- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
- Konu Yazar
- #641
aynen valla kızın nişan topiğini ptt ye cevirdiler banu bu işe bi el koy derim kendilerine bi topik açsınlar günlük ne yapıyorlar yazsınlar kardeşim gerçi senin nişanlında postacı ama olsun :wiinkk::queen:
Haklısın Abi, aaaaaa ne bu ya ptt aşağı ptt yukarı, bence bunlar,
Bak Postacı Geliyor... diye bir topik açsınlar... :mrgreen: :mrgreen: