- Konu Yazar
- #1
Demin eve dönerken yaklaşık 70 km hız ile çok hafif bir viraja girdim tam yarısındayım virajım 5-6 tane köpek köpeğin arasıan girdik frene dokunamadan köğein birsine vurdum yaklaşık 10 metre sürüklendik yerde ve kafası üstü düştüm birek kask olmasına ramen kaşımın arası fena halde soyuldu kask yakşalık 4-5 cm yamuldu markası maex japonyadan gelme ve artçımdada çin kaskı vardı onunkisi param parça oldu başka bişey olmadı benim sadece 2 dizim sıyrıldı sağ avucum sıyrıldı göbeğim baya bi yara oldu ğer o kasklar olmasaydı allah rahmet eylesin
kask takmayanların dikkatine bende kaza yapana kadar kaskı bi kutu olarak görürdüm ama hayat kurtarınca işler değişti illa kaza yapınca anlamayın kaskın kıymetini öldükten sonra kıymeti yok kazasız sürüşler 

RESİMLER 2. SAYFADA BU MESAJDA
RESİMLER 2. SAYFADA BU MESAJDA
Son düzenleme: