- Katılım
- 27 Eki 2010
- Mesajlar
- 454
Memur var memur var...
Daha isiniz bitmemis abicim.
Daha motosikletin sahibine de bir o kadar geçirecekler.
Yani dua edinde o film bitmesin.:cherry:
Öncelikle şunu belirteyim memur demek bir işi yapmakla görevli kimse demektir.
Şimdi bu olayda memurlar işlerini yapmışlar. Güzelce cezalarını yazmışlar. Burada şikayet edilen konuyu tam olarak anlayamadım aslında memur arkadaşlar film syerediyorum arkadaşlar geldiklerinde biri demişki sen yap öbürü demişki hayır sen yap, sonra biri kalkmış yapmış. Öflemiş püflemiş yavaş yapöış falan. Neticede işini yapmış. Şimdi konuyu açan arkadaş diyorki 20 dakikalık işi bir saatte yaptı. Evet ama sende polisten kaçıp ehliyetsiz ruhsatsız motosiklet sürerek adama iş çıkarttın. Kurallara uysaydın bir saat seninle uğraşmak zorunda kalmayacaktı. Hem suçlu hem de güçlü olmayalım.
Bende devlet memuruyum senin gibi ağız burun dağıtmaya kalkanlarıda hergün görüyorum. Sana söyleyeceğim tek bir şey var herkes kendi işini yapsın, sende kendi işini yap düzgün yap. Ben öyle yapıyorum, başka bir devlet dairesine gittiğimde de herkesin işini yapmaya çalıştığını görüyorum. Hayatında bir gün bile devlet için çalışmadıysan fazla ileri geri konuşmayacaksın o zaman.
O paralar polislerin cebine mi giriyor Allah aşkına?
Her yerde kendini bir halt zannedenler çıkıyor naparsın?
Bende memurum sabahtan akşama kadar çalışıyorum. Bazen öğle arasına kadar tuvalete gidemeyip tuttuğum oluyo. Akşam eve gidince sırtımın ağrısından kendime gelemiyorum. Kendini bilmez bir sürü insanla uğraşmaktan antidepresan ilaç kullanmaya başladım. Eve gelip çocuğuma tahammül edemiyorum. Bu şekilde çalıştığım için devlette beni heryıl madalyayala ve 400 metrekaraelik havuzlu lüks villa ve son model Mercedes otomobille ödüllendiriyor. Tabik ağlamıyorum çok mutluyum gülüp oynuyorum. Bu yüzden sen memurun eline düşme en iyisi...
Evet ama sende polisten kaçıp ehliyetsiz ruhsatsız motosiklet sürerek adama iş çıkarttın. Kurallara uysaydın bir saat seninle uğraşmak zorunda kalmayacaktı. Hem suçlu hem de güçlü olmayalım.
+1
Geçen yil bizim arkadalar Izmir taraflarinda biraz gazlamislar.
Bir kaç motor,gazlamayi videoya da almislar.
Polis arkadasa dur çekiyor.
Fakat arkadas çok hizli.
Polis basliyor arkadan ates etmeye.
Videolarda net bir sekilde dehset içinde seyrettik.
Hatta merak ederseniz, arkadastan izin alip asayim buraya.![]()
4B sözleşmeli memurum (diğer memurlara benziyor ama biraz daha az maaş alıp ssk ya tabi oluyoruz ve tayin falan gibi haklarımız yok binevi 2. sınıf köle statüsünde memur yani...) Elbette benim işimi yaparken özen göstermem çocukluğumda verilen terbiyeden geliyor. Mesleğimi buraya yazmayacağım ama insanla uğraşıyorum ve insanların iyi şeylere layık olduğunu düşünüyorum. Senin dediğini bir benzerini annem şöyle söylemişti ; evladım sizi bu kadar efendi yetiştirdiğime pişmanım hayatta eziliyorsunu, az daha yırtık yetiştirmek lazımmış, diye.Dostum memur zihniyeti denen birşey sende olmadığı için Türkiye çok şanslı....üzerine alınacak bir durum yok kimseyi korumanda gerek yok.Bizde okuyoruz,devlette işimiz oluyor.Bunları burda söyleyip polemiğe girmeye gerek yok ama sen sanırım yöneticisin,hatta fahri konsolos dahi olabilirsin.Kapsam dışı yda 399 sayılı KHK ye bağlı olarak istihdam edilen bir istisnada olabilirsin.Ben zaten standart ve standartın üzerine işini gören herkeze onlarca kez teşekkür eden bie insanımdır. Türkiye'deki her memur senin 3'te birin kadar olsa burası CENNET olurdu.tşkler.
