B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Allah tamamını erdirsin ilk adımı atmak üzeresiniz umarım herşey gönlünüzce
olur ve uzun seneler mutlu mesut yaşarsınız mutluluklar dilerim şimdiden.

Çok Teşekkürler... :rendeer:

::plus1:: hep destek tam destek banucuk :p

:bounce: :wiinkk: :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 PM ----------

Sendemi bürütüs diyesi geliyor insanın biliyomusun?

Biliyordur, biliyordur... :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun, bir ömür boyu mutluluklar
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
şimdiden bir ömür boyu mutluluklar dilerim darısı sıtedekı dıger bekarların basına :cherry:

eyvallah okmeydanında sın buluşmalara gelmiyosun bundan sonra bekleriz :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:07 PM ----------

Bir ömür boyu mutluluklar.:cat:
motoru yaptırdınızmı?

motor beklemede henüz. . :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:08 PM ----------

hayırlı uğurlu olsun, bir ömür boyu mutluluklar

sağol abi teşekkürler. .:rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Emre ve Banu, Allah tamamına erdirsin şimdiden. Mutluluklar diliyorum ikinize de. :rendeer:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Allah br yastıkta kocatsın.Yastık ufak gelirse iki yastıkta da kocayabilrsiniz :p :p
Allah tamamına erdirsin.Mutluluklar dilerim :) :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah tamamına erdirsin gençler :mrgreen: Umarım Emre çalışmaz da geliriz şimdiden mutluluklar :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ben düşünüyorum gelsemmi gelmesemmi.. gerçi benim yerime emine gelir ama..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav ben 17 sayfa okuyamadım nerde buluşucaz nasıl gitcez takım elbisemi giycez motosiklet kıyafetleri ilemi gitcez biri bana açıklarsa 5tl veririm:) artı öperim ayrıca çok sevinirim:):queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
canlarım ya nasılda yakışıyosunuz :)

Allah bi ömür mutlu etsin inşallah :rendeer:

inşallah gelebilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst