B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Aygül öyle seyretmekle olmaz, seni unutmadım, kendin yaz diye bekledim ama
sanırım senin yazacağın yok, en iyisi mi ben yazayım... :mrgreen: :mrgreen:

1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. MORUK - Eda
5. kuyucadısı - Çağla
6. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
7. AYGÜL - Aygül
8. ?
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Yok 7. evlilikten bahsediyordum.:):)

Bu arada sizide tebrik edicem unutmadım zaman yaklaşsında biraz heyecan artsın ondan sonra.

:rendeer::rendeer::rendeer:

Öyle uzaktan uzağa olmaz, nişana bekleriz efendim... :rendeer: :rendeer:
( Hep beraber, kurtlarımızı dökeceğiz... )
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
1. STeReO - Semih
2. Darkkiller - Zafer
3. OGLUM VE BEN - Gürkan Abi
4. kuyucadısı - Çağla
5. MORUK - Eda
6. korkut 250' nin yiğeni - Tarık
7. AYGÜL - Aygül
8. ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst