- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
anlaşıldı kurtuluş yok yakacaksınız siz bizi nasıl bişe acaba evlenmek merakta etmiyor değilim yani :wiinkk::bounce:
hacı sen aranmıyormusun nasıl olucak o (=
anlaşıldı kurtuluş yok yakacaksınız siz bizi nasıl bişe acaba evlenmek merakta etmiyor değilim yani :wiinkk::bounce:
hacı sen aranmıyormusun nasıl olucak o (=
turgayı sil onun bir ideali var...
hacı sen aranmıyormusun nasıl olucak o (=
Poyraz Abi :bounce: :cherry: çok teşekkür ederiz... :rendeer: :rendeer:
Sensiz olmaz, banada ufak bir gelin lazımdı zaten, gelirseniz çok mutlu oluruz, sizi çok özledik... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Sizi görmek ayrıca keyif...
organizasyonlarınızı özledik...:bounce:
valla gelip kızımın beyaz atlı prensini kaptırışını izleyemicez :queen: hiççç kusura kalmayın.... şaka bi yana Banucum bağcılar bana çok uzak bi mevki ve tören akşam... çok zor görünüyorale: size bütün kalbimle mutluklar diliyorum :rendeer:
bende sizleri özledim :rendeer::rendeer:
valla gelip kızımın beyaz atlı prensini kaptırışını izleyemicez :queen: hiççç kusura kalmayın.... şaka bi yana Banucum bağcılar bana çok uzak bi mevki ve tören akşam... çok zor görünüyorale: size bütün kalbimle mutluklar diliyorum :rendeer:
Kafam karıştıPoyraz Abi
Çağlayan da değilmiydi düğün![]()
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
turgay'a papaz büyüsü yapmışlar ayakkabı altı felan uğraşmayın
ancak bi papaz bozabilir bunu :mrgreen:
Bağcılar mı hangi bağcılar, tören Çağlayanda gelsende, gelemesende,
biz senin içinde eğleneceğiz, bir arada elini öpmeye geliriz... :bounce: :cherry: :rendeer: :rendeer:... :mrgreen:
Kafam karıştıPoyraz Abi
Çağlayan da değilmiydi düğün![]()
karşıyı ne kadar bildiğimi görün işte... bağcılar ve çağlayan sorun bakim hangisini biliyom) çağlayan okuyup mesajı yazana kadar onu aklımda bağcılar olarak tutacak kadar zekiyim işte... Banucum el öpme işine gelince herzaman beklerim.. yengen güzel çay demler, yanına da kek börek.. bi eğlencede bizde yaparız güzel kız... :rendeer::cat::
Arttıran derken....
karşıyı ne kadar bildiğimi görün işte... bağcılar ve çağlayan sorun bakim hangisini biliyom) çağlayan okuyup mesajı yazana kadar onu aklımda bağcılar olarak tutacak kadar zekiyim işte... Banucum el öpme işine gelince herzaman beklerim.. yengen güzel çay demler, yanına da kek börek.. bi eğlencede bizde yaparız güzel kız... :rendeer::cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 PM ----------
bu da adam olmuşta adam çarpıyoo.. hatasız kul olmaz hatamla sevin beni :cherry::ala::
Evliler olmaz Cemcim, Can evli hatta çocuğu bile var kandıramazsın beni... :bounce:
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. kuyucadısı - Çağla
5. MORUK - Eda
6. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
7. AYGÜL - Aygül
8. hell27-cenk
kanka CUMA geliyormusun sahil muhabbetine...
kanka CUMA geliyormusun sahil muhabbetine...
cuma akşamı ordayım...
cuma akşamı ordayım...
cuma akşamı ordayım...
tamam özlettin kendini...
Neyse madem herkes duyduğuma göre utanıyormuş, ben yazayım öyleyse sıradan bekarları yavaş yavaş...
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. kuyucadısı - Çağla
5. MORUK - Eda
6. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
7. AYGÜL - Aygül
8. hell27-cenk
9. hasanpinar0537 - Hasan
10. lijoluna - Turgay
11. ERYİLMAZ - Ercan
12. hanedan12 - İsmail
13. ?
tamam özlettin kendini...
adresimiz telefonumuz belli kanka ne zaman istersen...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:49 PM ----------
::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::
sağol canım benim....