yengen güzel çay demler, yanına da kek börek.. bi eğlencede bizde yaparız güzel kız... :rendeer::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 PM ----------

Kafam karıştı :) Poyraz Abi
Çağlayan da değilmiydi düğün :)

bu da adam olmuşta adam çarpıyoo.. hatasız kul olmaz hatamla sevin beni :cherry:::pala::
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
karşıyı ne kadar bildiğimi görün işte... bağcılar ve çağlayan sorun bakim hangisini biliyom :)) çağlayan okuyup mesajı yazana kadar onu aklımda bağcılar olarak tutacak kadar zekiyim işte... Banucum el öpme işine gelince herzaman beklerim.. yengen güzel çay demler, yanına da kek börek.. bi eğlencede bizde yaparız güzel kız... :rendeer::cat::

Elbette... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Evet, yok mu arttıran... :mrgreen:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi

4. hanedan12 - İsmail
5. kuyucadısı - Çağla
6. MORUK - Eda
7. AYGÜL - Aygül
8. lijoluna - Turgay
9. GKN - Gökhan
10. ninjet - Derya
11. hasanpinar0537 - Hasan
12. ERYİLMAZ - Ercan
13. serserii - Esra
14. taytıs - Şerif
15. < iLk@yy > - İlkay
16. AYBERK - Ayberk
17. ERDEM860 - Erdem
18. erdemd - Erdem
19. kadir_3483 - Kadir
20. safak112 - Şafak
21. RoMe0 - Eray
22. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
23. hell27 - Cenk
24. ?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
karşıyı ne kadar bildiğimi görün işte... bağcılar ve çağlayan sorun bakim hangisini biliyom :)) çağlayan okuyup mesajı yazana kadar onu aklımda bağcılar olarak tutacak kadar zekiyim işte... Banucum el öpme işine gelince herzaman beklerim.. yengen güzel çay demler, yanına da kek börek.. bi eğlencede bizde yaparız güzel kız... :rendeer::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 PM ----------



bu da adam olmuşta adam çarpıyoo.. hatasız kul olmaz hatamla sevin beni :cherry:::pala::

ay sen cok yaşa emi poyraz abi:queen::queen:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
Neyse madem herkes duyduğuma göre utanıyormuş, ben yazayım öyleyse sıradan bekarları yavaş yavaş...

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. kuyucadısı - Çağla
5. MORUK - Eda
6. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
7. AYGÜL - Aygül
8. hell27-cenk
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. lijoluna - Turgay
11. ERYİLMAZ - Ercan
12. hanedan12 - İsmail
13. ?

noluyo nan bırdaaa... sabah programlarına rakip mi olmaya çalışıyonuz :farao:
ve neden sarmayeler arasında ben varım... daatırım burayı:p
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst