B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
sorma 3. sıraya almış beni zaten ne yapsam fikri değişmiyo... o şemsiye sekicek diye ödüm patlıyo:queen::queen::queen:

Böyle devam et sen seni Semihle yer değiştiricem :queen:

bu durumda gelmezsem emre beni vurur el mahkum gelcez :queen:

bencede :queen:

Hiç sorun değil, herkes Çağlayı görünce anlasın ki, yüzük merasimi yaklaştı :queen:

ben çok söyledim kurdeleye ilk sıraya bizi koydu :queen:

Bak nasıl akıllı uslu duruyor görün mü Zafer Bey örnek al biraz Semih' ten... :bounce: :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
ya kurdela felan hazımsızlık yapar bağırsaklarım düğümlenir, bak başıma iş açmayın...
walla sabah programlarına çıkar sizden önce kendi kendime saplar harakiri yaparım demedi demeyin:p
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
neyse ben kaçtım iş güç çok çalışmam lazım nişan - daha düğün var :mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ya kurdela felan hazımsızlık yapar bağırsaklarım düğümlenir, bak başıma iş açmayın...
walla sabah programlarına çıkar sizden önce kendi kendime saplar harakiri yaparım demedi demeyin:p

sabah programlarında kıyma kendine çocuklar hep birlikte.... yuttururlar sana kurdeleye canım :queen:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
Bak nasıl akıllı uslu duruyor görün mü Zafer Bey örnek al biraz Semih' ten... :bounce: :cherry:

şekerim o arkasına güveniyo... benim başımdan bi sekme olayı geçti zaten son anda siper aldım da yırttım... ben pinkte kadrolu çalışıcam ya evlileri almıyolar ekmeğime mani olmayın :queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
ßen en köşelerde bi yerde gözden uzak otururum.. pasta masta yemesemde olur.. piste yakın yerlerde toz oluyo alerjim var benim ayrıca kapalı mekanlarda panik atak oluyorum... :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
kardeşim yaş 28i geçti geçicek az kaldı bu saate kadar o kurdaleyi yutmadım yutmam da bu biiirrr... kurdaleyi elinize alıp peşimden koşturursanız 0 dan 100e ferrari halt etmiş buda ikiiiiii:queen::queen:

Görüşeceğiz :bounce: :cherry:

ay bide kurdele yediricek dimi banu size yazık valla :queen:

Ama baksana Çağlacım kurdele kurdele diye resmen tutturdu bunlar yok anacım bunları ancak kurdele paklar :queen: :queen: :queen:

o zaman ben damat havası ile kolbastı cd yazıp yanımda getireyim :mrgreen:

Hayy maşallah vallahi cin gibi cin :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
şekerim o arkasına güveniyo... benim başımdan bi sekme olayı geçti zaten son anda siper aldım da yırttım... ben pinkte kadrolu çalışıcam ya evlileri almıyolar ekmeğime mani olmayın :queen::queen::queen:

bak bu pink bozucak seni demedi deme :queen:

ßen en köşelerde bi yerde gözden uzak otururum.. pasta masta yemesemde olur.. piste yakın yerlerde toz oluyo alerjim var benim ayrıca kapalı mekanlarda panik atak oluyorum... :p

kadircim ben seni yalnız bırakmam benimde alerjim var :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
benim işim var o gün gelemicem kusura bakmayın arkadaşlar :cherry:

ayrıca nişan cuma günü zaten 12:00 de kaç kişi taksime çıkıcam

:silent: :silent: :silent: :silent:

Saplanmış olanlar piste kolay çıkamaz emre demedi deme..

Cem, Temel, Ben...

Miii acaba... :silent: :cherry:

yutmazsan tıkarlar hacı bak bunlar kararlı demedi deme.....
:queen::queen::queen::queen:

Tecrübe konuşuyor sanırım.. :bounce:

tmm olm sen gelmezsen gelme.. biz ordan direk geçicez salona.. hesapla 12:00 de diyorum buluşma millet gelene kadar saat 19:30 felan olur.. ben dahil yani.. :mrgreen:

Ben anlamam Saat: 20:00 da salonda yoklama alıcam eğer gelmeyen varsa onlarıda hemen ayakkabımın altına eklicem ve kara deftere yazıcam :queen: :queen: :queen:

o kurdele yenecekse sen mt' nin elinden kurtulamassın zaten. .:mrgreen:

Zafer iyi dinle bak bunlar tecrübe etmiş insanlar :queen: :queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
hacı kop kop yapıcaz ya ne oturması ama işte biraz su içmek lazım...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bir üyemizin başı yanıyo diye üzülürdük hep :cherry:

İki üye birbirinin başını yakıyo şimdi :cherry:

Allah tamamına erdirsin :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
canlar inş orda olucam inş düğününüzüde yapıcaz
buda düğün hediyeniz
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Mutluluklar diliyorum şimdiden... Biz zaten tam kadro orda olucaz:rendeer:

Zaten gelmeyenleride liste yapıcaz:cat: sonra her toplandığımızda parmakla göstericez

Teşekkürler canım, MT ye özel bölüm ayırcağız, gelin masasına en yakın yerden ki uzak kalmayayım size, ayrıca gelmeyenleride liste yapacağız buda çok doğru... HERKES DAVETLİ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst