Az Önce Kaza Yaptım Ölümden Döndüm

Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Demin eve dönerken yaklaşık 70 km hız ile çok hafif bir viraja girdim tam yarısındayım virajım 5-6 tane köpek köpeğin arasıan girdik frene dokunamadan köğein birsine vurdum yaklaşık 10 metre sürüklendik yerde ve kafası üstü düştüm birek kask olmasına ramen kaşımın arası fena halde soyuldu kask yakşalık 4-5 cm yamuldu markası maex japonyadan gelme ve artçımdada çin kaskı vardı onunkisi param parça oldu başka bişey olmadı benim sadece 2 dizim sıyrıldı sağ avucum sıyrıldı göbeğim baya bi yara oldu ğer o kasklar olmasaydı allah rahmet eylesin :( kask takmayanların dikkatine bende kaza yapana kadar kaskı bi kutu olarak görürdüm ama hayat kurtarınca işler değişti illa kaza yapınca anlamayın kaskın kıymetini öldükten sonra kıymeti yok kazasız sürüşler :(:(

RESİMLER 2. SAYFADA BU MESAJDA
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Allaha cok şükür sıyrıklarla atlatmılşsın kardeş,Geçmişler olsun dikkat bu ara kaza haberleriarttı :pale:

seninkide şanssızlık
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Çok büyük geçmiş olsun..
Viraja karşınıza heran herşey çıkabilir düşüncesi ile temkinli girmeniz gerekirdi bence..
Hem köpeğe hem kendinize zarar vermemiş olurdunuz..
Neyse Allah tekrarını yaşatmasın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok çok geçmiş olsun Allah korumuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pale:bundan 2 sene evvel aynı olay amcamın oğlunun başına geldi oda virajda çakıla girmiş motr kaymış ve acı son yaşı 25 di aklıma geldi bal işte...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Göbeğinde sıyrık olduguna göre montun yoktu heralde :?
Monta da dikkat etmek lazım eldivene de herşeye ya
Çok geçmiş olsun
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
en büyük kazan bunla kalsın, geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
geçmiş olsun kasksız asla binilmez valla kendimi cıplak gibi hissediyorumm...

umarım daha iyisindir....
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Çok geçmiş olsun
Kask takmanın önemini bir kez daha vurguladıgın için saol ancak belirtmemiz gereken bir şey de var
Çin malı kasklar 70 km hızda bile dagılıyor.Takmamaktan iyidir ama güvenli degil...
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
çok büyük geçmiş olsun
iiki daha fazla bişi olmamış sana Allah korumuş.
evet işte kaskın yararlarını görüosunuz
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
59
allah daha büyüğünden korusun.verilmiş sadakan varmış. geçmiş olsun....allah cümlemizi korusun.
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Çok büyük geçmiş olsun..
Viraja karşınıza heran herşey çıkabilir düşüncesi ile temkinli girmeniz gerekirdi bence..
Hem köpeğe hem kendinize zarar vermemiş olurdunuz..
Neyse Allah tekrarını yaşatmasın..

bana köpek deme hayvan kalktı ayağa kaçtı bile hala ölmemişti :D:D viraja zaten temkinli girdik aman köpek çıkar ben hızımı 20 ye düşüreyimmi diceksin?
Göbeğinde sıyrık olduguna göre montun yoktu heralde :?
Monta da dikkat etmek lazım eldivene de herşeye ya
Çok geçmiş olsun

montun parçalrını bulamadım .. pparam parça oldu + eldivenler param parça oldu kask bile 3-4 santim içeri girdi ve yerde sürüklenirken motor benim üstüme çktı direk motor altında kaldım :(
Çok geçmiş olsun
Kask takmanın önemini bir kez daha vurguladıgın için saol ancak belirtmemiz gereken bir şey de var
Çin malı kasklar 70 km hızda bile dagılıyor.Takmamaktan iyidir ama güvenli degil...

bendeki kask japondu zaten :(
allah daha büyüğünden korusun.verilmiş sadakan varmış. geçmiş olsun....allah cümlemizi korusun.
bugün bıçkıda 2 parmağını kesmiş bir adamı arabamla hastaneye yetiştirmiştim şimdi aklıma geliyo allah korudu :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst