Azer Bülbülü Kaybettik.....................

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
kendisini pek dinlemem 1 2 şarkısını belki ama üzüldüm gerçekten erken yaşta yazık yaaa
Allah rahmet eylesin :pale:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
@coq

[YT]KfAl19i-RYI[/YT]

Bunu düşünüyorsundur abi tahminimce.

Yok bu degil ama evet hatirladim bu sarkiyi.
Hatta asil sûkseyi bu sarki yapmisti.
Ama benim kafama takilan baska.
Bulacam dur.
Dinledigim kaçinci azer sarkisi bu gece dur bakalim.
Ya yarina kalmaz jiletlerim kendimi,ya da artik sarap kesmez.:sunny:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Dinlemezdim kendisini. Yakınlarına sabırlar dilerim.
Fakat ciddi bir olaya üzülmemizi :salut: gibi ifadelerle belirtmemiz komiiğime gitmedi değil :)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
92
Kurşun yedin sol yanından yaralandınmı hey can :( ölmüş olduğunu duyunca çok üzüldüm.Sevenlerin başı sağolsun...
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendisini dinlemesemde, genç yaşta hayata veda etmesine gerçekten üzüldüm, ölüm şeklinin ayrıntılarına girersek kendisi için pek te hoş değil.
otel odası, hap, genç kız, birliktelik vs her aklıma geldiğinde bunları düşünücem. Ayrıca titrek te bir sesi ve bu sese hayran bir kitlesi mevcuttu, iste birde bu kitle için üzülüyorum.
Allahtan rahmet, sevenlerinede baş sağlığı diliyorum
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hocamm Hap Kullanıyormu pek bilgim yok ama otelde her gece konser verdiği için kalıyormuşş Ve şimdiye kadarda azerbülbülün kızlarla birliktelik asla olmadı 1 kare forgrafı bile yoktu rahmetlinin
Ölüm sebebide Solunum yetmeziğiymiş :s
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakınız ben gazetenin yalancısıyım:

http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/19622852.asp

Antalya Emniyeti Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliğinde ifadesine başvurulan Sibel A.’nın, "Ben bir sosyal yardımlaşma ve dayanışma derneğinde garson olarak çalışıyorum. Azer Bülbül’ün tavernada program yaptığını duyunca kendisini dinlemek için oraya gittim. Orada kendisiyle tanıştık ve hayranı olduğumu söyledim. Sonra arkadaş olduk ve programdan sonra birlikte ayrılıp otele gittik. Burada kendisi ne olduğunu bilmediğim bir hap kullandı. Sonrasında birlikte olduk. Bir süre sonra fenalaştı. Bende korktuğum için hemen giyinip odadan hızla ayrıldım. Öldüğünü bilmiyordum" dedi. )
olabilir rahmetlinin hayat tarzı şekli onu ilgilendirir.
ben sadece bendeki bırktığı izlenimlerini yorumladım
biraz gerçekçi olmak gerek.
Tekarardan Allahtan rahmet sevenlerine başsağlığı diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
onun şarkılarıyla büyüdük 96 yıllında ilk kasetini almışdım Allah rahmet eylesin seni unutmayacağız türkiyeyi titreden adam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst