- Katılım
- 17 Ara 2008
- Mesajlar
- 7,327
:lus1:: hep destek tam destek banucuk
![]()
Sendemi bürütüs diyesi geliyor insanın biliyomusun?
:lus1:: hep destek tam destek banucuk
![]()
Allah tamamını erdirsin ilk adımı atmak üzeresiniz umarım herşey gönlünüzce
olur ve uzun seneler mutlu mesut yaşarsınız mutluluklar dilerim şimdiden.
:lus1:: hep destek tam destek banucuk
![]()
Sendemi bürütüs diyesi geliyor insanın biliyomusun?
Sendemi bürütüs diyesi geliyor insanın biliyomusun?
şimdiden bir ömür boyu mutluluklar dilerim darısı sıtedekı dıger bekarların basına :cherry:
Bir ömür boyu mutluluklar.:cat:
motoru yaptırdınızmı?
hayırlı uğurlu olsun, bir ömür boyu mutluluklar
hayırlı uğurlu olsun, bir ömür boyu mutluluklar
Emre ve Banu, Allah tamamına erdirsin şimdiden. Mutluluklar diliyorum ikinize de. :rendeer:
Allah br yastıkta kocatsın.Yastık ufak gelirse iki yastıkta da kocayabilrsiniz![]()
Allah tamamına erdirsin.Mutluluklar dilerim![]()
![]()
Allah tamamına erdirsin gençler :mrgreen: Umarım Emre çalışmaz da geliriz şimdiden mutluluklar :rendeer:
kanka geldiniz mi istanbula?
kaç gün kaldı kız nişana![]()
Allah tamamına erdirsin gençler :mrgreen: Umarım Emre çalışmaz da geliriz şimdiden mutluluklar :rendeer:
malesef bu sabah geldik :salut: gerekli tatil topiği yakında açılacaktır![]()
ben düşünüyorum gelsemmi gelmesemmi.. gerçi benim yerime emine gelir ama..
özledik sizi yeşimcim izini ayarlayında görüşelim bi akşam dernekte veya başka biyerde bi çay içelim :rendeer: