kendisini dinlemesemde, genç yaşta hayata veda etmesine gerçekten üzüldüm, ölüm şeklinin ayrıntılarına girersek kendisi için pek te hoş değil.
otel odası, hap, genç kız, birliktelik vs her aklıma geldiğinde bunları düşünücem. Ayrıca titrek te bir sesi ve bu sese hayran bir kitlesi mevcuttu, iste birde bu kitle için üzülüyorum.
Allahtan rahmet, sevenlerinede baş sağlığı diliyorum