Elbette polisin işi bu ama bu tip suçlar olmasa belki daha büyük suçlarla uğraşırlar. Benim söylemek istediğim hem suçu işleyip hemde polisin tavrından yakınmaya hakkınız yoktur.diğer yazdığın yazılara katılıyorum ama buna değil. adama iş çıkarttınız ne demek? polisin işi ne? kimse suç işlemeseydi ne olacaktı peki. o polis memuriyet hayatı boyunca orada televizyonmu izleyecekti yoksa polislik diye birşeymi olmayacaktı.
ya arkadaşım memurun yabtığına değilde ben senın arkadaşını kınıyorum örnek davranmamız gereken bizler yanı bu forum sitesininn bireyleri bizler bunun gibi davranışlarda bulunub bide memura laf mı konuşalım hangi açıdan haklısınızkı memura laf diyeceksiniz bence önce kendimize bakalımbir arkadaşım ehiyetsiz ruhsatsız motor kullanmış.polisin dur itarına karşı gelmiş ama zola yakalamışşlar bunu herneyse konu bu deği.sadece ceza kesmişler cezalar şöyle
ehliyetsiz motosiklet kullanma 750 tl
2 günlük otopark ve çekici ücreti 250 tl
yanlış hatırlamıyorsam sigorta veya onun gibi bir ücret içinde 450 tl kesilmiş
son olarak 66 yada 70 lira da park cezası gibi bişey kesmişler onu da hatırlayamadım.
asıl komedi şurda başlıyor biz gittik 2 kişi emniyete trafik bölümüne girdik .2 memur var biri filim izliyor diğeri geziniyor inernette.abi dedik böyle böyle motor falan var bizim . o dedi sen yap öbürü dedi sen yap of püf biri aldı 20 dakikalık işi 1 saatte yaptı diğeri aralıksız filme devam etti. SAĞOLSUN POLİSİMİZ 10 NUMARA
+1
Geçen yil bizim arkadalar Izmir taraflarinda biraz gazlamislar.
Bir kaç motor,gazlamayi videoya da almislar.
Polis arkadasa dur çekiyor.
Fakat arkadas çok hizli.
Polis basliyor arkadan ates etmeye.
Videolarda net bir sekilde dehset içinde seyrettik.
Hatta merak ederseniz, arkadastan izin alip asayim buraya.![]()
Benim söylemek istediğim hem suçu işleyip hemde polisin tavrından yakınmaya hakkınız yoktur.
...Hayatında bir gün bile devlet için çalışmadıysan fazla ileri geri konuşmayacaksın o zaman.
Yazdıklarınız doğru ancak bu söylediğiniz laf çok saçma. Maksadınızı anlıyorum ancak söyleminiz çok çok yanlış. Siz devlet için çalışıyorsunuz da biz(devlet memuru olmayanlar) ne için çalışıyoruz??
Ben özel sektördeyim, nedir yani ben ermenistanın yada bulgaristanın faydasına mı çalışıyorum...! Hepimiz bu ülke için çalışıyoruz, devlet memuruyum diye ,bir çok rütbeli askerdeki ülkeyi sahiplenme mantığı gibi, sadece kendinize pay çıkartarak devleti sahiplenme düşüncesinde değilsinizdir umarım...